Oh balen zeg! Zonder zelfgemaakte taart wordt het toch nog wel een leuk feestje maar ik snap je frustratie...
Taart en trends, tja het lijkt me super maar het is best een eindje weg (vanaf Den Bosch), eens kijken of ik vriendlief kan overtuigen en dan plakken we er nog wel iets anders leuks aan vast (hij gaat het niet leuk vinden om uren over een taartenbeurs te struinen )
Abbo voor Mjam aanvragen dan maar Bedankt voor jullie tip!
Semra
Geplaatst: 21-09-12 12:20
Meggiemeg, gefeliciteerd. Balen van je biscuit. Heb dat ook al eens gehad, alleen kwam ik er op tijd achter. Heb je geen tijd om een nieuwe te bakken?
voor morgen moet ik 40 cakejes maken met toef. nou wil ik de toef maken van een mix van botercreme met BBR. Nu heb ik eigenlijk wat tijdgebrek, Kan ik de toeven vandaag al spuiten en dan in de koelkast zetten (morgen moet ik nog een uurtje rijden dus dan zijn de cakejes al wel weer op kamertemperatuur) of gaat hem dat echt niet worden?
meggiemeg
Geplaatst: 21-09-12 14:09
Semra schreef:
Meggiemeg, gefeliciteerd. Balen van je biscuit. Heb dat ook al eens gehad, alleen kwam ik er op tijd achter. Heb je geen tijd om een nieuwe te bakken?
Joehoe!!!!!! Mijn slang is af. En best aardig gelukt al zeg ik het zelf. Morgen nog even iets leuks van het onderbord maken en dan kan ie met zoonlief mee.
Bedoel voor dat hij hier zat De zoete suikertoef toch hé?
DIVA2
Geplaatst: 22-09-12 00:29
Ja. Maar ik denk dat je de andere slang bedoelt en die is niet van mij Ik heb net pas twee foto's op FB gezet. En dat was praktisch gelijk met de foto hier. Dus als jij 'm allang gezien hebt dan heb je een andere gezien. Of bedoel je die andere foto?? (tis al laat....) Snap je me nog??
Was gewoon slecht getypt van mij. Had hem net gezien, maar daar je hier een foto zette dat je er toch een stukje ging laten zien, was mijn zin bij wijze van spreken
Dank Rinske!! Wat een onchristelijk tijdstip van wakker zijn trouwens.
Zomaar ochtendje vrij!! Had eigenlijk cursus moeten geven. Kreeg om 02.00 uur sms dat mama to be is opgenomen in het AMC. Hopelijk blijft beeb nog wel even zitten. 31 weken is best aan de krappe kant.
31 weken is wel heel kort idd! Ik ben maandag alweer 36 weken! Kan niet meer op een harde stoel zitten ivm volledig ingedaalde beeb (icm bekkeninstabiliteit), auch . Ben ook veel te vroeg op vandaag, waarschijnlijk komt de loodgieter en vriendlief is ff weg naar zijn werk. Ik ben wakker maar mijn benen slapen nog, irritant .
DIVA2
Geplaatst: 22-09-12 09:38
Ik heb overigens veel foto's gemaakt tijdens het maken. Voor diegene die er ook aan willen wagen.
36, dat gaat wat worden!! Al zijn het ws nog lange weken voor je. :-(
Die van mij werden geboren met 32+5 Nadine 2100 gram, Brent 2775 Had ze binnen drie weken thuis. Tegen de uitgerekende datum aan woog Brent al 10 pond. Vreetzak. Was niet van de borst af te slaan.
Plons water over je benen, misschien schrikken ze wakker