[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:19

Goed zo uk :D

Springles ging weer super!! Zelfs een oxertje van zo'n 70/80 cm gepakt, beetje twijfel maar sprong wel meteen :j echt zo'n knap peerd!!! Heerlijk ding is het

Hoe was het ingid vanmorgen? :)

BA: ik wil oorlogswinter ook nog wel eens zien, aanrader dus?

Imre: echt topweer voor een buitenrit, het is zo lekker buiten nu met dat zonnetje!

Vanavond komt gezellig vriendinnetje film kijken en eten

Stomme valentijnsdag ( :D )

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:15

Wat een rust hier vandaag!

Hieronder de foto's van m'n kleren!! :D

met zeegroene/blauwe satijnen bolero:
Afbeelding

Met roze stola:
Afbeelding

En m'n mooie pumps :+: :D
Afbeelding

Blij mee :):) :):)

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 16:21

Leuke jurk siz, en ik vindt die zeegroen/blauwe bolero het mooist er bij staan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:38

wauw Siz, wat een outfit :D supermooi!

Nou ja, verslagje van mijn dag?
Niels was er rond 11 uur en kondigde toen al aan geen tijd te hebben te gaan winkelen vanmiddag, hij had het heel druk en moest al snel weer weg...oftewel, ik had gewoon gelijk ;) hij kwam eten en peerde hem weer :=
Nou ja, was dus ook geen mega succes, had mn best gedaan, tafel leuk gedekt, lief kaartje gekocht nog enzo...lol was er alleen dus al vrij snel weer af :=
Maar goed, toen uiteindelijk maar naar oma gegaan, die spontaan aanbood om mee te gaan naar het winkelcentrum en even een outfit te gaan scoren waar Niels (en alle andere jongens in Rotterdam :+ ) eens flink van achterover slaan :D
Zo gezegd zo gedaan, was eigenlijk een beetje hopeloze missie, tot in de allerlaatste winkel :D
Súpergaaf paars jurkje gekocht, samen met brede zwarte riem, zwarte legging en nieuwe pumps en bijpassende sieraden :+: damn, staat me zo leuk dat ik haast verliefd wordt op mezelf :+

Ik kan Club Vie aan vanavond :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:41

Wat gaaf ingrid!! Fotoooo :D Club Vie schijnt heel leuk te zijn, ben je daar al eerder geweest? Veel plezier alvast :)

Erg jammer dat hij hem weer peert na het ontbijt. Vooral ook omdat jullie doordeweeks amper tijd voor elkaar hebben nu...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:48

ja zei k dus ook...zal wel een beetje moeten leren om het wat makkelijker van me af te zetten, want nu slaat dan meteen de sfeer om tot onder het vriespunt := schiet ook niet op..

zusje moet vanavond even foto maken :D
Hoor idd ook veel goede verhalen over Club Vie, nooit geweest, maar hoor van vriendinnetjes ook dat het echt superleuk is :)

nog wel maar even slapen zo denk ik...heel middagje shoppen was blijkbaar toch iets te fanatiek :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 20:53

wauw sizz! chique hoor met die bolero! en die pumps zijn ubercool! wel ff inlopen van te voren he?

ingrid, wat is niels soms toch een eikel! wel helemaal cool dat je zo goed geslaagd bent met shoppen. veel plezier met stappen, breng je vent zijn hoofd maar op hol! :D

wij vandaag geshopt voor mijn verjaarscadeau, een armband. niet geslaagd want heb een erg smal polsje en daar passen geen slavenarmbanden om helaas....
wel geslaagd voor een ubercoole softshell van oneill voor de wintersport, voor 50% afgeprijst, dus helemaal happy.

Afbeelding

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:33

Siz, super leuk!

Ingrid, foto? Veel plezier vanavond!

Angelique, gaaf vestje!

