Valt tegen hoor ingrid Moet nog de sporen van afgelopen weekend uitwissen (lees: opruimen/afwassen/schoonmaken) En ouders komen om 3 uur thuis, dus ben nou toch maar es begonnen
Hier veel last van ongeduldige klanten Bellen ze om 5 voor 12, lunch ik van 12 tot half 1 en bellen ze om kwart voor 1 waar hun beloofde mailtje blijft
ja nou ja, het is of vandaag stamppot, of morgen oh nee, of woensdag, want morgen heb ik geen tijd
Vind 2 beschuitjes als ontbijt wel erg weinig eerlijk gezegd
benangelique
Geplaatst: 14-12-09 16:19
nanka, 3,3 kg in 1 week is wel veel hoor! zal idd wel veel vocht van je menstruatie bij zijn. wij hebben geen vrijstaand huis, maar een herenhuis. vandaar de ruimte. de beebs doet het goed. vandaag ff wat minder, lees maar onderaan. lekker zo'n schoonmoeder! die wil ik ook! we hebben zelfs nog niet 1 shirtje of een paar sokken gekregen voor de kleine.
sizz, zorg dat je bij een fysio terecht komt met je klachten van je pols, kan gewoon zonder verwijzing tegenwoordig (check even je verzekering voor het aantal behandelingen). dadelijk zit je met de gebakken peren en kan je ook niet meer met gadget aan de slag.
whaha luffie, lekkere zondagochtend-actie
wendy, dat het in huis nu langzamerhand afkomt geeft wel rust, maar nog niet genoeg haha. mag van de vk niet zo veel meer doen (en van mijn buik ook niet), maar er moet nog zo veel! moet nog zoveel schoon bijvoorbeeld... oeh, de sauna is zooooo lekker! mis ik echt nu. mag wel, maar vind het voor de kleine geen fijn idee. enne, die leuke vent moet je gewoon een sms sturen!
wat leuk sanne dat je advertentie er op die manier uitgehaald wordt! ben je je kaartjes nog niet kwijt joh? degene van bokt ook afgehaakt?
oeh ingrid, op dat soort momenten is zonder auto zitten idd erg irritant! ik moet dat soort dingen altijd 's avonds regelen of in het weekend, dan heb ik de ford.
ik word sinds gistermiddag gek van de pijn in mijn buik. is steeds met vlagen en dan trekt het weer weg. heb de kleine sinds gisteravond ook nauwelijks nog gevoeld. maak me niet echt druk, ook omdat ik morgen bij de vk weer controle heb, maar hou me toch maar gedeisd. ga zometeen wel in bad ofzo. net lekker 2 dikke plakken zelfgebakken cake op. dat doet vast goed
oeh, lekker cake, ga ik vanavond ook bakken ja, die 2 geinteresseerden na jou, hebben ook afgehaakt angelique, misschien verkoop ik ze op deze manier..
net op de snelweg een autobrand, brr.. we moesten er echt heel dicht langs heen, auto stond namelijk nog gewoon op de rechter rijstrook...
benangelique
Geplaatst: 14-12-09 18:57
xingridx schreef:
hmm lekker cake hier liggen chocolaatjes maar heb er niet eens echt trek in dus ben echt nog ziek
haha, dan ben je nog ziek ja
sizz, de fysio kan je wat houdingstips geven en vaak is 1 consult dan ook genoeg. soms is het gewoon een kwestie van je zithouding aanpassen namelijk. ik heb te lang doorgelopen toendertijd en had na verloop van tijd niet alleen een slijmbeursontsteking in mijn pols, maar ook in mijn schouder! niet handig met paardrijden kan ik je vertellen...
smakelijk vast met je verse cakeje straks sanne! brr, autobranden zijn niet tof. vraag me altijd af hoe dat zomaar kan. je ziet toch dat je motor heet aan het worden is?
pff, sukkels van de keuken zijn nog niet geweest. hans is nu woedende telefoongesprekken aan het voeren. en dat met een zere mond, want hij komt net bij de tandarts vandaan en heeft daar een wortelkanaalbehandeling gehad... ondanks mijn zere buik toch niet rustig kunnen doen. zat natuurlijk te wachten op de keukenboeren en had daarvoor een vrije middag genomen. heb dus toch maar de zolder afgemaakt en de overloop gepoetst. is een fijn gevoel. nu is alles iig 1x schoongemaakt. met de kerstvakantie doe ik het nog wel een keer heel grondig. alleen de babykamer moet nog, maar hans gaat vanavond het plankje boven de commode ophangen en ook de gordijnrails. moet ie weer boren en dus weer stof maken. ga geen dingen dubbel doen als ik dat ook kan voorkomen.
