Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duuk2011 schreef:Ik heb een tijdje sonja bakker gedaan (echt crap overigens!) en zij beveelde altijd Peijnenburg aan. Nou ontving ik net deze mail via Foodwatch
http://foodwatch.nl/misleid/peijnenburg ... nk=6212150
Wat een troep! en wat een bedrog zeg
_Mara_ schreef:Ik dacht ook altijd dat Ontbijtkoek goed was en zeker die complete start vezels die nu zo in opspraak is. Maar ben er al een paar weken achter dat ontbijtkoek vol zit met suikers en nu blijken die vezels ook nog eens nep te zijn in die complete start.![]()
Waar heb jij dat brood gekocht Nien? Jij woont toch ook in Groningen?
L: 1 boterham met bio stroop, een bord pasta van gister en melk,banaan en wat tarwevezels in een blender.
VogeltjeM schreef:Nien: havermout is ook smakeloosJe kan het lekker eten met stukjes fruit erdoor! Bijv. appel-kaneelhavermout
Of havermout blenden met fruit, wat water en een ei, dan heb je pannenkoekenbeslag
Of koekjes! Ik ben fan van havermout
Maar ik eet het zelden gewoon gekookt eigenlijk.
Ik heb nu een apple crumble van havermout in de oven!
Nien1984 schreef:_Mara_ schreef:Ik dacht ook altijd dat Ontbijtkoek goed was en zeker die complete start vezels die nu zo in opspraak is. Maar ben er al een paar weken achter dat ontbijtkoek vol zit met suikers en nu blijken die vezels ook nog eens nep te zijn in die complete start.![]()
Waar heb jij dat brood gekocht Nien? Jij woont toch ook in Groningen?
L: 1 boterham met bio stroop, een bord pasta van gister en melk,banaan en wat tarwevezels in een blender.
Heb je die lunch in 1x allemaal in de blender gedaan?
Ik heb dat brood in het overdekte winkelcentrum van Paddepoel gekocht bij het bakkertje op het pleintje. Ze hadden ingevroren op voorraad en op donderdag bakten ze altijd vers!
Phylos schreef:Oh bij paddepoel kom ik ook nog wel eens..is het puur spelt, heb je dat gevraagd? Je ziet vaak dat het deels spelt en deels tarwe is bijvoorbeeld
_Mara_ schreef:Nee, alleen de melk, banaan en tarwevezels. Anders wordt het wel een hele smerige combi. En Paddepoel, hmm daar ben ik maandag nog geweest. Mag ik vragen hoeveel je kwijt was voor dat brood?