Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bb met cottage cheese, tomaat, champignon, lente ui en kipfiletstukjes
Het lag helemaal niet zwaar op mijn maag, ik had het enkel heel warm, maar ja hoor... om 10.30 uur voelde ik me weer flauw en had ik zo'n honger
De hoofdpijn is geminderd, de duizeligheid en verwardheid is weg, maar ik ben echt supermoe... Ik voel me weer zo ellendig als zes maand geleden; ik schrik er echt van dat ik me zo jarenlang heb gevoeld zonder er iets aan te doen. Wat hunker ik weer naar het hebben van meer energie!

Hopen dat het snel beter gaat!
Morgen nog een rotdagje en daarna is het over Bhris! Vind dat je het supergoed doet
En bedankt voor het compliment! 
Ik denk maar: wie weet kan het iemand overhalen om ook af te kicken. Ik vond het zelf superboeiend om de belevenissen van Cheetah te lezen.mandy358 schreef:Ja als ik eenmaal wat lekkers heb gehad wil ik meer![]()
En hoe gaat het nu met je Bhriseis?
O/L (heel laat uit bed, rond half 1 pas) 1 pannekoekje van 1 ei en 1/2 banaan heel klein beetje appelstroop, 1 vk bschuit met pindakaas, schaaltje magere yoghurt met aardbeitjes erdoor
T: met vriendinnen afgesproken ergens wat te drinken: 1 cola (0,2 ml flesje) 4 bittergarnituur hapjes (2 kaashapjes, mini loempia, en nog een soort mini loempia)
A: bloemkool met een sausje, aardappelen, vleesvervanger. Wat fruit toe ( ongeveer 1/6 banaan, 6 aardbeitjes, 2 druiven)
T: ? Iemand nog een leuk gezond idee?![]()
D: water (thee)
B: 18 km fietsen, 4,5 km hardlopen (met na 3 km even een pauze, er moest een kitten uit de boom gehaald worden zie zelf niet meer terug durfde)
Is jouw lijsje voor je hoeveelheid beweging niet aan de weinige kant? Kleine lunch en avond eten? 
Zint het me niet, dan kan ik altijd makkelijk terug naar mijn eetpatroon van '1 x lekkers per dag'.
Ik doe het ook afentoe en heb het zelfs jaren volgehouden, maar momenteel geniet ik wel van afentoe een suikerhapje 
Doet nu onwijs veel pijn, maar gelukkig heb ik morgen een rustdagje. En nu maar hopen dat dit niet lang gaat duren
MightyJoe schreef:ik neem altijd 35 gr havermout en dan nog banaan erdoor en soms wat noten. Dan zit ik goed vol!
O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas + koffie
L: 3 volkoren boterhammen 1 jam 1 appelstroop 1 philadelphia
T: appel evergreen koekje + fruit
D: tomatensoep met runderballetjes, vegaburger, doperwten en aardappels met wat appelmoes
T: yoghurt + druiven
B: T25 workout