Gisteren soep met brood, vandaag tussen de middag soep met brood en morgen nog een keer soep met brood - er was een klein beetje over Vanavond vegetarische paëlla.
In ieder geval een biefstuk, ik twijfel nog over de groentjes .Heb wel vanmorgen appelcompôte gekookt van appels uit eigen tuin.
Gisteren: Biefstuk met pepersaus, gebakken aardappelpartjes in schil en een groentemix (broccoli, bloemkool, bleekselderij, sperziebonen en wortel)Vandaag: Wanneer ik alleen eet: soep met een stokbroodje, en als ik samen met mijn vriend eet: roti!
Ik ben hier in het topic inspiratie aan het opdoen want ik weet het écht niet. Heb geen zin in iets moeilijks maar wil ook weer niet te makkelijk eten zoals pizza, friet of iets dergelijks... Hm...
We eten hier boerenkool, iets wat ik dus écht niet lust! Dus ik bak wel een eitje ofzo of neem rookworst op brood.
MightyJoe schreef:Hollandse pot Worteltjes en doperwtjes, aardappels en een valess vleesvervangerHet is sate ajam geworden
Restje van gisteren: rode bieten met gekookte aardappels en een klein stukje gehaktbal.Eet er nog een kopje soep bij