[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:43

goedemorgen

patries, fijne vakantie

verder niet echt bij gelezen, hier gaat het niet zo goed heb de hele tid last van me darmen wordt er een beetje gek van kan amper wat eten of ik krijg last.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:43

Wendy15 schreef:
Belt net een vriendin.. Komt zo op RTL 4 bij Char over een meisje wat vorig jaar hier op Texel op de manege is overleden (dochter van de eigenaar, onder een hek gekomen)

Heb het ook gezien, was toch weer even slikken..
Heb daar de zomer voor het ongeluk is gebeurt een maand gewerkt en bij ze in huis gewoond.
Daarna nog bel/ mail contact etc. Omdat die kinden dol op me waren (en ik op hun.) Was wel schattig want ipv mama vroegen ze mij of ik ze elke avond naar bed wilde brengen, douchen etc.
Maargoed heb het dus ook gezien. Geloof het eigelijk nooit, maar dat was nu dan toch anders. Ik ken Nanning en Geraldien en die zouden nooit zoiets oid in 'scene zetten.'

Patricia, fijne vakantie!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:50

Dan is het helemaal slikken Sanne!
Ik kende dat meisje niet persoonlijk, weleens daar op de manege gereden maar verder niet. Alleen ik liep toen stage bij Kikkert (met de fjorden) en dat zoontje, ijsbrand, die speelde vaak met dat meisje. En die mensen waren er ook helemaal ondersteboven van enzo, maakt dan toch wel behoorlijk indruk als zo'n jong meisje op zo'n manier komt te overlijden. En idd, het is niet het type mensen om zoiets in scene te zetten :n Heb er altijd m'n twijfels bij bij char, vraag me af hoeveel ze via internet en nieuwsberichten en via via te weten kan komen.. Maar er zijn van die kleine dingetjes dat je denk van joh niémand die er over nadenkt om haar zoiets te vertellen en dat ze het toch weet.. Maar ik denk wel dat dit voor hun heel fijn is geweest en ze misschien toch een stukje rust geeft :)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:08

Wendy15 schreef:
Dan is het helemaal slikken Sanne!
Ik kende dat meisje niet persoonlijk, weleens daar op de manege gereden maar verder niet. Alleen ik liep toen stage bij Kikkert (met de fjorden) en dat zoontje, ijsbrand, die speelde vaak met dat meisje. En die mensen waren er ook helemaal ondersteboven van enzo, maakt dan toch wel behoorlijk indruk als zo'n jong meisje op zo'n manier komt te overlijden. En idd, het is niet het type mensen om zoiets in scene te zetten :n Heb er altijd m'n twijfels bij bij char, vraag me af hoeveel ze via internet en nieuwsberichten en via via te weten kan komen.. Maar er zijn van die kleine dingetjes dat je denk van joh niémand die er over nadenkt om haar zoiets te vertellen en dat ze het toch weet.. Maar ik denk wel dat dit voor hun heel fijn is geweest en ze misschien toch een stukje rust geeft :)

Precies wat je zegt inderdaad. Maar toch frapant de details die ze dan weet, maar heeft toch geen zin om er verder over na te denken, Merel komt er helaas niet mee terug. Hoop wel heel erg dat dit Nanning en Geraldien wat geholpen heeft om het toch een plekje ergens te geven. Ik weet zeker dat deze reading dat in zekere zin wel heeft gedaan.
Was erg raar om te zien hoe ze alles hebben gefilmd, omdat je precies alles (her)kent.
Je gaat dan ook alles weer terughalen (tenminste dat heb ik), met haar avondvierdaagse gelopen stonden toen samen hand in hand in de krant, ben bij haar afzwemmen voor haar B diploma geweest, maar ook die kleine dingetjes dat ze 's ochtends stiekem met haar zusje je bed in duikt terwijl je nog lekker ligt te slapen, of dat ze je in de badkamer ineens helemaal nat spoot met de douchekop etc. etc.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:31

pff sanne, dat is idd heftig!

saskia, wist niet dat jij in het onderwijs zat? waar en wat?

ingrid, fijn dat jullie nog een lekkere avond hebben gehad, op naar het weekend!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:44

Goedemorgen tijgers :D

Paulien, dat is fijn dat je het alsnog in mag leveren. Onvoldoendes krijgen is nooit leuk. :n

Ingrid, gelukkig maar dat je nog een leuke avond hebt gehad!

