Geen idee, ik weet wel dat het nogal graag klimt Toen ik afgelopen zomer eens in de heg keek zag ik ineens 5 rijpe komkommers hangen Hij was stiekem door heel de heg heen gekropen
Ik wil zelf zoiets gaan proberen (met komkommer, pompoen en courgette) vind het erg mooi staan. Overigens niet zo groot als daar op de foto's hoor
Het is dus een soot kool maar dan zonder krop. Het is verder ook niet echt bekend in nederland. Ik heb alleen geen ruimte voor kolen . Misschien leuk voor mensen die graag nieuwe dingen proberen
Ik wil wel ruilen voor iets wat makkelijk in een pot kan en gewoon buiten kan staan.
Dat is ook iets aparts kool zonder krop kolen zijn ook niet echt mijn ding
Ik heb toch maar een bestelling gedaan met 2 soorten pepers, 1 soort paprika, 2 soorten tomaat, maggiplant, bieslook, en een ander soort komkommer.. allemaal 'vreemde' soorten voor mij en kon me niet inhouden
Hier schiet de knoflook in de kelder uit. Zou ik deze nog in de grond kunnen zetten? of beter in een pot? of gewoon weg gooien? als ze een beetje uitschieten eten we ze nog, zijn ze wel niet zo sterk van smaak.
Zo'n pompoen rek is prima te doen. Op de pompoen kwekerij waar ik doe paardrijden word alles tegen hekken gezet. de kleine kalebassen dan. De grote pompoenen op de grond. Dit is erg prettig met snoeien Je moet ze wel goed leiden!