[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:44

Sizz en Wen, voelen jullie je alweer wat beter?

Wen, weet niet wanneer ik mag afrijden Heb nu 14 lessen gehad. En komende 2/3 weken is het maar 4 uurtjes totaal rijden ivm feestdagen en rij instructrice heeft het druk. Maar na de eerste week van januari kan ik eindelijk weer meer lessen en ook meer dan wat ik nu deed (4 uurtjes per wk, want meer kon steeds niet) Maar wil dan wel 6 a 8 uur in de week gaan doen, zodat het even opschiet!

Vanmiddag even knollie in het bos gereden. De grond is wel hard, maar niet glad gelukkig. Meneer keek z'n ogen uit, soms wat dribbelig, maar voor zijn doen weer braaf!
Maar bedacht me dat ik hem morgen niet eens kan longeren (waarschijnlijk voorlopig niet met die vorst) want longeerbak zal wel veel te hard zijn... Bak is misschien wel nog te doen, maar is te zwaar voor hem dus mag hij niet in (hoogstens stappen aan de lange lijnen).
Die haf die ik doorrijd voor iemand kan ik ook niet rijden.. bak is daar ook bevroren...

Net lekker taco's gegeten :)

Heb een leuk kerst'pakket' gehad van t bedrijf waar ik als invalkracht werk! Een kaartje, dat je op internet een geschenk op een speciale site kan bestellen. Kan echt veel dingen kiezen, tas, horloge, toilettas, 2 persoons fleecedeken, abonnement op verschillende tijdschriften, kaartjes bios, kaartje duinrel, sauna, handdoekenset, armbandje..... en nog meer...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 20:47

Nee := Heb een kop vol snot :') Loop de hele tijd met zakdoekjes rond, te niezen, zere keel en hoofdpijn. Gewoon flink verkouden dus :\ Morgen werken, nie veel zin zo :o (en vrijdag moét het over zijn, want dan ist gala := )
Oeh dat is wel leuk dat je zelf iets kunt kiezen!! :D
Ohjoh dan zit je wel zo'n beetje op de helft denk? :) Komt vast goed! :D

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:31

Hoi!
Ohhh heb zo genoten van m'n vrije middag! Heb lekker de was weggestreken, beneden alles stof gezogen en gedweild.
Smiddags kwam mn mannetje ook vroeg thuis en zijn we samen effe naar Roetgerink in Enter geweet. Hij wou nieuwe kleren.

Wendy:Ohhh jee nie ziek worden!!!!!
Hopelijk ben je vrijdag voor het gala weer beter. En wanneer zie je je marinier weer?

Pivanti: Hopelijk heb je snel je rijbewijs!
Leuk kerstpakket ook ;-)

Siz: Oh jee toch ziek naar huis :(:) beterschap!

Imre: leuke fotos!

Ingrid: Jij ook al leuk kerstpakket gehad!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:40

Onze bank + poef is er :D :D blijheid!! haha
Heerlijk om dat 1persoonsbed weer af te breken haha

Lekkere middag gehad nanka!

Leuk pakket Pivanti! En idd, ben ook bang dat onze bak hard gaat worden komende dagen. Ik rij Gad deze week wo/vr/za en zondag wedstrijd. Dus hoop nog wel wat te kunnen trainen :)

Nu lekker op de bank ( :D ) hangen en wat zappen. Fijne avond!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:48

Wen, 40 lessen is t gemiddelde tegenwoordig zeggen ze... Maar ik heb pakket van 35 lessen in principe... mocht dat niet genoeg zijn kan ik altijd nog paar losse lessen extra doen (los extra was net zo duur als gelijk pakket van 40) Dus nog 20 lesjes te gaan... Maar les altijd 2uur achter elkaar dus dat gaat dan wel hard en wil dan vanaf januari 6 a 8 uurtjes dus hopelijk heb ik hem begin februari!

Hopen dat het vrijdag over is! en je niet ziek gaat worden!

Siz, wat leuk dat de bank en poef er is! :D
Is de bak nu nog niet hard dan? (weet niet hoe de onze is hoor, heb er niet gekeken... maar die bijrijd haf was t dus hard, maar die was ook erg nat vorige week) Of hebben jullie tapijtstukken in de bak?

Nanka, fijn dat je genoten hebt van je vrije middag Nuttig besteed zo te lezen, alles weer schoon ;)

Moet ik morgen ook maar weer eens doen... schoonmaken..

