alles zit onder het ijs of is half ontdooid. verdorie! wilde een lekker rustig weekend en nou kan ik mijn vriezer gaan ontdooien en schoonmaken. bah bah bah
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Weinig niveau dus, hoewel dat helemaal niet erg hoeft te zijn, maar hier komt dus gewoon echt niets uit. Enorme tegenstelling met mijn familie en zeker ook werkkring. 
Mijn schoonzus werkt met verstandelijk gehandicapten maar doet daar zo min mogelijk en meldt zich vaak ziek. Hoe mijn vriendje zo leuk heeft kunnen worden is me een raadsel. Hoewel hij ook erg lui is. Vroeg hem of hij wilde stofzuigen straks, moest hij nog even zien. Het is hier echt vies en het is zijn beurt... Hij doet nooit iets huishoudelijks uit zichzelf.
ik had eerder geen tijd... had m'n agenda een beetje veel te volg gepland met werk... invallen en jochie die ik 2x per maand doe, doe ik deze week dus die 2 keer... dus ja...
heb geen vriendje... Misschien maar eens op zoek gaan
haha Heb wel iemand waar ik wat mee scharrel... maar die ouders heb ik nog nooit gezien
gezien de tijd)
bleh...wilde woensdag gaan zeilen, maar ff kijken of dat dan dinsdag kan of zo... wordt wel warm weer!
Leuke broer + zus en aanhang en spontante ouders. Deze maar aanhouden dus
vergeet hij 't niet weer

benangelique schreef:de planning van vandaag:
o/t: 3 vb ossenworst
l: 3 vb vruchtenhagel
t: ?
a: tonijnsalade met krieltjes en sperziebonen, stokbrood

benangelique schreef:hm, valt nog mee; gisteren 2500 kcal.
vandaag maar 704, daar moet ik dus nog even aan gaan sleutelen. balansen betekent tenslotte niet uithongeren.