Ga me iets te hard richting de 70 kilo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En eet echt niet vaak patat. Bijna niet eigenlijk dus dat scheelt. Morgen weer maandag, weer gezond doen...
JULLIE ZIJN LIEF! 
Flevogirly schreef:@Pivanti: dankjewelJULLIE ZIJN LIEF!
Momenteel slik ik ook medicijnen (anti deprisivia enz.) maar ik denk als ik daarmee mag stoppen,
dat afvallen misschien ook beter gaat..??
Flevogirly schreef:@kenso0wlover: ja, ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts, en hopelijk mag ik verminderen (mag niet in 1x stoppen).

hoe erg zou het dan wel niet worden.. ??
weltrusten!
Een oudje, 1985
Rood, met wit dak en witte John Cooper strepen over de motorkap. Moet nog even wat gebeuren aan de remmen en dan hoop ik over vanaf nu ongeveer anderhalf tot twee weken te kunnen rijden
Heb je al een foto?
IK BEN 2 KG AFGEVALLEN IN DE AFGELOPEN 7 DAGEN!!

. Echt bijkomen zou je er niet van mogen doen. Alles wat in de prozac-achtigen-categorie zit heeft o.a. deze bijwerkingen, op de laatste nieuwe generaltie na. Daar is die bijwerking veel minder uitgesproken. Zal strax eens kijken of ik die boekjes nog liggen heb ... Lessen farmaco waren toch nog ergens goed voor 
. Even vermelden wat ik op een dag zoal eet:

benangelique schreef:nanne, dat is wel érg veel hoor en niet gezond. hoe komt dat?irme, als je de dagen verder gezond hebt gehouden, heeft het 'slechte' avondeten vast niet heel veel invloed. kan me wel voorstellen dat je last van je darmen e.d. hebt, heb ik tegenwoordig ook als ik vet heb gegeten
march, foto's!

Belsje schreef:Soms eet ik ook gewoon twee keer warm op een dag ... Oepz![]()
Vanaf volgende week terug fruitjes bijvoegen, maar van brood/pasta e.d. ga ik gewoon definitief afblijven. Deze week experimenteren met amandelcrackers waar ik een recept voor heb, en anders wordt het een ritje naar .nl, daar is massaar veel koolhydraatvrij brood te koop![]()
Voor mij is dit gewoon een manier die als erg aangenaam ervaren wordt, ik val af en ik heb bovendien geen honger. Het enige nadeel is dat je aceton gaat suiken de eerste weken, wanneer je helemaal geen carbs eet. Maar dat gaat over zeker wanneer je wat fruit toevoegt.