Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevogirly schreef:Hallo lieverds,
Ik heb net gehoord wat voor geleidehondje ik ga krijgen!!!![]()
Het was een BBQ van Martin Gaus (voor vrijwilligers enzo) maar toevallig was de trainerster van ''mijn'' hond er ook. Hij komt over ongeveer 2 á 3 weekjes! Dus ze vroegen of ik de hond wilde zien. NATUURLIJK!!! Ben helemaal verliefd!!!
Heb gelijk een stukje met hem gelopen en er zijn heel veel foto's gemaakt. Als ik die heb zou ik het naar jullie sturen (als jullie dat leuk vinden uiteraard). Hij is geboren op 06-09-'06
.
benangelique schreef:926 is zeker nog weinig. staat nog een schaaltje aardbeien klaar voor een of ander moment vandaag en ik denk dat ik ook maar lekker een raketje neem nog.
dan zit ik nog steeds erg laag, maar ik heb hier echt wel meer dan genoeg aan.
benangelique schreef:ik ben nu 10 kg afgevallen en ik wil er nog ongeveer 5. wil terug naar mijn oude gewicht van 65/66 kg.
jij ook goed hoor kenso! 5 kg, dat is al heel wat!
gewoon lekker genieten van die portugese avond. overdag inbouwen dat je 's avonds meer kcal zal eten dan gebruikelijk.
ik ga naar stal!
Milou90 schreef:Hoooi..
Gisteren de hele dag in Utrecht geshopt met wat vrienden, was supergezellig.
Wel geluncht bij La Place.. bruin broodje met ham/sla en zo'n bosbessen-yoghurt shake ding .. en later op de dag een Swirl![]()
Maar verder ook helemaal niets, omdat ik het gevoel had dat ik dan zou ontploffen ofzo, hahaha.
Vandaag ga ik tot vanavond iig normaal doen.. vanavond ga ik bij een vriendin eten (lees: Pizza bestellen...) en een film kijken..
Zucht, vakantie is zooo moeilijk
Sizzy schreef:Gisteren was mijn snaaidag geloof ik
Vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 bb met huttenkase/tomaat en filet americain
t: kopje groentensoep
D: uit eten (salade oid)
Bew: paardrijden, verder studeren
kenso0wlover schreef:Flevogirly schreef:Hallo lieverds,
Ik heb net gehoord wat voor geleidehondje ik ga krijgen!!!![]()
Het was een BBQ van Martin Gaus (voor vrijwilligers enzo) maar toevallig was de trainerster van ''mijn'' hond er ook. Hij komt over ongeveer 2 á 3 weekjes! Dus ze vroegen of ik de hond wilde zien. NATUURLIJK!!! Ben helemaal verliefd!!!
Heb gelijk een stukje met hem gelopen en er zijn heel veel foto's gemaakt. Als ik die heb zou ik het naar jullie sturen (als jullie dat leuk vinden uiteraard). Hij is geboren op 06-09-'06
Ik wil foto's zieeeen!
Flevogirly schreef:Pfff voel me nog steeds echt een mislukkeling. Allerlei dieëten geprobeerd, niets gelukt.. Nu een maagbandje: voel er niets van. Hopelijk helpt het wel als ik 28 juli word opgespoten.. Anders ga ik zooooooooooo hard gillen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lieke schreef:Gister bijna ontploft bij de griek, maar het was wel erg lekker.
Morgen vertrek ik voor 10 dagen naar italie. Ik ga heel erg genieten, maar probeer het wel binnen de perken te houden.
Flevogirly schreef:@kenso0wlover: Opspuiten houdt in, dat ik een prik in mijn borst krijg met zoutoplossing (waar het kastje zit, die aangesloten is aan mijn maagbandje) en dan word mijn bandje ''strakker'' getrokken om mijn maag..