Backwerk Groningen gisteren. Heerlijk! Met dit warme weer niet in de keuken staan maar een heerlijk broodje oppeuzelen in de zon, aanrader! Ik had ; Stokbrood met kip en bbq saus Broodje caprese Appelflap Saucijzenbroodje Smoothie aardbei
Neverland
Geplaatst: 26-06-20 13:31
Nu wil ik ook weer een Backwerk pakket. Maar ik had de vorige keer alles in mijn eentje opgegeten dat ik daarna buikpijn had gekregen dus durf het niet meer aan.
Ik kreeg net ineens een melding dat mijn favo bakker hier vlakbij nog bonnen over had. Stonden er ineens vijf Dus snel een bon voor vanmiddag gereserveerd Is de eerste sinds maanden.
Kan op veel meer plekken Marie. Helaas niet in het noorden, behalve in Leeuwarden. Vanuit Groningen/ Assen toch wat ver weg.
Gisteren ook een bon gehad van jouw bakker Berdien! 3 broden, 10 bolletjes en een heerlijk chocoladecroissantje die de thuisreis niet kon navertellen .
Ik heb ook twee pakketten van de bakker gescoord voor vanmiddag. Een voor mijzelf en een voor schoonmama. Ben benieuwd!
Cowgirl
Geplaatst: 27-07-20 21:48
Een collega van mijn vrijwilligers werk attendeerde mij vanmidag op deze app. Zij maakt er ook wel gebruik van.
Ik heb hem nu ook en ga ook eens en poging wagen. Ik vind het altijd zo zonde dat erzoveel word weggegooid. Ik neem vaak al producten mee met de afprijs sticker.
Dus nu maar eens kijken hoe dit werkt. Ik ben alleen geen brood eter.
De Lidl doet hier helaas niet mee. Wel sinds kort de boni. Vanavond weer naar mijn favoriete bakker Bart. Die geeft megazakken dus dan ben ik voor iig 2 weken klaar