@Noor, misschien heb je ook wel spontane huilbuien om een andere redenen? Ik moest na mijn maagband operatie ook veel huilen, maar dat was meer een psychische reden.. Denk je wel beetje om jezelf? Wel goed van je dat je lekker gaat sporten, maar als je pijn hebt stoppen he.
@Irme, gefeliciteerd met je nieuwe auto!
@Katia, volgepropt? Zou wel mee vallen toch..?
Ingrid, dikke knuffel
Nou meiden, zelfs met een zetpil vannacht toch weer ongeveer 1 uur met krampen en braken rond gelopen. Ben het zooo zat!! Grrr. Doet zoveel pijn! Bah en dat braken lukt maar niet, wordt er gek van!
Sizzy
Geplaatst: 15-02-09 13:15
Nou, de kwarktaart staat in de koelkast en de appeltaart in de oven
Voor morgen heb ik een appel/kaneel cake
Zo even knoflookmayonaise maken voor vanavond bij de tapas!
ukje
Geplaatst: 15-02-09 13:16
Misschien heb je daar gelijk in. Heb daar ook wel naar lopen zoeken maar heb het niet echt duidelijk gevonden. En het was ook om een hele gekke reden. Alleen omdat mijn moeder wat zij over iets.
klinkt allemaal lekkerrr Siz wat ga je maken voor tapas? Ik heb in maart tapasdate met 2 vriendinnetjes, ben benieuwd hoe de Nederlandse tapas zijn, dat heb ik namelijk nog nooit hier gegeten
leuk, op advies van mn moeder niets van me laten horen richting NIels, overspoelt ie me ineens met smsjes, eerst gisteravond welterusten wensen, vanmorgen weer waarom ik daar niet op gereageerd had en of ik hem niet wilde negeren Heb teruggestuurd dat ik mn telefoon niet in de buurt heb gehad (was ook zo, bewust telefoon aan de kant gelegd ) en dat ik even geen behoefte heb aan andere communicatie dan 'live' communicatie..
krijg wel trek van al die verhalen over lekkere dingen hier
zo maar even lekker eitje bakken voor op brood denk ik
Sizzy
Geplaatst: 15-02-09 13:21
Heel goed ingrid, laat hem maar eens voelen dat hij er ook achteraan moet gaan.
Ene vriendinnetje neemt stokbroodjes mee met olijfjes etc, ik heb krieltjes gekocht (met de knoflookmayonaise) en gekruide gehaktballetjes en gevulde tomaatjes met betinne blanc (geitenkaas). Geloof dat ander vriendinnetje nog miniwrapjes meeneemt en wijn
vond altijd de calamares (gefrituurde inktvisringen) en de dadels gevuld met mon chou en met spek eromheen ook altijd zoo lekker en tortilla de patatas, maar die krijg ik op een of andere manier nooit zoals ie in spanje was
Ja, maar we hebben geen frituurpan helaas, wilde ook al van die kaasbolletje maken, maar helaas
Dadels met monchou was idd ook goed idee geweest
MaiMai
Geplaatst: 15-02-09 13:27
Suus, gefeliciteerd!! Veel plezier vandaag!
Ik heb nog steeds weinig meegelezen en weinig gepost, heb steeds wel goede voornemens maar dan komt het er niet meer van. Ik ben veel met mijn scriptie bezig en dan wil ik niet teveel op Bokt rondhangen, anders schiet dat nooit op natuurlijk
Met afvallen gaat het best lekker. Ik was 1,5 kg aangekomen en woog weer 66 kg, maar deze week is het er ook weer afgegaan. Snapte er niet zoveel van, geen ovulatie of menstruatie, maar ik ben blij dat het er weer af is.
Ik heb alvast een broodje voor lunch gemaakt, Italiaanse bol gezond, en ga zo naar Vlim. Die wordt verkocht en er komt zo iemand kijken. Ik hoop dat meneer zich gedraagt
Mijn dag: o: 2bb met achterham, bakje yoghurt t: ananas l: italiaanse bol gezond, jus d'orange t: sinaasappel d: quiche met sla t: glaasje wijn
En veel fietsen, misschien rijden met Hakon. Maar dat wordt de eerste keer sinds mijn arm weer aan elkaar zit, dus zal vast nog niet zoveel doen.
Armaris
Geplaatst: 15-02-09 13:27
Sizzz! Gelukkige verjaardag Imre, leuke auto zeg! Ga je er zelf ook mee rijden? Aangezien ik las dat hij voor je vriend was Ingrid, hug Neem anders eventjes afstand zodat je alles op een rijtje kan zetten voor jezelf want zo gaat het niet meer
Ik heb een heerlijk weekendje gehad Gisteren lekker ontbijt gehad: 2 pannenkoeken met mango en bruine suiker, dan 2 kleine pistolets met kaas en kerstetomaatjes(andere weet ik niet meer ) versgeperst sinaasappelsap en als afsluiter thee, de schat Wat later in de dag kreeg ik een strip van Rooie Oortjes
Daarna zijn we naar de bios gegaan, Doubt gaan zien en dan in een gezellig restaurantje gaan eten, ik vond het hoofdgerecht niet zo lekker, het dessert was daarentegen
Fijne dag dus gehad Ondanks dat ik beginnend ziek was.
