Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Monique1985 schreef:Kan wel vanwege de slagroom, maar niet vanwege de bokkepootjes, want je krijgt het nooit glad!
Kan om beiden niet: slagroom is te nat en inderdaad:bokkenpootjes te grof
Ashleey_ schreef:Mayo schreef:Ik heb mijn boetseersel in huishoudfolie gewikkeld en toen op een omgekeerde deksel van een tupperwarebak gezet en toen de tupperwarebak er overheen, dus de bak zeg maar op z'n kop gebruikt. Dan blijft het ook goed en loop je geen risico's
Maar jij hebt hem dus pas erop gezet nadat je boetseersel en taart beide ontdooit waren?
Samantha_ schreef:Wat leuk die biggetjes taart!
Ik wou gisteren ook bestellen maar kwam op bijna 100 euro uit!
Dus ga maar wat dingen schrappen, de vierkante vorm moet even wachten dan maar tot we verhuisd zijn.![]()
Wil voor ong 50 euro bestellen, maar wil graag een cupcake standaard. Nu is die bij de Leukste taarten 15 euro, en bij tastyshop is er eentje voor 12,95. Alleen daar hebben ze bijcv de babymold niet, die is uitverkocht. Zucht...
Samantha_ schreef:Iemand verstand van mixers? Ik mix altijd met een handmixer maar zou graag (ooit) eentje met kom willen.
Maar welke is nou goed, en beetje betaalbaar? Weet dat ze wel eens bij de lidl hebben, en ze er bij wehkamp bijv eentje voor 29 euro?
WAUW Ashley wat mooi zeg!!!!
Mayo schreef:Ashleey_ schreef:Hoe hoog worden jullie taarten meestal?
Heb nu 2x een ronde taart van 25 cm gebakken.. en komt niet hoger als 5 cm...
Hoeveel ingrediënten gebruik je? En hoe doe je de bereiding tot in details?