[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:24

Echt ongelooflijk hoe dat gaat met jullie verbouwing, Lique. :n

Ik ben net even de stad in geweest om bij het Glazen Huis te kijken dat hier staat. Was al gezellig druk, overal leuke dingen te doen. Heb natuurlijk ook een bijdrage geleverd. Zal dit weekend nog wel een keer gaan kijken. Heb nu tijd over omdat ik met de paarden toch niets kan met al die sneeuw. Zit nu aan de gluhwein. :9

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:20

Haha imre, lekker! Gluhwein!
Hè bah Ba.....wat ontzettend balen :-(

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:33

jemig angelique, houdt het nog een keer op?

ik heb vanavond een flinke kop snert gehad :9

Ingrid een mooie tv op de kop getikt :), die van ons heeft kuren, de box is kapot, we hebben hem net geen 2 jaar, dus nog garantie, maar we kunnen de bon nergens vinden :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:38

Aii dat zou ook wat voor mij zijn :+ kun je evt op je afschriften nog zien dat je hem daar betaald hebt in de winkel?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:40

nee, we hebben digitale afschriften en dan kun je maar 18 maanden terug kijken...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 11:27

Goedemorgen!

angelique, wat ongelofelijk balen zeg!!

Ingrid, leuk zo tv voor zo´n mooi prijsje!

Sizz, succes met je wedstrijden!

ik ben aan ´t oppassen.. saai... vanmiddag koekjes bakken met ze... En denk dat ik tussen de middag maar pannekoeken bak, is wel lekker met die weer! Was gewoon -20 geweest vannacht! En de verwarming wil hier niet zo snel warmer worden.... doet er heel de ochtend al over om nu 19.5 graden te zijn... mag nog ietsjes warmer worden...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 12:54

BA wat verschrikkelijk balen van die dutsers. Mijn schoonzusje haar huis is helemaal door duitsers gebouwd en die hebben er goede ervaringen mee. Wij houden volgned jaar de verbouwing zoveel mogelijk in eign hand en alles tot het meest zelf doen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 14:00

Mornin'!

Wedstrijd van vanavond is iig afgelast ivm afmelders & gladheid van vanavond. Morgen gaat vooralsnog door, maar het paadje waar we overheen lopen naar de Prinsenstad is nogal glad, dus moet nog even kijken.

Oh leuk koekjes bakken! Het was idd heul koud vanacht!!

Vanmorgen al de meeste boodschappen gehaald voor kerst & ook even vis besteld bij de visboer. Net lekker gelunched en zo richting stad voor kerstcadeaujes & wat kleren voor kerst kijken.

Mijn dag:
O: appel (ik weet het heel slecht...had niks anders meer in huis qua beleg)
t: activia yoghurtje
L: 2 bb met 30+ kaas/tomaat/mosterd en kop aspergesoep
t: paar hapjes op stal wrs op de kerstborrel
D: ?

Bew: niks bijzonders

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 15:12

balen van je wedstrijd sizz!

@hier:
vanochtend al weer aan de telefoon gehangen met dld. de persoon met wie wij zaken deden is vanochtend zelf opgestapt of ontslagen (kregen we niet helemaal helder). de baas van het bedrijf en het hoofdkantoor nemen het nu over.
we worden vanmiddag teruggebeld over de nieuwe planning.
baas baalde ervan dat we niet eerder bij hem aan de bel hadden getrokken...
verder de badkamer schoongemaakt, douche ontkalkt, plankje boven de commode opgehangen en de gordijnrails in de babykamer en ben nu bijna klaar met het opvouwen en strijken van de was.
straks boodschappies doen samen en naar hans zijn moeder om daar de kerstboom op te tuigen. ik ga in de tussentijd even oliebollen halen en een pakje van de wehkamp retouren. drukke dag dus weer zo al met al!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:34

Morgen is ook afgelast, wel begrijpelijk door het weer. Maar wel jammer :)

Drukke dag idd BA! Wel fijn dat het hoofdkantoor het nu voor jullie gaat oppakken. Hopelijk is het nu snel geregeld!

Wij zijn net terug uit de stad, ff tien minuten zitten en dan ga ik richting stal voor de kerstborrel :D

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:51

Angelique, zo he jij heb een drukke dag!!
Hopen dat het nu wel snel afgemaakt wordt je keuken!

