Vooral omdat hij zeker 5 keer in de week ging sporten, ik denk dan toch dat de weekmenu's wel aangepast moeten worden
maar goed dat programma daarna vind ik dan wel weer leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vooral omdat hij zeker 5 keer in de week ging sporten, ik denk dan toch dat de weekmenu's wel aangepast moeten worden
Ik sta helemaal niet negatief tegenpver Sonja Bakker
Het is wat weinig misschien, maar dat is door jezelf makkelijk op te voeren naar wel genoeg.
Ik pas het aan zodat ik genoeg in de caloriën kom, maar door gebruik te maken van haar weekmenu's eet ik enorm gevarieerd

Mogguh dames 
Fast and furious
Vin Dieselll
Snelle auto's
hahaha Was leuk en gezellig 
En het is toch prutweer

ik heb het ook bekeken. Pff, die vrouw is 10 kilo kwijt in 8 weken ofzo?? Maar .. ik ben pas 30 kilo na 1 jaar kwijt
zelfs meer dan een jaar
. Maar eerste weken gaan meestal hard he. Ik weet niet, Sonja Bakker menu zou vast goed voor mij zijn (kan niet veel meer eten) 
hahaha kijken hoe mensen reageren 
zo dus hihi
nou ik weet niet, ik denk dat ik wel een keertje zoiets ga organiseren als er genoeg belangstellen voor is haha
nee ik denk niet dat ik die stap durf te nemen, maar lijkt mij wel grappig om te zien hoe mensen dan reageren. Wij hadden een keer op school dat gedaan bij goedziende mensen die langskwamen, die moesten drinken in schenken, was zo grappig om het mee te maken!

SaNNeS88 schreef:jeetje wat raar doom... meteen beslissen, had ik ook niet gedaan hoor

..
.
.
.
.
, gebakken aardappels en rauwkost. 
..