Wen, weet niet wanneer ik mag afrijden Heb nu 14 lessen gehad. En komende 2/3 weken is het maar 4 uurtjes totaal rijden ivm feestdagen en rij instructrice heeft het druk. Maar na de eerste week van januari kan ik eindelijk weer meer lessen en ook meer dan wat ik nu deed (4 uurtjes per wk, want meer kon steeds niet) Maar wil dan wel 6 a 8 uur in de week gaan doen, zodat het even opschiet!
Vanmiddag even knollie in het bos gereden. De grond is wel hard, maar niet glad gelukkig. Meneer keek z'n ogen uit, soms wat dribbelig, maar voor zijn doen weer braaf!
Maar bedacht me dat ik hem morgen niet eens kan longeren (waarschijnlijk voorlopig niet met die vorst) want longeerbak zal wel veel te hard zijn... Bak is misschien wel nog te doen, maar is te zwaar voor hem dus mag hij niet in (hoogstens stappen aan de lange lijnen).
Die haf die ik doorrijd voor iemand kan ik ook niet rijden.. bak is daar ook bevroren...
Net lekker taco's gegeten

Heb een leuk kerst'pakket' gehad van t bedrijf waar ik als invalkracht werk! Een kaartje, dat je op internet een geschenk op een speciale site kan bestellen. Kan echt veel dingen kiezen, tas, horloge, toilettas, 2 persoons fleecedeken, abonnement op verschillende tijdschriften, kaartjes bios, kaartje duinrel, sauna, handdoekenset, armbandje..... en nog meer...