Sizz, jammer dat de wedstrijden afgelast zijn Maar het schijnt morgen nog behoorlijk te gaan sneeuwen!
Had je wedstrijd bij de Prinsenstad in Delft?

Nou pfff koekjes zijn klaar... Buurkids waren er ook.. En dan hebben ze na een paar koekjes er alweer genoeg van.. Maar nu zijn ze bij de buren spelen Koekjes zijn nu allemaal gebakken. Als ik ze opgehaald gaan we ze versieren met glazuur enz (en die van de buurkids geef ik straks wel, kunnen ze t thuis versieren evt)
Heb t wel weer gehad voor vandaag.. Merk echt dat ik het totaal niet leuk meer vind om de zaterdag op te passen (vond ik nooit echt) maar merk echt dat ik chago ben op zaterdag..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 17:02

middag :wave:

Poeh, druk druk Angelique, zal het nu dan toch goed komen met jullie keuken? Zou fijn zijn als dat nog voor de Kerst kan natuurlijk!

Jammer van je wedstrijden Siz, maarja, veiligheid voor alles he..

Ik vind het ook niet leuk om te werken op zaterdag Pivanti :n..

Zo.. vanochtend ff naar Deventer geweest, naar het Charles Dickens festijn.. mèn wat druk zeg, heb weinig van het festijn gezien, we wilden ff ergens lunchen, maar echt alles zat vol :+ daarna met de trein terug naar huis en ff wat boodschappen gedaan en een gourmetstel gehaald, 't viel best mee met de drukte.
Nu ff een paar wasjes en droogjes draaien en om 17 u stap ik in de auto ri. Berkel en Rodenrijs, moet werken van 19 u t/m 22 u, bah, ze voorspellen gladheid vanavond en morgen zou het nog erger worden, morgen moet ik van 12 u t/m 17 u werken in Almere, ben echt geen held in de auto nu :n

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 19:58

Pivanti: ja Prinsenstad in Delft. Onze stal is daar recht tegenover aan de andere kant vd snelweg en via tunneltje kunnen we daar dus heel makkelijk komen :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:03

logisch sizz maar balen idd ook van morgen. wanneer heb je nu je volgende wedstrijd?

sanne, leuk dat festival! wil ik ook nog eens heen.

pivanti, kan me voorstellen dat je het zat bent dat oppassen op zaterdag. zo hou je geen normale werkweek over ook.

vandaag het hele lijstje kunnen afwerken. heb nu wel een zere rug. kan niet lang zitten, want dan krijg ik pijn in mijn stuit. dat heb ik al een aantal dagen. herkent iemand dit?
morgen de slaapkamer, de babykamer, de overloop en het washok schoonmaken. Hans gaat 's ochtends zaalvoetballen, dus kan ik even mijn gang gaan en als hij terug is hebben we verder een gezellig en vooral rustige dag.
de rest van de aankomende 2 weken staan rammetje vol gepland. moet veel aan de studie doen, er moet nog het eea in huis gedaan worden, babyshoppen en wat sociale gezelligheid.
het geeft mij altijd een hoop rust dat ik kan bijtanken wanneer ik dat wil. uit mijn bed wanneer ik dat wil en 's middags plat als ik dat wil. daaromheen kan het druk zijn, als het wekkertje niet gaat rust ik toch uit!
vanochtend trouwens ook even op de weegschaal gestaan. zit nu op +8 kg en sta dus al zeker 8 weken stil qua gewicht. maakt niet uit, buik groeit goed en daar gaat het om. die kg's hoeven van mij niet zo hoor!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:59

Goedemorgen..

Angelique een rustige dag ingepland vandaag :) verstandig meis..

Ik moest eigenlijk werken vandaag, in Almere, maar ik heb net afgebeld, ik durf nu echt de weg niet op :n en met het OV ben ik pas om kwart over 2 op plaats van bestemming, terwijl ik om 12u moet beginnen..
Ga zo maar eens een boodschappenlijstje maken voor morgen.. we gaan gourmetten op kerstavond, heb het vlees al in huis, nu de rest nog.. en vanmiddag de hond van mn vader maar eens lenen voor een boswandeling :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:52

Opzich het op de zaterdag werken maakt me niet zo uit, als je t werk leuk vind. Maar ja ik vind t oppassen gewoon niet leuk meer en zeker de zaterdag niet omdat ik dan echt 10u lang die kinderen heb.