Siz, hoe is het met de oppertijger? :D Zag dat je een dipje had, gaat 't nu weer beter?

Angelique: Wat voor honden heb je eigenlijk? Heb het vast wel geweten, maar ja... :Y)

Noor, gaat 't goed? Valt het tot dusver mee of tegen?

Sanne, dat is idd heftig. Ik sta op zich niet afwijzend tegenover dit soort zaken, maar vind Char wel heel erg gehyped.

Magriet, superfijn dat je weer mag autorijden! Wanneer hoor je meer van de verzekering?

Hier gaat 't ook lekker! M'n laarzen zijn E I N D E L I J K binnen gekomen, en ze zitten heerlijk! :D Moeders heeft definitef besloten dat ik niet in d'r nieuwe auto mag rijden. Is niet zo'n probleem, want nu heeft vaders een polo'tje gekocht. Leuk ding, komt dinsdag. Dat wordt de familie h.oer zeg maar, kunnen m'n broertje en zusje straks ook in rijden. :P

Vader, broer en zus vertrekken vannacht ook naar wintersport, dus ik heb het de komende week heerlijk rustig met m'n moeder. Morgen gaan we lekker uit eten en filmpje pakken, en zondag komt m'n beste vriendin en gaan we een paar films kijken en lekker koken. Heb 6 potten B&J in huis gehaald, harstikke gezellig dus! :j O:)

En niet te vergeten, donderdag ga ik naar m'n vriendje! :D :D :D

De merrie wordt intussen alsmaar dikker, nog even en er moeten wieltjes onder. :Y) :7 Kennen jullie langhors, uit Puk van de Petteflet? Daar moet ik dan steeds aan denken. Heb ook eindelijk wat namen voor een merrie die ik wel aardig vind. Hengst was ik al lang uit, maar merrie nog niet. E is best een moeilijke letter!

Eten gaat eigenlijk prima. Vanmiddag ga ik snacken (afgesproken met collega) maar verder is 't goed te doen. ;)

Ontbijt: 250ml biogarde yoghurt met wat dieetsiroop van Roosvicee. Actimel, kop thee
T: Snelle Jelle kruidkoek en smoothie van mango en passievrucht.
Lunch: Ik denk klein patatje speciaal en nog een broodje oid erbij.
T: ?
Diner: Nasi :9
T: ?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:50

Sanne, zeker heftig :(:)
Noor, balen zeg dat je zo last hebt van je darmen. Wat zeggen je ouders ervan?
Patricia, fijne vakantie! :D
Sokje, klinkt leuk wat je met je moeder gaat doen :D veel plezier!! :)

Brr zo naar de tandarts (wortelkanaalbehandeling) brrrr. Prikken, oke (nouja vroeger heeeel bang voor geweest, beetje trauma opgelopen) maar in mijn tandvlees een paar prikken waar het ook nog ontstoken is.. Jak :oo

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:54

6 potten B&J Eva? goed bezig :+ nou ja...je kan het hebben zullen we maar zeggen :D
Klinkt allemaal gezellig :j en bijna alweer naar je vriendje, is zn huis inmiddels al helemaal ingericht?
Wel heerlijk dat jullie elkaar nu zo regelmatig kunnen zien!

auto toch geregeld, dus zaterdag toch gewoon lekker stappen :):)
krijg er langzamerhand toch wel zin in :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:55

Succes Paulien! :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:55

paulien, prikken is idd niet fijn, en zeker in je tandvlees niet nou sterkte. Doordat gedoe met mijn lever ben ik er nu wel een beetje gewend aan geraakt en voel het ook nog amper zo vaak bloed moeten prikken.

Mijn ouders die zeggen dat ik zo last heb van mijn darmen omdat ik heel eigenwijs ben. Ben ik ook :P. Gister ook ik vroeg aan me moeder of ik een mueslireep mee mocht zij ze nee daar zit teveel vet in, en ik had me toch een honger.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:58

ukje schreef:
paulien, prikken is idd niet fijn, en zeker in je tandvlees niet nou sterkte. Doordat gedoe met mijn lever ben ik er nu wel een beetje gewend aan geraakt en voel het ook nog amper zo vaak bloed moeten prikken.

Mijn ouders die zeggen dat ik zo last heb van mijn darmen omdat ik heel eigenwijs ben. Ben ik ook :P. Gister ook ik vroeg aan me moeder of ik een mueslireep mee mocht zij ze nee daar zit teveel vet in, en ik had me toch een honger.

