Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Spetterlover schreef:De omtrek van mijn bovenbeen is vergeleken met vorige week dinsdag wel een cm afgenomen zie ik net
En bil ook 1 cmVergeleken met 2 december zelfs 3 cm, net als buik en taille
Flevogirly schreef:Sizzy: ja da's waarmaar ik bedoel ondanks dat, houdt je het volgens mij wel erg goed vol?
Spetterlover schreef:De omtrek van mijn bovenbeen is vergeleken met vorige week dinsdag wel een cm afgenomen zie ik net
En bil ook 1 cmVergeleken met 2 december zelfs 3 cm, net als buik en taille
JeetjeHoe doe je dat?
![]()
In de december maand nog wel !!! Goed hoor
Sizzy schreef:Wat weeg je nu als ik vragen mag? Bij welke lengte?
Kims schreef:ik weeg nu 81,4 kilo bij 1m74
Heb vroeger bij deze lengte ook 62 kilo gewogen en dat zag er goed uit (absoluut niet te mager ofzo) dus dat is mijn streefgewicht
kenso0wlover schreef:O: magere yoghurt + k-challenge spul
L: 2 boterhammen met halfvoller kaas + tomaat
T: 2 mandarijnen
A: hutspot + kaasburger
LotteAnna schreef:O: 2 glazen thee met honing
L:2 plakjes volkoren ontbijtkoek met becel light; 2 krentenbollen met milner
A:Beetje mihoen en omelet met sla
Spetterlover schreef:Goed zeg Annetje, nu zo houden?!
Sylhouet schreef:Ik zit nu in totaal op 952 Kcal.
Wat wel beetje vreemd is... volgens de verpakking van de aardappeltjes was de waarde 80 Kcal per 100 gram.
Volgens calorieënteller.nl is 100 gram gebakken aardappeltjes echter 200 Kcal. Nogal een groot verschil dus...
Zou dat komen doordat de verpakking van de aardappelschijfjes rekening houdt met de waarde van onbereide aardappeltjes, die dus nog niet gebakken zijn?
Ik ben voor de zekerheid maar uitgegaan van die 200 Kcal en dan zit ik nu dus op 952 Kcal.
Sylhouet schreef:Zal eens even berekenen zometeen op hoeveel calorieën ik tot nu toe zit.
Houden jullie ook de calorieën bij?
En wat is een goede richtlijn als je gezond wilt afvallen?
Spetterlover schreef:
Idd, je moet die 80 kcal per 100 gram nemen, plus olie/boter die je gebruikt om het in te bakken
Annetje schreef:Spettelover: idd een grooooot avondetenHeb ook echt een volle buik nu