Angelique, vervelend dat je pijn je rug hebt. Babyshoppen is wel leuk! :)

Sanne, nee ik zou de weg ook niet op gaan! Er is echt behoorlijk wat sneeuw gevallen, zelfs de doorgaande wegen die gisteravond nog schoon waren, zijn nu helemaal wit! Weet niet hoe de snelweg is.. Het werd ook afgeraden om de weg op te gaan als t niet noodzakelijk was.
Charles Dickens ben ik ook twee keer geweest paar jaar geleden. Eerst keer was het zo ongelofelijk druk dat we eerst 1,5 uur in de rij moesten staan!
Woon je eigenlijk op jezelf (of samen?)

Sizz, ohh oke je staat op de stal ertegenover aan de andere kant van de weg! Ik ken Prinsenstad, omdat de ex van m'n tante bij die familie behoort ;) M'n tante heeft daar toen der tijd op het terrein gewoond.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:01

ik woon samen met mijn vriend pivanti, hoezo? :P

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:06

Nee niets, vroeg ik me even af... Van de meeste weet ik dat wel maar bij jou niet bedacht ik me ;)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:12

oke :)

mèn, wat moet ik veel boodschappen halen morgenochtend, voor kerstavond gourmet, 2de kerstdag samen eten en 3de kerstdag is mn vriend jarig en krijgen we weer 15 man over de vloer...

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:17

Zoo ja dan heb je wel wat boodschappen nodig! pff

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:21

Heb gisteren gelukkig al meeste boodschappen voor kerst gedaan :) 2e kerstdag komt mijn familie bij ons kerst vieren (8 personen, 2 kinderen). Vriendje is vanaf woensdag vrij, dus hij gaat donderdag de laatste verse dingetjes halen :)

Jij moet idd veel halen Sanne! Succes :D

Er is idd belachelijk veel sneeuw gevallen! Wij wonen aan een doorgaande weg en zelfs die ligt helemaal onder! En het sneeuwt nog steeds keihard! Maar goed dat de wedstrijden zijn afgelast :)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:32

Boodschappen doen is een crime. Moet komende week de gehele week werken. Heb afgelopen vrijdag veel meegenomen. Hopen dat ik komende week kan overslaan.
Op dit moment is het even droog maar tot nu toe heeft het de gehele dag gesneeuwd

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:43

zo.. terug van een flinke wandeling over de akker met de hond, heerlijk zeg :j

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:46

Ja hier ook al heel de dag sneeuw... is 10 min droog geweest... Net terug van stal. Eerste en laatste stuk was niet te fietsen... over t fietspad wel, daar was geschoven maar lag nog een wel een klein glad laagje op (dat vriest lekker op vannacht natuurlijk!) Terug weg had ik de sneeuw in m'n gezicht, dat prikt in je ogen zeg! En je ziet niets bah!
Even knollie lekker warme slobber gegeven met veel maisolie Hoeven uitgekrabt, zelfs zonder ijzers zitten er hele klompen onder..
Weet niet hoe ik morgen op t werk moet komen.. scooter ga ik echt niet aan beginnen... Me ma die wilde me wel brengen, maar de wegen zijn ook echt glad nu door 't modderige sneeuw op de hoofdwegen, en kleine wegen is helemaal niets..Dus dan gaat m'n ma ook de weg niet op OV rijd niet eens.. Ben benieuwd morgen.. Zeker na de vorst vannacht..

Leuke foto Sanne :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:06

ik ben gestrand in middelharnis, kan niet naarh uis, want Niels wil me niet brengen en bussen rijden niet.
Baal er flink van want wil gewoon naar huis toe, moet nog allemaal dingen doen en wil niet morgen veel te laat aankomen.

tis gewoon even poedersuiker, want heb gewoon het gevoel dat ik wel weg akn, het is hier al uren opgeklaard, de wegen zijn begaanbaar alleen Niels verdomt het :@
Ben ff chaggo :+