Paardje _2009, je hebt niet echt een uitgebreid lijstje.. Ik mis groente & fruit plus het is gewoon erg weinig.
Gefeliciteerd Eliine!

Horse: Ik heb vk roggebrood (49kcal per plakje) of natuurdesem roggebrood (67 kcal per plakje) van de Emte of Jumbo

Lastig Fleur_Yen! Heb zo niet echt veel tips behalve toch elke keer bewust nadenken over de redenen waarom je wel of niet dat lekkers wilt pakken. Zelf helpt het me wel om ongezonde dingen niet volledig uit te sluiten, dan heb je wat om naar uit te kijken en als je al weet dat je bijvoorbeeld overmorgen chinees gaat eten motiveert dat weer extra om tot die tijd gewoon net te eten

Haha bhri

O: 90 gram havermout, 7.5 gram lijnzaad, 7.5 gram haverzemelen, 200 ml ongezoete sojamelk & 184 gram appel (2 kleine) met kaneel
T: 28 gram whey perfection met 100ml ongezoete sojamelk & water
L: 70 gram biomuesli met 290 gram magere yoghurt, 1 mandarijn, 10 gram amandelen, 56 gram tomaat & 43 gram komkommer
T: 1 vk cracker met 10 gram kaas of/en 1 kleine appel met kaneel
A: macaroni met rundergehakt, groente, tomatensaus (ben weer bij mijn vader dus kook niet zelf)
T: Ik denk 100 gram magere kwark, 200 gram magere yoghurt met 1 beschuit
D: 1xkoffie, veel water en thee
B: 25 min fietsen, 7.5 km hardlopen, 15 min poweryoga houdingen oefenen
Hopelijk heb ik snel geld voor eigen fruit & groente want na de mandarijn van net zijn er alleen nog maar appels in huis. Wel lekker maar meer als 3 appels per dag is beetje veel van het goede