Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Leonie schreef:O: havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel. Banaan.
L: meergranen cracker met pindakaas en komkommer. Twee BB met appelstroop een bb met pindakaas. Eierkoek.
T: Kiwi en nectarine.
A: wat friet met kippenbout en salade. als toetje vanille vla met toef slagroom
T: handje kersen.
B:14km gefietst, uur paardgereden.
Het ging even fout bij de lunch. Aangezien die pas om twee uur was werd het erg veel. Vooral Omdat we erg lekker brood hadden. Wil vanaf nu vaker gaan posten om vooral gezonder te gaan eten.
KarinvdM schreef:O: Overnight oats met havermout, chia, blauwe bessen, aardbeien, banaan, cacao met Alpro vanilledrink. Ongeveer naar dit recept: http://www.vegadutchie.nl/2013/07/05/zomer/ , erg lekker
T: ontbijt was erg veel, het restant heb ik als tussendoortje genomen, wat eigenlijk ook nog te veel was...
L: Courgettesoep en een salade van sla met cherrytomaat, komkommer en puntpapika. paar dadels
T: Honingmeloen met slagroom, 4 dropjes
A: In mijn keukenkast kwam ik nog een oude pot Chicken-tonight tegen, die heb ik vandaag gelijk maar verwerkt. Met kipfilet, champignons, roerbakgroente, paprika en quinoa, beetje kwark en een stukje extra pure chocolade na.
T: misschien een beetje meloen
D: Groene thee, water, slimpie
Anoniem schreef:Planning:
O: grapefruit, 3 kleine pruimen, havermout met peer en havermelk
T: 3 roggecrackers met pindakaas
L: 3 gekookte eieren, handje ongezouten amandelen
T: -
A:zilvervliesrijst met rode pesto, broccoli, paprika en tomaatbasmatirijst met groene pesto, ui, ijsbergsla en pinda's
+ handje noten (amandel en pecan)
B: 15 min fietsen, 15 min NTC + halfuur lopen