Ik ben nu even bij opa en oma. Opa wilt graag kunnen msn'en, schattig. Dus ik ga hem even de beginselen leren, want dan kan hij met mij msn'en..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:37

Wendy, je moet inderdaad naar je lichaam luisteren, heel goed dat je die stap neemt! :D Ben trots op je. Fijn dat je steeds lekkerder in je vel komt te zitten. En je sport goed zo te lezen, toppie meid! :D

Sizzy, fijn dat springen zo goed ging :D (wil het ooooit ook met Madeira gaan doen. Vrijspringen doet ze het super, onder het zadel zou ik het niet weten haha. En iemand moet er bij staan om te zeggen wanneer de hindernis eraan komt haha). :+
Je hebt een mooi figuur! Wouwie! Mooie kleren :j

Ingrid, ik ben benieuwd naar de foto :D Jammer dat jullie zo weinig tijd hebben voor elkaar! :(:)

BA, wouw stoere vest! :D Enneh, zie het als een compliment dat je polsen te smal zijn (dingen draaien naar het positieve heb ik ongeveer wel geleerd van Katia ;))

Sanne, hoe is het nu met je? :)
Hihi echt lief dat je opa dat wilt leren! :D Lukt 't een beetje? :)

Ik heb sinds 2 dagen geen pilletje meer genomen van de antidepressiva, is natuurlijk nu op, was aan het afbouwen. Maar ik moet zeggen, kan echt zomaar huilen/lachen om niets.. Moet dus nog echt even wennen ook al heb ik rustig af gebouwd.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 21:51

Mooi dat je wel hebt afgebouwd want antidepressiva is ook niet echt goed.

Even een heel dom vraagje maar weet iemand hier of door narcose je ook spontane huilbuien kan krijgen had er woensdag vooral last van dat ik uit het niets huilbuien kreeg.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 22:10

Vriendje was al een tijdje op zoek naar een andere auto en heeft gister een proefritje gemaakt in een Renault Mégane. Vandaag hebben we de knoop doorgehakt, woensdag halen we 'em op. Zie http://link.marktplaats.nl/227689021

Om het te vieren hebben we een beker Ben&Jerry's leeg gegeten. :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 09:13

goedemorgen,

wat is het rustig hier. Ga zo maar is aankleden en dan richting sportschool heb helemaal geen zin om eigenlijk te gaan spinnen maar ik moet van mezelf als ik het nu niet doe dan ben ik volgende keer verder van huis.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:21

Mornin' :D

Zo even naar de supermarkt en spullen voor taart halen, ga lekker zelf een paar taarten maken :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:23

Gefeliciteerd Sizzy!!! :D

(lees wel mee, maar ff geen tijd om te reageren, zo alweer naar stal, stalgenoot groomen met menwedstrijd :) )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:30

leuke auto imre hopelijk genieten jullie er van!
gelukkige verjaardag sizzy

Weeg 71 nu, moest me wegen voor de afspraak met de chirurg morgen. Terwijl ik me gisteren vol gepropt heb := :9

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:42

hoeraaaaaaa! voor suus! gefeliciteerd meisje!

wendy, ik weeg me ook niet meer. je kan je lijf prima in de gaten houden door je kleding in de gaten te houden tenslotte.

imre, gauw je rijbewijs halen nu! :D

gisteren niet slecht maar ook niet super gegeten; veel witbrood en ook 2 stukjes chocolade.
vandaag weet ik ook niet helemaal. ga over een half uurtje richting de sportschool voor de ROM en een lesje bodybalance.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:48

Suus gefeliciteerd :D

Geen foto, want net op het moment dat ik fully dressed en helemaal klaar en happy met mezelf beneden kwam, belde Niels dat hij door alle gedoe geen zin had om te gaan en ook gewoon thuisbleef vanavond...en damn it, toen hij me letterlijk vroeg of ik wel of niet door wilde gaan met de relatie, kreeg ik het nóg mn mond niet uit dat we ermee moeten stoppen omdat ik hier aan onderdoor ga :=
Maar goed, het is wel duidelijk nu...nóg een keer zoiets en het is gewoon klaar, dit kan zo echt niet langer :n

