Jeetje ging vandaag soezen met gele room maken, eerste schifte de gele room terwijl het recept zei dat het nooit mis kon gaan. Gauw maar weer opzoek naar mijn oude recept wat wel altijd goed gaat. Wilde ik karamel maken om er een croquembouche van te maken, mislukt de karamel geen flauw idee waarom, heb netjes zitten wachten zo der te roeren en hij ging niet kleuren voor vandaag maar even opgegeven. Morgen nog maar een keer proberen hopelijk met beter resultaat.
liliekska
Geplaatst: 07-03-15 21:56
M_D_H schreef:
Ik ben wel de objectieve jury
ik ben ook jury!
_Chip
Geplaatst: 07-03-15 22:01
Hier een proevende jury die de gene met de poedelprijs wel als second opinion wil beoordelen
Ik wil ook wel mee doen houd wel van bak uitdagingen
Lisamartine
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 10:59
Haha superleuk iedereen die mee wil bakken! Ik ga vandaag een recept uitzoeken zelf bak ik uiteraard ook mee. Mijn idee is dat iedereen die mee wil doen dan tot volgende week zondag (?) de tijd heeft om een foto van het gebakken product te plaatsen... Is dat wat?
Wie wil de zware taak van jurylid daadwerkelijk op zich nemen? Omdat ik zelf meebak is het niet handig als ik dat doe Diegene moet dan dus volgende week zondag om een uur of 16:00 de 'winnaar' bekend maken
Als er mensen zijn die denken meer tijd nodig te hebben gil even dan kunnen we de sluitingsdatum eventueel gewoon verlengen.
Onderstaand volgen 3 recepten, iedereen die mee wil bakken mag een stem uitbrengen op 1 van deze recepten en volgens het meeste stemmen gelden principe kies ik dan straks (rond 20:00) 1 recept voor de challenge Wil je later inhaken dan kan dat natuurlijk gewoon maar dan dus wel het gekozen recept bakken!
Regels voor de challenge: - Het gekozen recept bereiden met alle ingrediënten zoals beschreven in het recept. -Bereid het recept zo goed als je kunt, niet expres misbakken dus! -plaats een foto van het eindresultaat in dit topic
Wat is precies de bedoeling? Ik volg dit topic al heel lang maar ik snap niet helemaal wat er aan de hand is
Lisamartine
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 13:29
juultje353 schreef:
Wat is precies de bedoeling? Ik volg dit topic al heel lang maar ik snap niet helemaal wat er aan de hand is
We doen een misbaksel challenge; we kiezen 1 recept en wie mee wil doen aan de challenge gaat dat recept maken. Wie het recept het meest verprutst wint de misbaksel challenge.
Ik_Mik_Aaf
Geplaatst: 08-03-15 13:33
hier een paar mooie uit elkaar gevallen lollipops maarja ze smaakte nog prima en daar gaat het om
jorika1986
Geplaatst: 08-03-15 13:40
Recept 2 valt voor mij af, pecan noten zijn vrij prijzig en passen even niet binnen mijn budget. Recept 1 spreekt mij het meest aan, maar recept 3 heeft een groter '' Fail'' gehalte.
Britta31