Nu ben ik dus hélemaal beroerd, neus zit dicht, zwaar hoofd én heb koorts, ga me zo op de bank leggen voor de tv
Ook heb ik de knoop doorgehakt: volgend maand ga ik bellen voor een afspraak voor het afrijden Dat zal dan in april zijn, spannend!!
ww: 69,9 ondanks dat ik geen goede week heb gehad ben ik trots
Dagje vandaag: l:kommetje cornflakes met een pistolet met magere kaas, bruine suiker en banaan op t: fruit, geen idee wat a: ??
Weinig dus Heb ook uitgeslapen, daarom geen ontbijt
oeh, wat zie ik lekker eten voorbij komen! ik kom net van de sportschool, maar ben ongesteld en had erge buikkrampen, het wilde dus niet echt. nu staat de soep van gisteravond lekker op te warmen (verse soep is de tweede dag altijd lekkerder vind ik), maar eigenlijk wilde ik wentelteefjes maken. die heeft hans namelijk nog nooit gegeten ... we hebben alleen geen melk in huis...
Ik voel mij vandaag gewoon echt slecht, ik ben dus misselijk en moe, dus mijn moeder zei ''blijf jij maar mooi thuis''. Mijn paard wordt wel buitengezet, maar baal gewoon, wil zo graag naar haar toe . Net of ik haar niet genoeg aandacht geef.. bah. Wil ik wel heel graag!
is er geen supermarkt die op zondag open is anders, Angelique?
Paulien, dagje niet maakt ehct niet uit, als je ziek bent gaat het niet! zeker als ze er gewoon uit komt, kun je beter nu even uitzieken, daar heeft Madeira morgne alleen maar meer aan!
idd, paulien madeira heeft er veel meer aan als jij je lekker voelt en dat ene dagje gaat ze echt niet dood van. Er wordt op die stal toch gezorgd voor voeren e.d
Nee klopt, maar ik bedoel, is gewoon de zoveelste aanval in korte tijd, ik kan laatste tijden zovaak niet. En ik weet dan niet, moet ik mij erover heen zetten, ook al ga ik misschien daar braken of gewoon dagje thuis blijven..? Maar ja worden nu wel veel daagjes zo
Je mot zo denken over een tijdje zijn die aanvallen weg en kan je ongestoord weer naar madeirtje toe. Ik had dat ook wel ik ben nooit ziek maar door die aanvallen was ik steeds ziek en voelde me vooral schuldig tegenover mijn ouders mede omdat ik op een dure school zit.
Noor, ik begrijp je goed. Het is gewoon vervelend, ik voel mij een dag na de aanval (nouja, het was vannacht van 1 uur tot 2 uur ofzo) gewoon zo misselijk en moe.
Ik heb foto's geplaatst van de wedstrijd (zie onderschirft). Zo gelijk maar even spammen
Haha, ik zit al paar dagen beetje info te zoeken over Nintendo DS enzo, in het kader van nieuwe dingen zoeken om bezig te zijn Blijkt zo'n ding allang hier in huis te liggen bij mn broertje das ideaal, kan ik mooi proberen of het leuk is en dan dat ding inpikken, want hij gebruikt m toch niet
xingridx
Geplaatst: 15-02-09 19:23
wat een rust hier zeg!
En wat een takkeweer buiten, net op de fiets terug van oma en ben doorweekt van 5 minuten fietsen Moeder is ook weer thuis, dus even gepraat ouders zijn ábsoluut niet gelukkig met hoe Niels zich gedraagt, willen ook liever niet dat ie nog hier komt slapen, maar keuze is aan mij. En denk wel dat ik besluit heb genomen, hij mag vanavond komen, maar ga hem dan wel vragen zn sleutel terug te geven. Dan maar geen vrijblijvende binnenloopacties, dan maar weer afspreken wanneer we elkaar zien en doordeweeks gewoon apart slapen. en als hij daar niet mee akkoord gaat, dan is het gewoon klaar!
[edit] ah echt lief, krijg net een mailtje van vriendin van Niels, waarmee we gister naar R'dam zouden gaan...of het wel goed met me ging en dat Niels had laten weten dat het crisis was en dat ze daarom wilde weten hoe het met mij ging, want ze wist ook wel hoe Niels kon zijn ...en dat ik dr altijd kon bellen, dus dat ga ik zo maar even doen
Armaris
Geplaatst: 15-02-09 19:32
Verstandige beslissing ingrid, dan laat je hem ook eens zien dat je het echt meent! Wie weet beseft hij dan dat hij teveel weg is? Ik hoop het voor je meis want je verdient het niet om zo behandeld te worden