Mijn dagje:
O: yoghurt met muesli
T: -
L: 3 boterhammen met kaas en daar tosti van gemaakt
T: liga
D: taco's (rundergehakt, champignons, paprika, taco saus)
T: ??

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:50

Mijn dagje:

O: magere kwark
T: 2 boterhammen met filet american
L: 2 boterhammen met filet american
T: 2 mandarijntjes + 2 plakjes ontbijtkoek
D: Mie(hoen) + kipfilet en roerbakgroente

Siz: Have fun met de nieuwe bank ;-)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 08:16

ff diagonaal bijgelezen.

hoe voel je je nu suus?
hoe gaat het met de lekkere jongen wendy?
nanka, dat zijn al betere dagen. goeso.

algemeen (en gelijk een antwoord op margriet :+
apk-tje bij de vk was goed. ze kon weer niet voelen hoe gup lag. als dat met 30 weken nog zo is krijg ik een liggingsecho voor de zekerheid.
heb lekker in bad gezeten maandagavond en toen voelde ik guppie weer lekker spartelen. helemaal goed dus.
ben echt klaar met die keukenlui. als ze vandaag om 12.00 de afspraak niet schriftelijk bevestigd hebben die nu dus voor a.s. vrijdag staat, ga ik persoonlijk contact opnemen met de toeleverancier van de keukenkasten en materialen. kijken of zij wat voor ons kunnen betekeken.
slaap over het algemeen nog erg goed, behalve vannacht dan... werd om 5.10 wakker van de honger en kon na wat eten ook niet meer in slaap komen. gelukkig ben ik vandaag vrij. vanavond hebben we kerstgala met de leerlingen en daarna kerstborrel met de collga's, dus dat wordt een latertje. vanmiddag maar even kijken of ik plat kan dus.

gisteravond naar kaarsjesavond in gouda geweest. leuk maar errug koud!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 08:17

Mogge :O

pfoe, feestje was ontzéttend leuk, alleen wat ben ik er beroerd van geweest vannacht zeg, terwijl ik toch ook weer niet zoveel gedronken had :=
net mn ontbijt naar binnen gekregen en zo maar richting werk, ben benieuwd hoe de rest er bij zit := :+

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 09:40

Goedemorgen!

Ingrid: Geslaagd feestje gehad!
BA: Wat lijkt me dat mooi als je die kleine zo voelt in je buik... *zwijmel*

Vandaag van 8 tot 5 werken.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 09:42

nanka, knuf.

ingrid lekker brak dus? :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 09:57

Pivanti: onze bak wordt dan meestal paar keer per dag gesleept, dan wordt de bovenlaag niet keihard.

Haha ingrid, wat voor feestje had je? :D

Hier nog steeds ziekig. Zit nu wel ff op m'n werk, moesten paar dingen vandaag echt gedaan worden. Daarna maar weer richting bed gok ik...

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:42

Siz: beterschap! Straks inderdaad maar lekker onder de wol kruipen!

En ingrid hoe lopen je collega's erbij? hihihi

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:45

Nog veel erger als ik _O- die waren nog tot 2 uur doorgegaan :')

Man man wat voel ik me slecht :=

Volgens mij lach je je kapot als je ons zo ziet zitten, allemaal kleine oogjes, continu steunend en kreunend :')

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:49

xingridx schreef:
Nog veel erger als ik _O- die waren nog tot 2 uur doorgegaan :')

Man man wat voel ik me slecht :=

Volgens mij lach je je kapot als je ons zo ziet zitten, allemaal kleine oogjes, continu steunend en kreunend :')

_O-

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:54

Ingrid, haha ´t een geslaagd feestje dus!

Sizz, zo dat is wel heel luxe dat de bak dan paar keer per dag gesleept wordt! :) Balen dat je nog ziekjes bent... idd maar weer lekker naar huis gaan dan

Angelique, wat een gedoe met die keuken zeg pfff! Leuk kerstgala! :)

Ik ga vandaag boodschapje doen, even schoonmaken/opruimen, naar knollie, en avonddienst om 15u (inwerken)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 10:58

Ik moet ook mn zusje nog even bellen, even vragen of ze een samenvatting wil geven van wat we gisteravond afgesproken hadden aan de telefoon, want ik heb dus geen flauw idee :+

