Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Je kan ook de holtes opvullen met watten of een prop papier oid tijdens het drogen.
Rinske schreef:Ik heb hier RegalIce, maar ik ben deze alleen maar gewend. Ik vind hem op zich wel fijn, maar de voorgekleurde kleuren vind ik minder fijn dan de witte die je zelf kleurt.
milou123 schreef:Nou, net naar de Makro voor de blauwe hagelslag voor de koekiemonsters, hadden ze helemaal niet.![]()
Alleen piet piraat, maar dan moet je ze gaan uitzoeken en voor zo'n 40 koekiemonsters vind ik dat net teveel.En dan zou ik voor een jaar aan hagelslag in huis hebben.
Dus dan maar met fondant morgen, want gok dat kokos niet gewaardeerd gaat worden door de kinderen.
Mayo schreef:milou123 schreef:Nou, net naar de Makro voor de blauwe hagelslag voor de koekiemonsters, hadden ze helemaal niet.![]()
Alleen piet piraat, maar dan moet je ze gaan uitzoeken en voor zo'n 40 koekiemonsters vind ik dat net teveel.En dan zou ik voor een jaar aan hagelslag in huis hebben.
Dus dan maar met fondant morgen, want gok dat kokos niet gewaardeerd gaat worden door de kinderen.
en kristalsuiker kleuren?
milou123 schreef:Nou, net naar de Makro voor de blauwe hagelslag voor de koekiemonsters, hadden ze helemaal niet.![]()
Lindas2 schreef: