Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:29

Heej ben ik ook weer eens. Kijk af en toe hoe het met Belsje gaat, kon het nou niet vinden.

Wilde even melden dat ik alweer bijna 10 kilo kwijt ben sinds dat ik terug ben uit Amerika...... Gaat niet snel maar gelukkig gaat er nog steeds wat vanaf!!!!! Ik heb er nog een 6/7 te gaan......

Hoe is het verder met iedereen????

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:34

10 kg wat een hoop Nog maar 1/3e te gaan dus haha !
Ik ga wel OK op zich, afgezien van de gevaarlijke dagen [weekend enzo] die steevast gruwelijk misgaan...maar ik kan wel redelijk tevreden in mn bikini denk ik, heb me er maar bij neergelegd dat ik nooit echt een abkingpro buikje zal hebben

Ik heb trouwens briljante kauwgum tegen vreetbuien uitgevonden :/ Sportlife Deep oid, daarna heb je echt een hele tijd een tandenpoetsgevoel in je mond en dat helpt bij mij héel goed. Ook niet de neiging om er twee te eten ofzo, of een 4-pack zoals bij de Red Cinnamon Is dus écht mint zonder zoete smaak oid

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:36

Belsje schreef:
En zoals beloofd :p

Afbeelding

Dringend nood aan een nieuwe broek, want dat is euhm ja ... een stretch broek die loszit rond je buik als je ze aandoet ... best fout :p

Gevonden!!!! Echt geweldig goed Belsje!!!!!! Hoeveel wil je er nog af??

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:54

ik heb op: 2 kaassouffles, handje nootjes en wat van die kleine gele bananensnoepjes.

en ojaaa.. ben ook aan de malibu appelsap

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:09

Net gezondigt met een café noirtje en een paaseitje. Maar mocht van mezelf, want heb net een nieuw contract gekregen van mijn bijbaantje, terwijl ik dacht dat ik er uit zou vliegen (te oud)! Nu mag ik nog anderhalf jaar blijven. Blij mee, want werk vinden hier is heeel moeilijk op mijn leeftijd.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:36

Mocca schreef:
Net gezondigt met een café noirtje en een paaseitje. Maar mocht van mezelf, want heb net een nieuw contract gekregen van mijn bijbaantje, terwijl ik dacht dat ik er uit zou vliegen (te oud)! Nu mag ik nog anderhalf jaar blijven. Blij mee, want werk vinden hier is heeel moeilijk op mijn leeftijd.

Gefeliciteerd, wat goed zeg
Altijd fijn Op zo'n moment mag je natuurlijk wel even zondigen

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:07

Oké, net 'gezondigt' met een plak ontbijtkoek, nog een koekje en een banaan. Maar dan met toestemming van mezelf.

Kwam namelijk tot de conclusie dat ik vandaag maar rond de 900 calorien op heb, en dat vind ik écht te weinig, dan gaat mijn stofwisseling helemaal plat liggen. Merk toch al dat die langzamer is de laatste tijd, en dan is weinig eten helemaal slecht. Dus mocht nu van mezelf even wat eten, en morgen eet ik gewoon wat meer over de dag verdeelt.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:10

Gefeliciteerd Mocca
Ik moet morgen op gesprek komen bij een winkel om te kijken of ze me willen hebben!

Hey Orionneke! Vet goed 10 kilo
Heb je voor en na foto's?

Ik heb vet trek in iets zoets! Echt erg

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:27

Sizzy schreef:
Maar goed. Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: 1 plakje cake en een appel
L: twee bruine boterhammen (appelstroop en pindakaas)
T: 1 mandarijn en 1 geroosterde boterham met brie
D: spaghetti met ketchup, wat strooikaas en gebakken eitje
- vanavond les, dus wordt weer hard werken

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:29

Jamy schreef:
Gefeliciteerd Mocca
Ik moet morgen op gesprek komen bij een winkel om te kijken of ze me willen hebben!

Hey Orionneke! Vet goed 10 kilo
Heb je voor en na foto's?

