Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik kom dit jaar ook weer traditioneel zwaar ruimte tekort , ik blijf melden bij ventlief dat we toch echt moeten verhuizen naar een huis met een hectare land puur voor de groentjes
Evelijn schreef:Oh.. aubergines ga ik ook niet aan beginnen... dat gaat niet lukken in mijn tuintje zonder kas... de paprika en tomaat gaan volgens mijn planning begin maart in de kweekbak op de vensterbank. Die mogen toch pas na half mei de tuin in.... zonder kas kan dat echt niet eerder hier...
Evelijn schreef:Meloen is helemaal super lastig... als ik mijn moestuin boek mag geloven... van paprika heb ik een heel klein ras.. en die is vorig jaar (ondanks slechte zomer) best aardig gelukt (dat vonden de konijnen ook.
Foute beslissing om het mooie grote konijnenhok in de moestuin te zettenmaar ze zijn zo schattig...zelfs als ze je net rijpe aarbeien aan het opeten zijn.
Vivat schreef:Hallo allemaal! Wat een leuk topic! Mag ik hier meekletsen en wat tips opdoen? Sinds eind september heb ik een huis met groooote tuinhet meeste is voor de paarden
maar ik wil ook een moestuintje beginnen. Bij mijn ouders heb ik wel aarbeienplantjes gehad en wat appelbomen, een kiwi (maar daar is nog nooit daadwerkelijk een kiwi ingekomen), zonnebloemen en wat aardappeltjes maar verder geen ervaring met echte moestuin en dus een echte beginner hihi