Ik ben sinds kort gek op cupcakes maken en versieren! Ik zag in de OP voornamelijk links over taarten decoreren, maar ik neem aan dat daar ook over cupcakes veel te vinden is?
Oooh superleuk die taart met de tafel Rinske! Echt gaaf
En heb al heel veel andere leuke Cupcakes gezien! Ik ga binnenkort eens shoppen voor leuke vormpjes denk ik We hebben wel vormpjes, maar die zijn eigenlijk net te groot helaas... Nog even wat googlen voor oud en nieuw cupcakes!
dancertje
Geplaatst: 18-12-11 21:43
Heb een flinke klus gekregen of ik een tweety kersttaart wil maken namelijk het volgende plaatje http://www.animaatjes.nl/kleurplaten/di ... eety06.gif en dan zeg maar de tweety echt van cake dus de cake die vorm ben benieuwd hetg is voor mijn moeder voor der werk hij moet donderdag af zijn beetje laat maar ach voor die ene keer
Nou de handjes ga ik zo wie zo veranderd zodat die zeg maar achter de rug uitkomen. en voor de rest ben ik van plan 2 grotere taarten te bakken en dan de kleurplaat op een goede grote uit te printen en de taart dan in vorm te snijden en dan aan elkaar te plakken met botercreme en dan te bekleden ja het wordt een klus maar ach
Wow... dat je dat aandruft... denk dat ik het toch een grote puzzelplaat zou laten zijn om een globaal in vorm gesneden ondertaart. Moeilijk hoor!
Deze week wat kersttaarten op het programma. Morgen alvast bakken.
IngridB
Geplaatst: 18-12-11 22:38
Dat is dan een flinke taart dancertje en een aardig 'project' . Hoop dat het goed gaat met het uitsnijden. Maar moet het écht uitgesneden worden? Of mag het ook een puzzel zijn? Heel veel succes enuh.......een foto hé!
Dankje! bakken ging niet helemaal goed Hij kwam te snel omhoog dus uiteindelijk was de bovenkant te donker geworden, bijna zwart Ik heb er dus een stuk af moeten snijden, maar ach