Ik heb vet trek in iets zoets! Echt erg

Ik zal eens kijken of ik iets heb, zat vanmorgen op 9,5 kilo minder. Maar ben er nog niet waar ik op zat....
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 13-04-06 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:35

Vandaag weer een HELE erge dag gehad.. We gingen voor school naar de schilderswijk in Den-Haag, dus Turkse pizza gehaald, tijdens het shoppen een brownie en net een na-avondeten vreetbui (komt bijna elke dag voor). Argh. Ik kan ook nooit normaal doen Voor elke goede dag komen er bij mij 5 slechte dagen achteraan.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:08

Ik heb net nog slankfruit (klein beetje 0% vet yoghurt met ananas) op en een pruim. En superhard gesport (spinning)

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 08:26

Heb eens met wat anders ontbeten in een poging mijn stofwisseling weer wat sneller te krijgen.

Planning;
O: 2 volkoren beschuiten met hagelslag, dun plakje ontbijtkoek
T: Appel
L: 2 volkorenboterhammen, 1 halvajam, 1 rookvlees
T: Kiwi
A: Vis met brood
T: -

Verder vanavond tennissen en overdag paardrijden (en dus ook fietsen).

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:38

@ Flair, hoe vaak per week doe jij spinning?
Jij merkte op dat ik gister te weining heb gegeten. Klopt wel, want ik voelde me niet helemaal lekker. Had gisteraaf ook nog verjaardag, maar werd al misselijk toen ik gebakjes zag... :s

Ik heb het abbonoment op de sportschool voor een maandje opgezegd, na m'n examens begin ik weer. Want anders ben ik veeeeel te druk (volgens m'n moeder) Kga dan 2 avonden per week zwemmen. Elke dag paardrijden, uur fietsen per dag. En normaal dus nog 3 avonden per week B-kicken, Body-Combatten of Spinnen.
Mis het al wel een beetje, want die lessen zijn zooo leuk Ik wil over een tijdje beginnen met BodyJam. Is er hier iemand die dat doet?

Mijn planning:
O: Schaaltje perzik yoghurt
L: 4 crackers met kaas
A: ?

Sporten: Uur Hieke trainen, zometeen even fietsen, en ik denk nog een half uur hardlopen of wielrennen.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:09

Bodyjam is wel leuk, maar je moet wel een beetje soepel zijn anders zien de pasjes die je moet doen er echt niet uit. (soort dans)

Ik doe 2 keer per week spinning, zou wel 3 keer willen maar ze geven het maar 2 keer bij mij in de sportschool.

Ik vind je planning voor vandaag overdag ook erg schraal hoor Oliver...

Ik ben btw een kg afgevallen deze week vaag met al die krachttraining die ik gedaan heb. Mja niet erg, ik wil liever 56 wegen dan 62

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:12

Jah, sorry ik voel me nog steeds niet helemaal lekker...
Kga proberen om straks bij de lunch wat meer te eten. Kop soep erbij o.i.d.

Oke, bodyjam lijkt me echt super.

Door krachttraining heb je gewoon meer spieren gekregen, en die wegen meer dan vet.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:15

Flair: goed zeg!! Soms is het niet helemaal te volgen wanneer je hoeveel afvalt.

Oliver: je moet echt meer eten want op deze manier help je echt je stofwisseling om zeep. Gebruik eens een tijdje een site op internet om je kcal. bij te houden dan voorkom je dat je te weinig binnenkrijgt. www.valtaf.nl is een hele fijne (gratis) site.

Gisteren voor het eerst sinds ik aan het lijnen ben een echt vreetbui gehad. Ik had van die schuimen paaskuikens in huis om maandag neer te zetten bij de thee en die heb ik allemaal opgegeten. Eigenlijk waren ze niet eens lekker.
Vanmorgen met angst en beven op de weegschaal gaan staan en ik verwachte echt het ergste maar ik was 6 ons afgevallen!! Als jullie het nog snappen snap ik het ook.

Planning:

O: de bekende musliehap.
T: fruitsalade.
L: Twee volkorenboterhammen met kipfilet.
T: denk een paar paaseitjes.
A: kipshoarma op een pitabroodje met Tzatziki gemaakt met 0% vet griekse yoghurt. En nog iets van een salade erbij.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:25

Afvallen gaat inderdaad erg onregelmatig, hier ook. Snap er niks meer van hoor.

