Veel te lekker gewoon. En ja, dat was mijn avondeten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Magrathea schreef:Tja. Dat is iets dat volgens mij vooral wordt aangevoerd door mannen die willen verantwoorden dat ze direct hun mannelijkheid verliezen als ze ook maar 1 dag vleesloos zouden eten
Als ik het wel doe gewoon met een paar boterhammetjes met vegan beleg (hummus of vegavlees ofzo, of een tosti met vegan kaas). Heb ook en havermout-periode gehad maar tegenwoordig trek ik dat slecht 's morgens, word er misselijk van. Is wel heel lekker! Mijn favoriet was pindakaas en bruine suiker
even de avond van tevoren laten weken in <plantaardige melk naar keuze> of water, opwarmen in de magnetron, yum
Bonna schreef:pien_2010: dit is het recept: inderdaad stukjes chocolade toevoegen aan de chilli.
google translation geeft me niet het antwoord, maar wat zijn 2 Squares Dark Chocolate. Zijn dat 2 eetlepels zwarte chocolade (het gaat me om het woord squares, dat ik ken als vierkant, plein). Vanwege mijn dyslexie (kost echt veel inspanning in een andere taal ook al kan ik het wel) lees ik alleen in het Nederlands ook al lees en schrijf ik vrij redelijk Engels en Frans (praten is geen probleem).Magrathea schreef:Tja. Dat is iets dat volgens mij vooral wordt aangevoerd door mannen die willen verantwoorden dat ze direct hun mannelijkheid verliezen als ze ook maar 1 dag vleesloos zouden eten
.