Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wendy15 schreef:Belt net een vriendin.. Komt zo op RTL 4 bij Char over een meisje wat vorig jaar hier op Texel op de manege is overleden (dochter van de eigenaar, onder een hek gekomen)
Wendy15 schreef:Dan is het helemaal slikken Sanne!
Ik kende dat meisje niet persoonlijk, weleens daar op de manege gereden maar verder niet. Alleen ik liep toen stage bij Kikkert (met de fjorden) en dat zoontje, ijsbrand, die speelde vaak met dat meisje. En die mensen waren er ook helemaal ondersteboven van enzo, maakt dan toch wel behoorlijk indruk als zo'n jong meisje op zo'n manier komt te overlijden. En idd, het is niet het type mensen om zoiets in scene te zettenHeb er altijd m'n twijfels bij bij char, vraag me af hoeveel ze via internet en nieuwsberichten en via via te weten kan komen.. Maar er zijn van die kleine dingetjes dat je denk van joh niémand die er over nadenkt om haar zoiets te vertellen en dat ze het toch weet.. Maar ik denk wel dat dit voor hun heel fijn is geweest en ze misschien toch een stukje rust geeft
ukje schreef:paulien, prikken is idd niet fijn, en zeker in je tandvlees niet nou sterkte. Doordat gedoe met mijn lever ben ik er nu wel een beetje gewend aan geraakt en voel het ook nog amper zo vaak bloed moeten prikken.
Mijn ouders die zeggen dat ik zo last heb van mijn darmen omdat ik heel eigenwijs ben. Ben ik ook. Gister ook ik vroeg aan me moeder of ik een mueslireep mee mocht zij ze nee daar zit teveel vet in, en ik had me toch een honger.
xingridx schreef:oei, in je tandvlees is idd niet fijn...bij mij liep er ook nog wat van die troep mn gehemelte in..viessss!
ukje schreef:Yup, en langzaam weer proberen wat je wel en niet kan verdragen. Nou wat ik niet meer kan verdragen, sultana's chocola, cola light mag ik niet meer. En snoepjes als ik dat eet krijg ik accuut last.