Paniekaanvallen? Kan je er alles over vertellen, heb door mijn grote borsten van vroeger een angststoornis gecreëerd waardoor ik nu bij de psych loop. Heb ondertussen al wel een borstverkleining gehad, maar het emotionele gat was niet meer in mn eentje te dichten.. Heb inderdaad ook de lichamelijke klachten, waaronder hyperventileren.. Daarvoor loop ik (deels) bij een logopediste
Maar even over mijn dag: O: Brinta T1: shake L: 3 vb met kipfilet/tonijn T2: shake A: ?? T3: studentenhaver
de zaak; een bistro in alphen. daarna naar de film: oorlogswinter.
vanmiddag met de leelringen naar spion van oranje geweest; walgelijk!
Imre
Geplaatst: 13-02-09 18:49
Dat lijkt me ook helemaal geen leuke film, Angelique. Al was ie gratis, dan ging ik nog niet.
Vandaag voor het eerst in een paar maanden weer alleen met Kveld naar buiten geweest. Hij was braaf, dus dat gaan we binnenkort nog een keer doen. Kwamen erg veel trekkers tegen, maar dat vindt hij helemaal niet erg. Heerlijk is dat, zo'n paard dat niet op of om kijkt bij groot verkeer met opleggers. En ik heb er nog wel twee! Met Jónas ook een leuk ritje gemaakt.
Daarna moest ik naar de fysio voor behandeling en 40 minuten fitness en ik ben even doorgelopen naar het winkelcentrum om wat dingen te shoppen.
Vaag gegeten vandaag:
O: kiwi, 4 cracottes met paturain T: liga L: halve pizza T: halve liter vifit light D: aardappels, sla, kipschnitzel, beetje mayo T: ?
ik moest mee met de leerlingen. madagaskar 2 draaide ook, maar die ga ik lekker op de bank met hans en 2 vrienden kijken, doen we met alle animatiefilms.
knappe kveldje!
zo te zien heb jij net zo;n gezonde dag als ik
Wendy15
Geplaatst: 13-02-09 19:08
Net een lesje Spinning gedaan met m'n hartslagmeter en hij deed 't perfect Ik haal nog niet die niveau's die ik moet halen, maar komt wel Doe gewoon lekker op m'n eigen tempo opbouwen Als we naar de 85 of 92% moeten haal ik echt nog niet Blijf ik lekker op 75/80% fietsen Die man die die lessen geeft zei ook van dat als het ff te zwaar is met een staande klim ofzo zeg maar dat ik gewoon ff moet gaan zitten en gewoon lekker rustig opbouwen
Nou hehe ik heb kleren gevonden voor de bruiloft!! Echt superleuk!!
Het ene jurkje wat ik hier al een keer heb laten zien van Esprit, zag ik opeens in mijn maat in de winkel hangen! Dus die is het geworden Met daarop een zeeblauwe/groene nette bolero en voor 's avonds een roze stola (dun stofje), supergave pumps erbij en klaar is klara
Zal morgen wel eens foto's maken zo lekker uit eten!
Zo net thuis, lekker gegeten bij oma, daarna even langs de supermarkt gegaan, goede vriend even gedag gezegd en lekker sinaasappels gehaald zodat Niels morgen weer es een keer verse sinaasappelsap kan persen
Hoor dat er hier 2 andijvistampot hebben gegeten; ik vindt dat dus niet echt lekker maar iedereen zijn eigen smaak.
Ben net even naar me vz paard geweest, niet gereden omdat ik dat nog even niet aankan maar ga morgen weer sporten en hoop dat die schouder nou is op houd met zeuren want kan er nog niet echt goed gebruiken zoals ik normaal gewend ben.
Hier lekker uitgeslapen, zowaar allebei mn ouders gezien voor het eerst sinds zondag en straks komt Niels dan voor dat valentijnsgedoe dag zal wel niet plaatswaardig worden gok ik
smorregus! gisteren erg lekker gegeten en daarna naar oorlogswinter geweest. goede film en hier een daar een tranentrekker.
vandaag even gezond na 2 slechte dagen: o/t: groooote bak yoghurt met allbran en een banaan l: 3 vb 30+ kaas t: 2 krackers cervelaat ww a: verse groentensoep met stokbroodjes
veel plezier iedereen vandaag! ikke nu naar stal, zal wel stapwerk worden zo na een nacht hard vriezen
BA, vroeger in mijn klas las mijn meester oorlogswinter voor. Geweldig vond ik dat boek Film lijkt mij ook erg mooi!
Noor, gelukkig gaat het beter met je
Irme, veel plezier vandaag
Wendy15
Geplaatst: 14-02-09 13:13
Zooo, lekker gesport Heb mezelf flink verbeterd, 35 minuten op de crosstrainer gestaan En nog wat krachttraining gedaan en ging ook érg lekker
Het is weer mooi weer en het lijkt wel of alle lekkere mannen weer uit hun hol komen
Ook nog wel gezellig staan geinen en ouwehoéren Merk wel dat ik steeds beter in m'n vel zit en zelfverzekerder rondloop (ook in de sportschool, niet meer zo van ohjee kijkt er niemand naar mij )
Ik wil even geen calorien meer tellen of op de weegschaal gaan Misschien dat ik daardoor sommige dagen wat te weinig binnen krijg en sommige wat teveel. Maar ik wil nu gewoon ff naar m'n lichaam luisteren en kijken waar ik me goed bij voel ipv het 'volgens de regeltjes' te doen Dan ben ik er zooooo mee bezig dat ik alleen maar honger krijg en niet van mn eten kan genieten omdat ik dan dit moet en dan dat.. En ook telkens als ik me weeg, ik val gewoon niet af en dat frustreerd me dan weer en dan denk ik van joh waar doe ik het eigenlijk voor.. En dat wil ik niet meer Want als ik niet naar m'n gewicht kijk voel ik me gewoon lekker met het sporten en regelmatig eten enzo en dat gevoel moet gewoon weer even terug ipv steeds die frustraties omdat ik niet afval Het gaat er om dat ik wat fitter wordt en als ik wat afval en strakker wordt is dat mooi meegenomen Nu dit gevoel nog vast weten te houden