Wendy15 schreef:Lekker ingrid!
Moeders hier maakt hutspot
Mijn moeder maakt vanavond rauwe andijvie stampot, vind het heerlijk, hopelijk kan ik dan weer wat eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kwamen erg veel trekkers tegen, maar dat vindt hij helemaal niet erg. Heerlijk is dat, zo'n paard dat niet op of om kijkt bij groot verkeer met opleggers. En ik heb er nog wel twee!
Met Jónas ook een leuk ritje gemaakt.

Doe gewoon lekker op m'n eigen tempo opbouwen
Als we naar de 85 of 92% moeten haal ik echt nog niet
Blijf ik lekker op 75/80% fietsen
Die man die die lessen geeft zei ook van dat als het ff te zwaar is met een staande klim ofzo zeg maar dat ik gewoon ff moet gaan zitten en gewoon lekker rustig opbouwen
Met daarop een zeeblauwe/groene nette bolero en voor 's avonds een roze stola (dun stofje), supergave pumps erbij en klaar is klara
zo lekker uit eten! 

vooraf carpaccio, hoofd dungesneden biefstuk met aardappelpartjes en salade, na: chocoladetaart (
) 

Film lijkt mij ook erg mooi!
Heb mezelf flink verbeterd, 35 minuten op de crosstrainer gestaan
En nog wat krachttraining gedaan en ging ook érg lekker 

)
Misschien dat ik daardoor sommige dagen wat te weinig binnen krijg en sommige wat teveel. Maar ik wil nu gewoon ff naar m'n lichaam luisteren en kijken waar ik me goed bij voel ipv het 'volgens de regeltjes' te doen
Dan ben ik er zooooo mee bezig dat ik alleen maar honger krijg en niet van mn eten kan genieten omdat ik dan dit moet en dan dat.. En ook telkens als ik me weeg, ik val gewoon niet af en dat frustreerd me dan weer en dan denk ik van joh waar doe ik het eigenlijk voor.. En dat wil ik niet meer
Want als ik niet naar m'n gewicht kijk voel ik me gewoon lekker met het sporten en regelmatig eten enzo en dat gevoel moet gewoon weer even terug ipv steeds die frustraties omdat ik niet afval
Het gaat er om dat ik wat fitter wordt en als ik wat afval en strakker wordt is dat mooi meegenomen
Nu dit gevoel nog vast weten te houden