ladyjoy schreef:Sue_; als onderwijsassistente op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen!
Oh wat leuk zeg! zal nog wel vermoeiend zijn in het begin...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyjoy schreef:Sue_; als onderwijsassistente op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen!
lana_te schreef:Macchiato schreef:ik wil woensdag niet wegenweet zo ook al wel dat ik wat overgewicht heb
ag meid! wegen die handelen het zakt wel. van mij was dat ook zo.
en idd het gaat best goed met mij. nog net een appeltje geheten*kon het niet laten*
Sue_ schreef:Oh wat leuk zeg! zal nog wel vermoeiend zijn in het begin...(en later.. haha)
Humphrey schreef:Hm, als jullie vinden dat ik te weinig eet mag je dat gerust wat sneller zeggen hoor LJ en March. Ik kan wel tegen een stootje. Wat kan ik dan het beste doen volgens jullie? Gewoon ineens wat meer gaan eten op de dagen dat ik sport, of langzaam opbouwen? Het probleem is ook dat ik altijd bang ben dat als ik teveel eet voor het sporten, dat ik er last van ondervind. En erna heb ik nooit echt zin in eten. Ik denk dat dat deels m'n magere dagen verklaart... Hoe doen jullie dat met sporten en eten?
Wb mijn gewicht vind ik 59 niet te weinig eigenlijk. Ik heb nog steeds een kont, een buikje en dikke bovenbenen. Heb jarenlang 56 kg gewogen en toen was ik ook niet mager. Mijn streef is momenteel 58 kg.
LJ: Leuke auto! Rood en klein, mijn favoriete soort. Veel succes op je eerste dag!
kenso0wlover schreef:Stoer autotje LJ! Ik had me jou altijd wel heel anders voorgesteld haha!
Humphrey schreef:Hm, als jullie vinden dat ik te weinig eet mag je dat gerust wat sneller zeggen hoor LJ en March. Ik kan wel tegen een stootje. Wat kan ik dan het beste doen volgens jullie? Gewoon ineens wat meer gaan eten op de dagen dat ik sport, of langzaam opbouwen? Het probleem is ook dat ik altijd bang ben dat als ik teveel eet voor het sporten, dat ik er last van ondervind. En erna heb ik nooit echt zin in eten. Ik denk dat dat deels m'n magere dagen verklaart... Hoe doen jullie dat met sporten en eten?
ladyjoy schreef:kenso0wlover schreef:Stoer autotje LJ! Ik had me jou altijd wel heel anders voorgesteld haha!
Dankjulliewel!Is wel een leuk ding he hihi! Helemaal 'gepimpt' door de man van m'n moeder, zoals zij het noemde haha. Geboend en al, nieuwe wieldoppen, alle defecte onderdelen (achterruitverwarming, toeter e.d.) gemaakt, helemaal schoon van binnen. En.. vandaag in een kwartiertje op mijn werk (ipv ruim een uur met het OV)!
Kensoow, hoe had je me voorgesteld dan?
ladyjoy schreef:Hihi nou bedankt dan heGelukkig vind je me nog wel een leuke lach hebben haha
1x geprobeerd = 1x gereden? Met les? Want waarom durf je nu niet meer dan? Als er goed les gegeven werd, moet je het nu niet eng vinden. Misschien bij een andere rijschool en aangeven dat je het wat eng vindt?