Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)Anoniem schreef:MightyJoe schreef:ik neem altijd 35 gr havermout en dan nog banaan erdoor en soms wat noten. Dan zit ik goed vol!
O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + koffie
L: 3 volkoren boterhammen 1 jam 1 appelstroop 1 philadelphia
T: appel evergreen koekje + fruit
D: tomatensoep met runderballetjes, vegaburger, doperwten en aardappels met wat appelmoes
T: yoghurt + druiven
B: T25 workout
Wat is T25?
ik skip mijn lijstje denk ik mooi maar even.
dus was niet echt lekker)

ChantalSmook schreef:Ja is ook zo, waren ook redelijk netjes. Heb me er maar aan toegegeven voor vandaag. Morgen weer een dag.
Jij ook een net lijstje vandaag
, 3 kleine pruimen
Hoe lang duurt die?
Hoe komt het? 

En ik voelde me al zo veel beter dan gisteren en eergisteren. mandy358 schreef:Bedankt voor jullie reacties, dit was ook de manier hoe ik dacht over suikervrij eten!
Ik ga 's avonds ook altijd sneller eten, of als ik thuis ben. Maar nu ga ik meestal lekker fruit snacken
Hoe gaat het vandaag Bhriseis?
Vandaag
(Laat)O: 1 vk beschuit met pindakaas, 1 vk knackebrod met kaas en tomaat
L: 2 eibanaan pannekoekjes (in totaal 2 eieren en 1 banaan) met een beetje kaneel poeder en eentje met een beetje appelstroop
T: bakje fruit: schijf ananas, paar aardbeitjes, 1 pruim
A: gebakken aardappeltjes, vleesvervanger, doperwten, broccoli met een kaassausje. Wat ananas toe
T: magere yoghurt met 2 pruimen erdoor
D: water en thee
B: 1,5 uur op stal bezig geweest, 14 km fietsen

KarinvdM schreef:O: Overnight oats met havermout, spelt-, roggevlokken, chia, yoghurt, kwark en verse aardbeien
T: Honingmeloen en 2 dadels (gisteren een doosje verse dadels gekocht bij Coop, heel erg)
L: Sla, tomaat, komkommer, puntpaprika, feta en kalkoenfilet
T: Honing- en watermeloen, 2 dropjes
A: Ovenschotel met spinazie, quinoa, rul gebakken tartaar met ui, knoflook en geraspte kaas, beetje yoghurt na
T:Misschien nog wat meloenPaar dadels en rookvlees
D: Groene thee, slimpie
Bhriseis schreef:O: 80 g haver, 200 ml melk, water, lijnzaad; glas ongezoete soja
L: 4 sneetjes roggebrood (niet van dat Duitse) met kaas, avocado, tomaat en ijsbergsla en een kop verse courgette-seldersoep
B: 5 uur werken
T: 2 bananen, 1 snee roggebrood met avocado en tomaat, zonder korstje, mer roomkaas
B: 10 minuutjes fietsen, paarden verzorgen
T: 2 nectarines, wat dadels
A: 150 g aardappel, salade van kropsla, tomaat, paprika, basilicum, azijn en olijfolie, sojaburger
T: 9 dadels
Anoniem schreef:O: havermout met peer, chia, kokos en havermelk
T: 3 amarantcrackers met marmite, 3 kleine pruimen
L: 2 gekookte eieren op 3 amaranthcrackers; 3 vk-crakcers met pindakaas
T: stuk zelfgemaakte appeltaart (de rest vd taart weggeflikkerd)
A (uit): linzen-groenten-prutje, paar stukjes aardappel met sambal
B: 15 min roeien, 15 min fietsen, 20 min wandelen, 15 min NTC
Comments zijn welkom!
( Jeugdsentiment haha. Ik begin me nu wel oud te voelen, is al 7 jaar geleden voor mij
. )
Schaam me zelfs een beetje uiteindelijk. Maar aangezien sommige ook zondig lijstjes doen zet ik mezelf ook maar even op de schandpaal. Zonde want de dag begon goed. 
)
KarinvdM schreef:KarinvdM schreef:O: Overnight oats met havermout, spelt-, roggevlokken, chia, yoghurt, kwark en verse aardbeien
T: Honingmeloen en 2 dadels (gisteren een doosje verse dadels gekocht bij Coop, heel erg)
L: Sla, tomaat, komkommer, puntpaprika, feta en kalkoenfilet
T: Honing- en watermeloen, 2 dropjes
A: Ovenschotel met spinazie, quinoa, rul gebakken tartaar met ui, knoflook en geraspte kaas, beetje yoghurt na
T:Misschien nog wat meloenPaar dadels enrookvleeshandvol Bugles
D: Groene thee, slimpie
. Totaal denk ik een heel pak koekjes en dan nog die toastjes en de chips en een grote lunch. 
. Heb een oude lelijke eettafel en wilde hem graag pimpen maar zie klussen even niet zitten nu. Dus heb een super fout kleed besteld. Toch gezelliger om aan te eten.