Blinnii, dankjewel :+:

Noor, bloedprikken voel ik ook niet meer :P maar prikken in mijn tandvlees word ik nooit zo blij van. :+

Jeetje meid, zorg wel goed voor jezelf he.

De arts vertelde mij inderdaad ook dat ik absoluut tot de operatie in elkgeval geen koffie, chocolade (grrr :P) en andere vette troep mocht..

Maar na de operatie moet je dus ook nog even uitkijken?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:58

oei, in je tandvlees is idd niet fijn...bij mij liep er ook nog wat van die troep mn gehemelte in..viessss!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 11:59

@Ingrid: Nou, de slaapkamer heeft een bed en mooie kast en dat is het ongeveer. Als alles een beetje meezit worden maandag zijn meubels vanuit Portugal naar Straatsburg verhuisd.

Keuken is uitgezocht, maar wordt 4 en 6 weken pas geplaatst.

Succes Paulien, prikken is nooit fijn!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:00

xingridx schreef:
oei, in je tandvlees is idd niet fijn...bij mij liep er ook nog wat van die troep mn gehemelte in..viessss!

Eva, nee volkomen met je eens.. brrr

Bedoel je van de prik zelf? Jak, dat smaakt zo bitter he :+

Heb ook nog een nieuwe tandarts (alweer.. zucht.. andere is weggegaan, daarvoor is met pesion gegaan) maar
ik vind het gewoon eng, ben maar 1x op controle geweest bij hem, ken hem gewoon verder niet.. brr.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:01

Yup, en langzaam weer proberen wat je wel en niet kan verdragen. Nou wat ik niet meer kan verdragen, sultana's chocola, cola light mag ik niet meer |( . En snoepjes als ik dat eet krijg ik accuut last.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:03

Eva, het belangrijkste is er dus :+

Ja Paulien, smaakte echt smerig :+ vervelend als je dan ook ngo es geen vertrouwde tandarts hebt...ik hoop dat die van mij nooooit met pensioen gaat, das zo'n aardige man!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:03

ukje schreef:
Yup, en langzaam weer proberen wat je wel en niet kan verdragen. Nou wat ik niet meer kan verdragen, sultana's chocola, cola light mag ik niet meer |( . En snoepjes als ik dat eet krijg ik accuut last.

Goh, dan kan ik dus amper brood enzo eten vanwege mijn maagband, en vet gaat niet meer door omdat ik geen galblaas meer heb? :+
Volgens mij ga ik goed afvallen hiervan........ :P

Ingrid, misschien is hij wel te vertrouwen, maar ken hem gewoon nog niet.. ;(

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:06

Je kan nog wel vet eten paulien, je lever maakt namelijk zelf gal aan maar de galblaas is er voor als je net even wat meer gal nodig hebt dus een soort van opslagplaats.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:06

xingridx schreef:
Eva, het belangrijkste is er dus :+

:Y)

:7

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:07

evaaaa! heb vannacht over je gedroomt, zo heb ik je gemist! :D
ook over je nieuwe laarsjes en jas, maar wat precies weet ik ook niet meer :+
fijne week heb je voor de boeg zeg! waarom jij en mams niet mee op wintersport?
polo is een best autootje om als familieslet te gaan gebruiken hoor :j enne, die cabrio krijg je vast wel een keertje meegelult.

succes bij de tandarts paulien (of noor?). gelukkig ken ik geen tandarts-angst.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:08

BA, ik ben ondersteunend personeel.
Ben de secretaresse van de Directeur Bedrijfsvoering op een grote ROC in het noorden van het land ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:08

BA, opzich ben ik niet super bang, maar wel voor prikken in mijn tandvlees van een vreemde arts :+

Noor, ik snap het niet meer, waarom kun jij dan minder goed vet verdragen? Is het voor even of voor altijd?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:09

Paulien was het. Ik heb altijd geroepen dat ik geen angst kende maar wel degelijk. Ookal kom ik uit een gezin met een vader als huisarts en een moeder als tandarts.
Laatst bijgewerkt door ukje op 13-02-09 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:09

hm, wist ik eignelijk ook wel. snorrie

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:10

ukje schreef:
Paulien, was het en ik heb altijd geroepen dat ik geen angst kende maar wel degelijk. Ookal kom ik uit een gezin met een vader als huisarts en een moeder als tandarts.

Maar jij zit niet bij je vader en moeder als patient toch?