Eerst val ik weken goed af, dan sta ik stil, dan eet ik een week heel veel en val ik 1.8 kilo af, en daarna eet ik minder en kom ik 0.3 kilo aan. Het leven is raar.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:41

Goodmawninnng... vanochtend toch maar weer eens gewicht checken [dat het getalletje me niet meer zoveel zegt betekent niet dat ik helemaal niet meer kijk ] en er was weer 2 kilo af, huh. Dus het was ooit 75, toen afgevallen naar 65, daarna werd het om onbekende redenen weer 70 en nou weer 68. Jaja. Ok, nouja prima Ben trouwens sinds gister aan de Supradyn Weightsmart, ik hoop dat het een beetje ondersteunend gaat werken
Vandaag, beetje een gevaarlijke dag. Moet van 12 tot 5 oppassen in een huis met heel veel lekkere dingen. Nouja die kan ik best weerstaan alleen ik hoop dat ze fruit in huis hebben zodat ik mijn schema aan kan houden, voor ik weer een vreetbui krijg :/ [dat is daar echt niet grappig, ze hebben zo belachelijk veel in huis dus dan kan ik echt niet meer stoppen :/] Anders neem ik het zelf wel mee voor de zekerheid.

O: 2 boterhammen, cappuccino
T: Bakje kwark
L: Cup a soup...knäckebröt, en ik hoop dat er nog rauwkost is
T: Fruit/fruit, eventueel nog een cup a soupje
A: Denk broccoli met een vegetarische filé

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:42

En ik wilde echt weer fitnessen maar ik heb me een beetje erg verslapen

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:13

Mijn dag tot nu toe:

o: brinta met melk, glas optimel en een yakult
t: -
l: 2 donkere boterhammen met kipfile, slankiekaas en klein beetje ketchup, 1,5 gekookt ei met zout, 2 snack-a-jacks en een glas optimel.

Die snack-a-jacks kwamen omdat de zak nog op de bank lag en hij dus bijna leeg was. Maar nu issie leeg.

Voor de rest vd dag is het nog een verrassing. Ga zo eerst winkelen in De Wijk. Daar hebben ze ook een koffiecorner met gebak e.d. Heb van 4 tot 5 springles, daarna paard wassen, spullen klaarmaken enz enz. (morgen wedstrijd) Mijn moeder eet vrijdag altijd patat, maar ik hoop dat ik ruim voor die tijd klaar ben en dan snel naar huis kan vluchten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:16

Hier wat foto's voor de liefhebbers. Ik had geen foto's van toen ik meteen terug was uit Amerika. Deze zijn van een maandje later.

We gaan door totdat ik weer een beetje in de richting van die 62/63 zit waar ik 2 jaar geleden op zat.

Foto's zijn van Agustus 2005 en April 2006.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:22

Als ik dit zie vind ik het toch eigenlijk best jammer dat ik geen foto's heb van toen ik nog een kilootje of 80 was Best leuk om zo te vergelijken!

Je ziet er echt goed uit nu Orionneke!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:31

Oh ja mijn dag/planning.

Tot nu toe:
O: kellogs special k met magere melk.
T: 1 plakje ontbijtkoek.
L: 2 volkoren crackers met kipfilet en een volkoren broodje met vruchtenhagel.
Nu om een beetje vol te raken maar een zooi water drinken want ik blijf honger houden...
Vanmiddag iig nog wat fruit, bouillon misschien.
Vanavond weet ik nog niet, zal wel weer standaard brood, soep en salade worden, mezelf kennende

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:34

Op hoeveel zit jij nu Flair??

Ik ben er zelf nog niet, ben in 2003 11/12 kilo afgevallen, redelijk stabiel kunnen houden. Ik zat op ongeveer 65 kilo voor ik naar Amerika ging en heb op 62/63 gezeten op mijn laagst. Nou ja toen ik dus terug kwam was het 79 .

Dit was mijn voor/na foto van 2003:

Afbeelding