Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Loveshorses schreef:Oke, ik zal even kijken, komen daar veel verzendkosten bij?
Ohja, hoe zijn jullie begonnen met het vele bakken, gewoon gekeken naar anderen hoe zij het doen of workshops gevolgd?

Je taart is echt ge-wel-dig!!! Echt prachtig! Ik hou van die stijl!!
Youtube, fora, site's van anderen bekeken en ga zo maar door. Daar leer je echt HEEL veel van!! En natuurlijk ervaringen en tips delen!
Volgende keer misschien wat later maken?? (of de decoraties wel maken, maar de cc's pas op t laatst bakken)
Vanavond herkansing gedaan met de macarons en het waren de allermooiste tot nu toe!! (die anderen waren allemaal te bol geworden, had het beslag íets langer moeten spatelen) Heb ook een spuitmondje gehaald vanmiddag en zo'n bevestigingsstuk voor de spuitzakken. Ideaal, had ik véél eerder moeten doen! 
)
) DE macaron kegel-toren van masterchef maken, en wel die van 60 cm hoog 

)
LindaV schreef:Bedankt Patricia!
Fijn dat je oven niet kapot is zeg, dat scheelt een hoop geld!
@ Kinke, wat een prachtige creatie. Heel knap gedaan!
Van het weekend weer lekker een taartje bakken! Voor het eerst met chocoladebiscuit, die moet je langer mixen las ik hier ergens toch? Die ganache van jullie ga ik ook eens proberen en dan met witte chocolade, lijkt me echt heerlijk! Moet ik wel even terug in het topic het recept opzoeken. hihi