Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Haha, vind het humor dat je over me gedroomd hebt.
probeer de andere helft minstens tot 12 uur te bewaren, anders zit ik om 1 uur namelijk alweer te rammelen!

als ze zelfs al over mensen hier gaat dromen 
er stopt hier net een busje, compleet met aanhangwagen, en ze zijn bezig met de bomen hier, dus ging ervan uit dat ze die wel weg kwamen halen oid…maar nee, er stappen 3 man uit dat busje, ze verwijderen 2 van die steunpaaltjes (die kleine paaltjes die ze aan een boom vastzetten), stappen in en rijden weer weg 
‘
Dag dames 

Net alsof ik er kramp in heb gehad
Alleen in die ene
Verders nergens niks geen spierpijn ofzo, dus denk niet dat het van het sporten komt
Misschien vannacht raar gelegen? En ik wilde nog wel zo graag die spinning les doen om mn hartslagmeter uit te proberen
Denk dat ik evengoed gewoon ga
Doe ik gewoon een beetje rustig aan
Ga zo mss nog ff rondje met de pony of met een stalgenootje mee rondje met de kar, ze smst zo nog ff
gewoon mn kuitspier...maar goed, dat kan niet van het sporten komen 

straks komen m'n ouders gezellig naar delft, gaan we shoppen in Rotterdam voor de bruiloft. Vanavond komen m'n zussen + aanhang ook naar delft en gaan we gezellig met z'n allen eten voor m'n verjaardag alvast
jij hebt er zin an, lekker hoor!
haha, maar is ook wel goed, overdag beetje normaal eten, want vanavond uit eten
Bij nieuwe Italiaan hier in Delft, zin in
Maar heb verder echt nergens spierpijn, dus beetje lomp gelegen vannacht ofzo denk ik
Ga gewoon spinnen
Kan altijd stoppen als het bij het fietsen wel zeer zou doen
Maar het is vooral als ik m'n been echt helemaal strek zeg maar.. Gaat wel weer over 
Zo es proberen of ik de tijd kan instellen 
En goed naar je eigen lichaam luisteren
Als je echt moe bent dan ben je moe
Volgende dag weer een dag hoor

Blij dat het weer beter gaat, shoppen is natuurlijk ook ZEER therapeutisch. Misschien is iets van de pret-a-porter collectie van wijlen Percy Irausquin wel wat voor jou. Prachtige jurkjes enzo.. Heb er zelf een fantastisch broekpak/jumpsuit van gekocht voor dit seizoen. 

haha
Zit ook nog een in tekentopic en daar kreeg ik ook al eens te horen dat mensen vaak aan m'n smileys vóór het te lezen al konden zien of het een vrolijk of minder vrolijk berichtje was 
Paulien, gelukkig dat het toch nog een beetje meeviel verder 
Heb nou alweer geen zin meer
Maja, nog een stukje doen en dan morgen maar verder
ukje schreef:gelukkig, dat het meeviel, en dat is echt verrot dat je een galaanval kreeg. Ik heb het is in de bus gehad.