Enchiladas met wortel, kidneybonen, tomatenblokjes, kaas en pompoenpitten.
marygoround
Geplaatst: 29-09-23 21:55
Recap van de week;
Pizzarette met nichtjes en neefjes Luxe lunch op training, vegetarisch Iets minder luxe avondeten op werk Noodlessoup opgeleukt met onder andere gyoza en kimchi Bladerdeegpizza met geitenkaas, peer en vega spekjes
Avondeten, witlof met kaas uit de oven, geroosterde tomaat, spelt (eet al paar dagen achter elkaar spelt doordat ik veel te veel had gekookt, smaakt gelukkig erg goed en met veel te combineren ), little gem en kiemen.
Altijd al eens çilbir willen maken, een Turks ontbijt met dikke yoghurt (Griekse gebruikt), gepocheerde eieren en pittige kruiden olijfolie/boter erover. Eigenlijk hoorde er verse knoflook door de yoghurt, maar dat vond ik een beetje heftig aan het begin van de dag en nog met mensen moeten praten, dus die heb ik even meegebakken in de olijfolie en boter. Was wel echt super lekker!
Wat ligt er op je eerste foto op je bord? Ziet er op het eerste oog lekker uit.
DieL_Zor
Geplaatst: 02-10-23 15:56
friezenfan2 schreef:
@DieL_Zor
Wat ligt er op je eerste foto op je bord? Ziet er op het eerste oog lekker uit.
Thanks, Smaakte ook goed Is een salade met allerlei rauwkost en even opgebakken parmaham en gedroogde abrikoos. Beetje balsamico en rode pesto er doorheen en zo werden alle restjes samen ineens jummie.