Voel me ook flink beroerd vandaag, deels ziek aan het worden, en deels dit hele gedoe..pffff

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:51

omg! dat meen je niet!
vraag hem om vandaag langs te komen (meer dwingen, niet vragen) en gooi alle kaarten weer open. misschien lukt het je in dit gesprek wel om een keuze te maken, is ook fijner dan aan de telefoon.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 10:58

die beslissing kan ik vandaag niet maken, Angelique :n
Ik wéét dat er een eind aan gaat komen, maar als ik dat nu doe, val ik in zo'n enorm leeg gat, omdat mijn leven gewoon enorm leeg is..dat ik mezelf kennende weet dat ik daar gewoon bijna niet uit ga komen.
Dat is gewoon deels pech, omdat mijn beste vriendinnetjes ver weg wonen en weinig tijd hebben, en deels omdat ik het zelf heb laten versloffen allemaal.
Dus wil sporten weer fanatiek op gaan pakken, nieuwe hobby/vrienden zoeken op de een of andere manier, zodat ik iig weer bezig ben en een deel van mijn afhankelijkheid van Niels kwijt raak...

Niels staat voor vandaag iig in de negeerstand, laat hem maar komen..heb er ook even niet zo'n behoefte aan eerlijk gezegd..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:05

kan het me aan de ene kant heel goed voorstellen dat je zo redeneert, maar aan de andere kant... je gaat er nu zo kapot aan dat je oververmoeid raakt en de energie niet hebt om actief weer wat banden aan te gaan halen.
speel wel open kaart richting je vriendinnen, dat ze niet denken dat je hen alleen nodig hebt omdat niels uit beeld aan het verdwijnen is. zeg gewoon dat je ze mist en dat je het eea idd hebt laten versloffen. kunnen ze je het nooit voor de voeten gooien iig.

moeilijk moeilijk moeilijk meisje.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:05

Maar jij moet je leven zelf maken, je hebt en mag je geluk nooit op iemand anders leggen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:07

maar dat is makkelijk gezegd katia. mijn geluksgevoel en belevenis zitten zo verweven in mijn relatie met hans.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:09

gelukkig weet ik dat mn beste vriendinnen er toch altijd wel no matter what voor me zijn :) Zien elkaar sowieso weinig door afstand en drukte met studie, maar als we dan bij elkaar zijn is het altijd weer als vanouds :) ze zijn ook volledig op de hoogte van alles wat er speelt, en zullen ook altijd voor me klaar staan :)

het vervelende is gewoon dat ik me langzamerhand gerealiseerd heb dat Niels gewoon geen persoon is voor een relatie...hij kan geen problemen aan en wil zichzelf ook niet aanpassen aan een ander, hij is 28 en woont nog thuis omdat hij het gewoon heerlijk vind om verzorgd te worden door zn mammie, en dat wil die ook niet opgeven, of hooguit inruilen voor iemand die hetzelfde doet...en dat doe ik gewoon niet, dat vind ik onzin...denk dat Niels het beter doet als gewone vriend dan als relatiemateriaal, want hij is heel gezellig, maar je kan er niet mee samenleven :n

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:10

Oh ingrid...meisje toch :\ hij is je echt niet waard! Hij loopt echt gewoon te kloten heel de tijd! Maar het feit dat je bang bent in een leeg gat te vallen, is geen reden om je relatie aan te houden :n je valt sowieso in een gat, met of zonder hobby/vriendinnen/druk leven. Pijnlijke en vervelende momenten blijven altijd. Ik heb het veelal onwijs druk, maar pijn blijft.

verder thanks allemaal voor de felicitaties :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 11:23

Gefeliciteerd Siz!! :)

Ingrid, wat een vervelende situatie. Je beschrijving van Niels (28, nog thuiswonend etc) klinkt niet als een vent waar je veel aan hebt. :n Siz heeft wel gelijk, het gat zal er altijd zijn na het beëindigen van een relatie. Als ik je berichten lees vermoed ik dat je ook wel een beetje opgelucht zal zijn als het uit is. :(:)