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:14

HAHAHAHA vergeten door de alcohol Ingrid?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:16

nou ja, ze belde met een heel verhaal over de afspraak bij de nagelstyliste, wanneer zij ging en wanneer ik dan moest etc, maar heb neit zo goed geluisterd :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:28

hahaha ingrid :+

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:42

Klinkt als een geslaagde avond, Ingrid. :D

Even een fikse update van mijn kant: Door dat gedoe met Jónas ging er een knop om en ben ik fanatiek gaan afvallen op advies van de huisarts. Twee weken geen suikers en koolhydraten en daarna langzaam weer toevoegen. Erg pittig, maar ik voelde me een stuk fitter en het afvallen ging als een speer. 10 dagen heb ik het volgehouden, maar ik snakte zo enorm naar fruit dat ik op dag 11 de handdoek in de ring heb gegooid en kiwi's heb gekocht. Ook heb ik toen weer langzaamaan wat koolhydraten toegevoegd. Ik reageer vooral slecht op brood en suiker. Fruit gaat prima, crackers en roggebrood ook. Ik was 3 kilo kwijt na ruim 2 weken. Maar toen werd het Sinterklaas en werd het erg lastig om alle verleiding te weerstaan. Ik heb me echt ingehouden en niet veel gesnoept, maar toch elke dag wel wat slechts gegeten. Er zit nu dus weer een kilo bij en ik heb besloten om pas na de kerst weer fanatiek te gaan lijnen. Tot die tijd eet ik wel zo netjes mogelijk. Ook staat het extra bewegen even op een laag pitje omdat mijn knie weer begon op te spelen. :\ Van het snoepen krijg ik overigens enorm last van mijn ingewanden, een teken dat suiker/vet combi (bijvoorbeeld brokspeculaas, heeerlijk!) voor mij echt niet goed is. Toen ik zo rap afviel was het plan om voor kerst 5 kilo kwijt te zijn, maar dat heb ik al opgegeven. Kerst is volgende week al, dus dat is niet haalbaar.

Voor Jónas heb ik een hele leuke leaser gevonden. De klik is er van alle drie de kanten en ik laat hem echt met een gerust hart aan haar over. Ze komt drie keer per week rijden en maakt een rustig buitenritje. Ze rijdt al heel lang en heeft ook eigen paarden gehad, waar ze wegens gezondheidsredenen mee moest stoppen. Om diezelfde reden heeft ze de laatste jaren weinig gereden en moet ze het rustig aan blijven doen. Dat is voor Jónas alleen maar goed. Omdat ze zo ervaren is voelt ze elke hapering van zijn lijf en kan ze daar goed op inspelen. Zelf neem ik hem nog 1x per week mee voor een kort ritje (half uurtje) of tien minuutjes aan de longe, zodat ik wel in de gaten kan houden hoe het met zijn lijf gaat. Nu met dit winterweer is hij helemaal in zijn element, dus op dit moment gaat het goed. En ik heb nog een lesser die wekelijks komt om met Jónas te leren grondwerken. Dat is ook lekker onbelast. :)

Met Kveld gaat het prima, zoals jullie op de foto's hebben kunnen zien. Het plan is om op 3 april de eerste gangenwedstrijd te starten. :) Als ik die foto's zie denk ik alleen maar: jemig, wat ben ik dik geworden... Dit lijf past zo ontzettend niet bij me. Hopelijk lukt het me in 2010 om een flink aantal kilo's af te vallen en mijn knie weer wat op orde te krijgen. Ik wil zo graag weer hardlopen, maar dat is echt geen goed idee. Verder heb ik vanaf 1 januari een vast contract, maar dat wisten de meesten van jullie al. :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 13:40

wat een goede update zeg imre! en die kilo's gaan vast helemaal in orde komen meid :j

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 16:33

Goed om te horen dat het zo klikt met de bijrijder Imre!! Dat is iig al een zorg minder :)

Wel balen dat het afvallen weer even in een dipje zit. Na de kerst lekker weer oppakken en voor nu maar zorgen dat je iig stabiel blijft :)

Ba: fijn dat alles goed was bij de VK en een lekker warm bad doet wonderen blijkt maar weer!!

Ik lig inmiddels geinstalleerd op de bank met laptop & series :+ als ik gewoon stil lig dan voel ik me best prima haha...dat is het stomme...

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 16:52

En hoe ligt de nieuwe bank Siz?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 17:11

goeie update Imre, klinkt goed! wel leuk dat je er zo zo duidelijk achter komt waar je wel en niet tegen kan he :j

pffft :O ik val haast in slaap :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 18:24