Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:O - 2 spelt broodjes halve avocado+hummus, 1 rijstwafel appelstroop
T - 1 nectarine
L - 40 gr havermout, ongezoete sojamelk, chiazaad, rozijnen, blauwe bessen. 1 speltbroodje kaas, ui, tomaat
A - salade rucola, ui, gedroogde tomaat, paprika, mozzarella, radijs, pesto, halve avocado - 2 crackers kokosvet+pure hagelslag
vanavond onverwacht ook nog uit eten geweest na een heftige dag:
tomatensoep, knoflook broodje, schnitzel met aardappelsalade, krieltjes, rabarber, crème brulee
B - uur fietsen, 2 uur schoonmaakwerk
D - water, thee, 1 glas ice tea

Het is wel altijd puzzelen, want ben meestal van 7.00 Tot 21.30 weg omdat ik gelijk uit mijn werk ga sporten en paarden verzorgen. En drie uur reistijd per dag.
dus dan eet ik op vaste tijden.
Ik ga me weer een beetje herpakken, heel fantastisch zal het niet worden omdat ik gewoon honger heb voor 10 en de hele dag een enorme vreetdrang voel. Maar goed, we gaan proberen om het grotendeels gezond te doen.

die laatste drie weken hoeft ze alleen nog maar flink aan te komen en dat is dus te merken
) en ivm 10 km stilstaande file andere sauna gepakt. Daar ging dus mn lijstje. Wel super lekker gegeten vandaag en ook nog heel netjes totaal.