[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:11

dat klopt, ze zijn veel te bang om mij pijn te doen. En BA ik zij het alleen omdat je niet precies wist wie het was.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:12

Angelique: Ik klaag ook niet hoor. :D Haha, vind het humor dat je over me gedroomd hebt. :D

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:15

Eva, weer leuke dagen voor de boeg! Leuk! En bijna weer naar vriendlief. Veel plezier met alles!

Paulien, succes strakjes!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:29

Ik heb hongerrr…heb de helft van mn lunch al op := probeer de andere helft minstens tot 12 uur te bewaren, anders zit ik om 1 uur namelijk alweer te rammelen!
En moet nog wat lekkers verzinnen voor mezelf om vanavond te eten..denk dat ik maar iets van een maaltijdsalade ga maken ofzo, even beetje gezond en balansen na gister :)

Uk, lijkt me voor je ouders inderdaad heel moeilijk om je eigen kind te behandelen…dan moet je wel heel professioneel zijn om dat goed en objectief te kunnen doen :)

Angelique is echt extreem betrokken bij het topic, das duidelijk :D als ze zelfs al over mensen hier gaat dromen :+

Which reminds me..ik zou de volgende OP volgens mij doen toch? Mag k wel es beginnen met nadenken daarover, we gaan zo hard!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:31

Ik zit ook al vanb alles te snaaien. Kipfilet en dat soort dingen. lekker maar ja het is allemaal extra
Sokje ik heb net bericht van mijn verzekering
Dekking
Wanneer u uw been weer voor 100% mag belasten en hierdoor geen hinder meer ondervindt
bij het bedienen van de auto dan kunt u gewoon autorijden en bent u ook verzekerd.
Vandaag of morgen maaer even proberen of ik het ook echt kan. Op die manier kan ik mezelf weer redden

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:02

Whaha, gemeente Delft wordt duidelijk niet overspannen :D er stopt hier net een busje, compleet met aanhangwagen, en ze zijn bezig met de bomen hier, dus ging ervan uit dat ze die wel weg kwamen halen oid…maar nee, er stappen 3 man uit dat busje, ze verwijderen 2 van die steunpaaltjes (die kleine paaltjes die ze aan een boom vastzetten), stappen in en rijden weer weg :+
Collega zei al: die hebben nou echt wat te vertellen als ze vanavond thuis komen…’nou schat, ik heb het me toch druk gehad :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:30

:wave: Dag dames :)
Ben alweer klaar met werken. Lekker vroeg :)
Alleen ik heb pijn in m'n kuit :\ Net alsof ik er kramp in heb gehad :? Alleen in die ene :+ Verders nergens niks geen spierpijn ofzo, dus denk niet dat het van het sporten komt :n Misschien vannacht raar gelegen? En ik wilde nog wel zo graag die spinning les doen om mn hartslagmeter uit te proberen := Denk dat ik evengoed gewoon ga :j Doe ik gewoon een beetje rustig aan :j Ga zo mss nog ff rondje met de pony of met een stalgenootje mee rondje met de kar, ze smst zo nog ff :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:40

kan hoor, of net verkeerde beweging gemaakt oid? mijn kuit doet al een week zeer :+ gewoon mn kuitspier...maar goed, dat kan niet van het sporten komen :)

wil wel vanaf komende week ook het sporten weer op gaan pakken, liefst 1 of 2x bodypump per week, en dan vrijdag en zondag fitnessen :)
Maar goed, dat is mn doelstelling, liefst ook nog spinning erbij, maar ik wil het wel rustig opbouwen, anders lig ik nog weken voor pampus iedere avond :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:42

SOK, hoe is het? :D
Hier gaat het alweer beter :j straks komen m'n ouders gezellig naar delft, gaan we shoppen in Rotterdam voor de bruiloft. Vanavond komen m'n zussen + aanhang ook naar delft en gaan we gezellig met z'n allen eten voor m'n verjaardag alvast :)

ZES BEKERS B&J?? :D jij hebt er zin an, lekker hoor!

Welke letter moet de naam mee beginnen?

Ingrid: fijn dat het gisterenavond toch gezellig was!

