Nienke_ schreef:Ben er ook weer!
Goh Iris leuk hé mensen die alle tijd hebben. Wij hebben ook wel vaak mensen over de vloer die beesten willen kopen. Soms blijven ze uren rondhangen, gaan ze nooit weer naar huis en kopen ze uiteindelijk niks.
Ik heb het druk deze dagen. Eerst afgelopen weekend verjaardagstress en nu hebben we een nieuwe melkstal voor de koeien in gebruik. Ze moeten nog erg wennen en wij ook. Iedere ochtend sta ik nu om 5 uur op en smiddag help ik ook. Ze willen er niet zomaar in. Ik kom verder aan weinig dingen toe. Ik heb nu uitslag in mijn nek en op mijn borstkast. Grote schale prikkende plekken. Ik heb het al een paar keer eerder gehad. Het is gewoon een beetje een stress reactie. Ik hoef deze week niet te werken dus gelukkig ziet niemand het verder. Het lijkt erg raar
Gelukkig deze mensen wel, ze belden net
. Jeetje 5 uur opstaan..
Hoelaat ga je dan naar bed?
Sizzy schreef:Goedemorgen

Heb lekker beetje uit kunnen slapen omdat ik vandaag thuis werk en heb om 10u een gesprekje met mijn afstudeerbegeleidster

Wanner en wat studeer je af Sizzy?
Riëtte schreef:Vandaag weer een brooddag, en dan heb ik een hele week geen avonddiensten en dus brooddagen meer, hehe! Ik kan niet echt op gang komen vandaag, heb de kids nu onder de douche even vlug bokken en dan aankleden en hardlopen. Als we terug zijn was ophangen en zelf douchen. Dan boodschappen doen, misschien even via de stad, ze hadden buff's bij de Xenos in de aanbieding, wou er nog wel 2 bij voor van de zomer.
Dan eigenlijk nog op fiets naar 1 dorp verderop, kaarsjes naar Marc zijn tante brengen. En dan thuisblijven tot 16:00, dan moet ik me weer klaarmaken voor het werk. Hopen dat ik weer om 20:30 wegkan en niet tot 23:00 hoef te blijven zoals vorige week!
Hoe reageert je gewicht op al dat brood?
Ik heb net de paarden buiten gezet en merkte dat ik van alle spanning en opwinding mij op een rol volkoren biscuit had gestort 
Zal ze even veilig in de kast zetten