Mogguh Voel me een beetje gammel Hoofdpijn, keelpijn Verder niet ziek gelukkig Maar moet vóór vrijdag over zijn
Hihi stond in van hoe het ging en dat ie nog uit was geweest, dat het top was, maar dattie het jammer vond dat ik er niet was
Nanka: Wat ik ook weleens heb gehoord is dat met een stevige massage ook bepaalde afvalstoffen worden losgemaakt ofzo, dat moet natuurlijk worden afgevoerd en idd mss dat je lichaam moet wennen aan minder suiker?
hihi, ik heb net mn kerstpakket gezien. Zitten allemaal lekkere hapjes en wijn in, en een hele stoere rugzakw aar je je telefoon aan op kan laden dmv zonneenergie, en ook nog mp3 op aansluiten, want er zitten ook speakers in
Ah das ook fijn! Denk dat ik zo ook ff ga bankhangen.. Moeders is naar de blokker, daar hebben ze nu van die fleecedekentjes met mouwen, hopen dat die er nog zijn
Verschillende mensen wat ziekig. BA hoe is het nu en hoe is het bij de verloskundige afgelopen? Goed op jezelf en de beep passen hoor. Dat is belangrijker dan alle klussen samen