Sylhouet schreef:Mijzelf en mijn keukenprinses-capaciteiten kennende, wordt het uiteinlijk een soort zachte appelprut ofzo... hihi
Haha, ben jij ook al zo??

Heb trouwens net even een sollicitatiebrief geschreven, moet zo maar even in een enveloppie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Mijzelf en mijn keukenprinses-capaciteiten kennende, wordt het uiteinlijk een soort zachte appelprut ofzo... hihi
Sylhouet schreef:Okee, ik denk dat ik gewoon 300 Kcal voor een punt reken!
Weet ik veel hoe zwaar zo'n punt weegt... wil ik vast niet weten ook....
Ik ga trouwens dit weekend, omdat ik woensdag jarig ben, een dieet-appeltaart bakken,
zie mijn topic: viewtopic.php?f=31&t=745420&hilit=
dat wordt nog lachen trouwens want ik heb überhaupt nog maar 1 keer in mijn leven een taart gebakken!
Ik ga dus de suiker vervangen door zoetstof en de boter door kwark... nou ik ben benieuwd hoe dat zal smaken!
ladyjoy schreef:Uiteindelijk vandaag:
O: 40 gram muesli met 20 ml Sojamelk
T: - (laat ontbijt)
L : 3 volkoren boterhammen, 2 kipfilet, 1 pindakaas
T: appel, kaasbroodje van de AH
A: groentensoep met halve ciabatta met wat kruidenboter
T: 150 gram sla met yoghurtdressing
Beweging: uur gelopen, 2.5 uur gestaan/gelopen/gewinkeld, half uur gelongeerd.
ladyjoy schreef:Uuuh.. hoe doe je dat met de kwarktaart dan? Komt die uit de lucht vallen
Sylhouet schreef:ladyjoy schreef:Uuuh.. hoe doe je dat met de kwarktaart dan? Komt die uit de lucht vallen
Nee hoor, die wordt samen met de appelcitroenvlaai, de rijstevlaai en de kersenvlaai,
keurig door MULTIVLAAI morgenochtend vóór 10.00 uur op mijn werk bezorgd!
*Edit: wát zeg ik, ze zijn zelfs al in punten gesneden![]()
![]()
... *
ladyjoy schreef:![]()
Whuahaha zelf maken is toch veel lekkerder Syl! :D (tenminste, dat vind ik. Maarre.. ik ben een echte taartenkonining)
Sylhouet schreef:Nou dat moet nog blijken...... ik doe dit weekend wel verslag van mijn dieet-appeltaart-debuut
!
sokje87 schreef:Gemakzucht dient de mens he Syl
sokje87 schreef:Kwarktaart maken is leuk! Ik maak het ook vaak met yoghurt en verse aardbeien..
sokje87 schreef:Kwarktaart maken is leuk! Ik maak het ook vaak met yoghurt en verse aardbeien..