Amaris schreef:Bij twee doosjes vind ik dat nogal buiten proportie. Wordt wel erg dure koffie dan....
En om nou voor € 40,- aan koffie te gaan kopen, kweenie...
Als je online besteld moet je ook niet maar twee doosjes bestellen, dat is inderdaad te duur. En voor 40 euro koffie kopen... ik bestel voor wel een ietsiepietsie meer, ha ha ha!! Ik heb een speciale "koffiekast" in de keuken, gevuld met DG doosjes! Anders heeft online bestellen inderdaad geen zin. En als je nu die "meer dan twee" doosjes niet koopt, koop je ze later wel in de winkel. Dus wat het geld betreft, je geeft het er toch wel aan uit.
Ik ben blij als ik mijn kast weer gevuld heb, hier zijn vaak bepaalde smaken in de winkel uitverkocht, of er staat net nog 1 doosje (te weinig, koffie gaat hier hard) en via internet bestel ik ook smaken die de winkel niet heeft.

Starbucks vond ik al niet lekker (behalve het bakgoed), maar nu drink ik het helemaal niet meer.
oh my, zit je op je stufi te wachten voor koffie?!? Ben ik blij dat ik een gewoon salaris heb en altijd koffie kan kopen wanneer nodig; zou me echt teveel stress opleveren, wachten op geld