Ik had zinin Sushi vandaag, ook omdat de hele huiskamer leeg is gehaald voor de verbouwing vanaf Maandag.Dus we leven de komende 5 weken op Afhaal, Brood & Opwarm maaltijden.. En het eerste wat ik zei dat ik vanavond Sushi wou! Gaan zo aan de overkant halen!
Puissance schreef:Deden ze die couponacties ook maar eens hier in de buurt!Ja, maar jij hebt vanavond een Mega party!!!
In Scheveningen is (of komt) er een nieuw Sushi restaurant (bij de haven). Hadden een mooie Grouponaanbieding, maar die was (helaas) in no time uitverkocht. Maar ga hem zeker proberen binnenkort!
de 16e weer naar Shabu Zoetermeer en ik wil eigenlijk ook nog wel een keertje naar Fugu Rotterdam was erg lekker!
Raja schreef:Puissance schreef:Deden ze die couponacties ook maar eens hier in de buurt!Ja, maar jij hebt vanavond een Mega party!!! En ik ben al zo'n feestbeest. (Not, haha)
ohhhhhh...moet...hebben!!! heb echt belachelijk veel zin in sushi..... morgen misschien maar eens voor de lunch halen
Haha, zal ik jullie ook even jaloers maken? Ik heb de afgelopen week 3x!!!!!!!!!!!!!!! sushi gegeten!En nu jullie weer!
Wij waren trouwens zaterdag naar soho geweest in den bosch! Sushi was echt heel lekker alleen de bediening uhhh minder..Maar voor ons door de bediening hebben ze afgedaan.Wij gaan daar niet meer heen
Ik had eigenlijk zaterdag sushi gaan eten, maar dat ging helaas niet door, heb er ook echt zoooveel zin in sushi