Vandaag heerlijk lang uitgeslapen, net pas ontbeten :+ haha, maar is ook wel goed, overdag beetje normaal eten, want vanavond uit eten :) Bij nieuwe Italiaan hier in Delft, zin in

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:42

Tis net zo'n gevoel als wanneer ik 's nachts kramp heb gehad := Maar heb verder echt nergens spierpijn, dus beetje lomp gelegen vannacht ofzo denk ik := Ga gewoon spinnen :j Kan altijd stoppen als het bij het fietsen wel zeer zou doen :) Maar het is vooral als ik m'n been echt helemaal strek zeg maar.. Gaat wel weer over :P
Zit gebruiksaanwijzing van die hartslagmeter te lezen maar wordt er nog niet echt wijs uit :)) Zo es proberen of ik de tijd kan instellen :')

Gewoon rustig opbouwen idd :j En goed naar je eigen lichaam luisteren :) Als je echt moe bent dan ben je moe :) Volgende dag weer een dag hoor :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:48

Ik word vaak vrolijk van jouw berichtjes Wendy, jij gebruikt smilies ipv punten, kommas, etc :D

Siz: Ja, ik kon niet kiezen tussen de smaken. Dus ik dacht, dan neem ik ze allemaal maar. :D Blij dat het weer beter gaat, shoppen is natuurlijk ook ZEER therapeutisch. Misschien is iets van de pret-a-porter collectie van wijlen Percy Irausquin wel wat voor jou. Prachtige jurkjes enzo.. Heb er zelf een fantastisch broekpak/jumpsuit van gekocht voor dit seizoen. :D

Naam moet met een E beginnen. Voor een hengst ben ik er allang uit, voor een merrie heb ik nu een aantal kanshebbers. :)

http://www.collection-prc.com/p/collection_ss09.html

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:53

Oh ja! Extravagant had ik volgens mij toen bedacht of zo :D

Of Extravaganzza :))

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:54

Nou in Rotterdam zit een winkel van dat merk, zal eens gaan kijken vanmiddag :j

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:57

Als je het mooi vind he, linkje staat in m'n bericht. :D

Zowel Extravagant als Extravaganza staan op m'n lijstje. Heb verder nog l'Edition Special (vernoemd naar moeders) en Eau-qi D'eau-qi. (okidoki) Maar die laatste vind ik misschien iets te ingewikkeld. :P

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:58

Die laatste is wel heel geestig :D haha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:02

hahaha die vind ik wel leuk!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 14:03

Haha ja vaak wel sok! Das het nadeel van de computer, je kan je emoties niet zo goed tonen in je verhaal, dus dan maar smileys :P Zit ook nog een in tekentopic en daar kreeg ik ook al eens te horen dat mensen vaak aan m'n smileys vóór het te lezen al konden zien of het een vrolijk of minder vrolijk berichtje was :))

Stalgenootje smst net dat ze niet kan vanmiddag, beetje jammer.. Ff kijken wat ik vanmidag met de poown ga doen dan..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:44

Ik ben net bij de tandarts geweest; het werd eerst een wortelkanaalbehandeling maar de kies was helemaal
verrot dus nog een verdoving erin en daarna is mijn kies getrokken. Gelukkig is mijn mond nog beetje verdoofd haha.

En die verdoving; niets van gevoeld wat een ramp voor niets haha.

Kreeg voordat ik naar de tandarts ging nog een galaanval. Heel snel een zetpil genomen, was gelukkig na 15 min. ofzo over

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:46

gelukkig, dat het meeviel, en dat is echt verrot dat je een galaanval kreeg. Ik heb het is in de bus gehad.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:46

:(:) Paulien, gelukkig dat het toch nog een beetje meeviel verder :)

Ik ben grote schoonmaak aan het houden :7 Heb nou alweer geen zin meer :)) Maja, nog een stukje doen en dan morgen maar verder :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:47

ukje schreef:
gelukkig, dat het meeviel, en dat is echt verrot dat je een galaanval kreeg. Ik heb het is in de bus gehad.

Ik ook, was zo blij dat ik niet meer kan overgeven, want moest braken in de bus (maak je alleen die beweging, komt niets meer bij mij eruit sinds ik mijn maagbandje heb). Ook die krampen, wist toen nog niet wat het was. Maar je kan gewoon geen kant op.. Vond het ook nare ervaring :(:)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:49

Ik voelde me vooral genant omdat ik door die galaanvallen paniekaanvallen kreeg dus ging hyperfentileren.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:49

gelukkig dat het meeviel! en het kan beter nu meevallen dan dat het onwijs tegen had gevallen! :)

Ik ga zo lekker naar huis :j
Vanavond jummie stamppot eten bij oma! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:50

ukje schreef:
Ik voelde me vooral genant omdat ik door die galaanvallen paniekaanvallen kreeg dus ging hyperfentileren.

Ja dat is echt vervelend.

Ik zat dus braakneigingen te doen (je weet wel, naar voren hangen, beetje geluid maken) gelukkig was de bus prop vol en niemand reageerde op mij...........

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:51

Lekker ingrid!
Moeders hier maakt hutspot :9