Ga me iets te hard richting de 70 kilo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevogirly schreef:@Pivanti: dankjewelJULLIE ZIJN LIEF!
Momenteel slik ik ook medicijnen (anti deprisivia enz.) maar ik denk als ik daarmee mag stoppen,
dat afvallen misschien ook beter gaat..??
Flevogirly schreef:@kenso0wlover: ja, ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts, en hopelijk mag ik verminderen (mag niet in 1x stoppen).
benangelique schreef:nanne, dat is wel érg veel hoor en niet gezond. hoe komt dat?irme, als je de dagen verder gezond hebt gehouden, heeft het 'slechte' avondeten vast niet heel veel invloed. kan me wel voorstellen dat je last van je darmen e.d. hebt, heb ik tegenwoordig ook als ik vet heb gegeten
march, foto's!
Belsje schreef:Soms eet ik ook gewoon twee keer warm op een dag ... Oepz![]()
Vanaf volgende week terug fruitjes bijvoegen, maar van brood/pasta e.d. ga ik gewoon definitief afblijven. Deze week experimenteren met amandelcrackers waar ik een recept voor heb, en anders wordt het een ritje naar .nl, daar is massaar veel koolhydraatvrij brood te koop![]()
Voor mij is dit gewoon een manier die als erg aangenaam ervaren wordt, ik val af en ik heb bovendien geen honger. Het enige nadeel is dat je aceton gaat suiken de eerste weken, wanneer je helemaal geen carbs eet. Maar dat gaat over zeker wanneer je wat fruit toevoegt.