Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Klinkt heerlijk en toch weer anders dan die van internet. Denk dat ik zelf nog een groentesoort zou toevoegen. Prei ofzo.
Alleen die worcestersaus, daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat gewoon bij ah te koop?
Het lijkt me ook een goed invriesbaar gerecht, handig als student.
F_Orumster schreef:Ik geloof niet zo dat het het rode vlees is. Wel dat de mediterranen veel gezonder leven, maar vlees is dan ook niet ongezond (teveel vlees wel natuurlijk).
Ondertussen veranderen die landen ook heel erg, ze eten ook veel teveel pasta etc en ook die landen verdikken. De italianen hier in NL vinden noemen ons vaak vegetariers als we maar 2 stukken vlees eten bij het BBQen
phormicola schreef:Ik eet ontzettend gezond, Toad. Ik heb Roosvicee Ferro geprobeerd maar mijn lichaam neemt dat niet (voldoende) op. Ik eet al veel andere ijzerhoudende groenten, maar op de een of andere manier is dat niet genoeg voor mijn lijf.
Ik zeg ook niet dat je elke dag een pond vette t-bone moet eten, maar wmb is er niets mis met een mooi stuk rood vlees.
Appelmoes_11 schreef:Ja joh... want een grotbewonersdieet is gezond, want de oermens kon maar liefst dertig jaar oud worden!
Als je een beetje je best doet vind je overal wel een onderzoek dat precies aantoont wat jij wil. Ik geloof ook niet zo dat rood vlees veel kwaad kan. Om eerlijk te zijn word ik een beetje gek van al die producten die dan weer wel en dan toch weer niet zooo gezond zijn. Ik denk ook niet dat je voor je gezondheid hoeft te vrezen, maar ik vraag me af of het daadwerkelijk iets toevoegt. Weet je hoe het komt, neem je slecht ijzer op ofzo?
Appelmoes_11 schreef:Ik maakte maar een grapje over die holbewonersJe moet dan inderdaad geen bloedvergiftiging oplopen.
Ik zit nu in Amerika, dus het gezond eten gaat waarschijnlijk even overboordOf nouja, het is hier echt een paradijs en een hel tegelijk wat eten betreft. Vandaag in het vliegtuig heb ik geheel tegen mijn principes in ergens zout overheen gestrooid, maar sorry, het was echt niet te vreten anders