arrgh, het houdt ook nooit op bij jullie he, stomme verbouwing
Ik heb net oma's kerstcadeautje afgemaakt en ga nu lekker alleen nog maar bankhangen want mn avondeten is er weer net zo hard uitgekomen baal er beetje van, schiet niet op zo
jeuj, ik krijg volgende maand geld terug van KPN omdat ze foutje hadden gemaakt en ik al maanden dubbel betaal voor mn mobiel internet Dat is altijd lekker!
Pivanti
Geplaatst: 14-12-09 22:05
Luffie, Zeker toeval! Ik doe van alles haha Ik werk 2 dagen in de week als pgb hulp met een meervoudig gehandicapt meisje bij een gezin thuis (smorgen vroeg klaar maken voor school, en dan smiddag uit school tot de ouders thuis zijn), ik pas 2 dagen in de week op 2 jongens van 4 en 6 jaar, en werk als invalkracht op twee verschillende woongroepen voor ernstig verstandelijk beperkten mensen met een gedragsprobleem. Haha, via de achterkant de auto inkruipen maar nu al bevroren... dan kun je deze week elke dag via de achterkant Zou even slotenontdooier spul halen als ik jou was
Ingrid, en hoe is de biefstuk met aardappels gevallen? Weet je al wat je wil gaan kopen voor Niels? Gave foto's zeg!! Dat is wel fijn dat je collega's je werk grotendeels hebben opgevangen! Geld terug is altijd leuk Ohh balen... dat je avondeten er weer uitgekomen is! bah!
Wendy, Leukleuk! Dat meisje gaat morgen weer naar school. Ze heeft regelmatig aanvallen, dit was aanval 108 dat ze naar het ziekenhuis moest, verder heeft ze ook nog wel kleine aanvallen dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft. Kind is 7,5 jaar! Zo dat wordt een leuk druk weekend, aankomende week, wen! Gewoon smsen!! Wie niet waagt... wie niet wint..
Sizz, ja die eerste jas vind ik ook t leukste maar ja heb eigenlijk gewoon echt geen geld... dus helaas... toch maar verstandig zijn.. Wat goed dat je L1 mag starten nu!
Haha nee, je zal vast nog geen auto hebben mogen rijden Ik heb dat ook een keer gedaan, tot 3u snachts onwijs gezopen (sterke drank allemaal met kaartje blazen) en lag half4 in m'n bed en toen 6u er weer uit,zat half7 op de scooter... nou ik was echt nog steeds dronken toen! Merkte echt dat m'n reactievermogen toen heel wat langzamer was! Gelukkig was t om die tijd erg rustig op de weg
Angelique, hoe is het? Haha ja ben blij dat knollie t zo naar z'n zin heeft en het ook weer de betere kant op gaat Wat aardig van die leverancier van de badkamermeubels zeg!! Fijn dat het eindelijk af is! En babykamer ook al af! Leuk spelletjes gedaan gisteren? Katannen is erg leuk he! Hopen dat ze morgen de keuken eindelijk afmaken dan! Jij bent wel echt van het schoonmaken! Wel rustig aan doen he!! (snap dat t moeilijk is....)
Nanka, wat goed dat je zoveel bent afgevallen!
Ik weet het niet eens... m'n batterijen zijn alweer even leeg van mn weegschaal
Vandaag dus heel de dag gewerkt van 7 tot 18u Brrr was koud op de scooter! Gelijk naar knollie gefietst en even wat extra voer gegeven (maismeel met slobber, zodat hij wat dikker wordt en nu met die kou ieder geval niet af valt) en toen boerenkool gegeten. Nu maar even douchen..
Siz: Griepje onder de leden? Wen: liefdes-smsjes? hihihi
Heb sinds zondag al hoofdpijn... Gister massage gehad om alles los te maken maar ik stond vanmorgen weer op met hoodfpijn. Zou ook een reactie kunnen zijn omdat ik nu al een week (zo goed als)geen suikers eet??????????