Ik weet niet wat jullie gezien hebben maar lol hebben jullie wel gehad geloof ik. Heb gister avond feestje gehad bij een vriendin van mij was wel gezellig en niet teveel alcohol op want me moeder kwam me halen. En vandaag heb ik om 11 een gesprek op me nieuwe school dat is ook de reden waarom ik er al weer vroeg uit ben.
Zo, dadelijk even naar de inzage van het tentamen dat ik niet gehaald heb. Daarna van 12 tot 6 werken, en dan lekker uit eten en naar de film met mama.
O: Grote kom Special K melkchocolade, halfvolle melk & aardbeien. Flesje knorr vie. L: 2 BB, 1x beemster kaas. T: Appel A: Uit eten bij de Italiaan.
Een beetje weinig misschien, maar ik heb niet meer kansen om wat te eten aangezien ik moet werken. En vanavond bij de Italiaan zal ik vast genoeg binnen krijgen. Dus wees niet bang, ik zal niet verhongeren vandaag.
Planning: O: kiwi, wasa met chocopasta T: bb met groentepasta L: 2bb met philadelphia T: bb met appelstroop D: personeelsuitje bij tapas restaurant T: -
Beweging: 16km fietsen
85% van mijn collega's is net vertrokken voor de personeelsreis, ik ben er gelukkig onderuit gekomen omdat ik het niet zie zitten om met mijn rug de hele dag in een bus te zitten. Vanavond wel mee uit eten. Tapassss! Hmmm!!!
Gister was er dus ook een feestje (hahaha komen allemaal mensen en ik wist tot gister middag aan toe dit niet eens). Was superrrrrrrrrrrrrr gezellig. Ik heb een halster gehad (voor me toekomstige pony, haha) een doos met poetspullen en geurtjes.
Ik snap niks meer van mezelf hoor. Was na Antwerpen 1.5 kilo aangekomen (logisch met al die bonbons etc.), en Antwerpen was afgelopen weekend. Zat toen op de 71.5. En nu (halve week later) ga ik me wegen, notebene ná het ontbijt, en weeg ik 69.5!
Haha Mocca, da's vaag inderdaad.. ik heb dat ook al zo vaak gehad! Weegschalen zijn rare dingen daarom sta ik er nu ook bijna niet meer op. (maar stiekem ook een beetje omdat ik niet durf )
Succes ukje!!!
Oef gisteren diplomauitreiking gehad! Een half glaasje champagne gehad (was heel erg vies, waar kwam dat vandaan? ) en verder niets. Maar het diploma is wel op zak, jeeeej. Van te voren wel uit eten geweest met mn vader en mn zusje, maar ik had iets van roerbak-oosterse-kip-met-rijst genomen.. dat zag er best mager uit en lekker
Vandaag ga ik op de fiets naar stal, voor de beweging! Ben pas net wakker, ik twijfel over wat ik als ontbijt ga eten vandaag hm..
Er is een excursie naar een industrieterrein ergens in de provincie en vanmiddag boerengolf. Niet echt heel spannend dus, maar natuurlijk wel gezellig. En vanavond lekker eten, daar zeg ik uiteraard geen nee tegen.
niet heel spannend nee, maar een stukje gezelligheid mis je wel. zullen vanavond wel een hoop sterke verhalen verteld worden over de dag... uit eten altijd leuk!
Meest gewoon voor mezelf rijden, zo af en toe een wedstrijdje.
Tja ik heb wel een probleem... maar kan dat niet zo op internet gooien terwijl ik graag hulp zou willen van iemand die echt verstand van paarden enzo heeft....
Flevogirl, klinkt leuk en ziet er leuk uit! (ook al houd ik ook persoonlijk niet van tinkers en groot haha) Wat is je probleem? Pben mag altijd. Vervelend dat het lijnen niet super gaat, hopelijk kunnen ze je in dat gesprek wat goede tips geven. Wel heel leuk dat je feestje geslaagd is gisteren
Mocca, dat zou wel mooi zijn als je zo veel bent afgevallen
Wind, jammie tapas eten!
Mijn planning:
O: 2 vk boterhamen pate en een nectarine T: nectarine L: yoghurt, tarwezemelen, appel, muesli T: liga D: ? (eet mee bij pgb gezin) T: meloen
beweging: 23km fietsen en half uur paardrijden en stal gemest
Sorry ik kan niet antwoorden op de pb's. Doe wanneer het lukt!
Maar ik heb deze advertentie van marktplaats gemaild, gewoon is om te kijken/proefrijden. Lijkt me super leuk om gewoon is te kijken, betekend toch niet dat hij gelijk verkocht moet worden aan me?
Maar iemand had hier toch ook via marktplaats een hele leuke arabiër (dacht ik) gezien? Een schimmel, 1,58, Z1 niveau?
Inderdaad gewoon gaan proefrijden! En goed in je hoofd houden wat je eisen zijn, het is vreselijk makkelijk om meteen verliefd te worden op een paard, terwijl hij eigenlijk niet zo goed bij je past.
Ik heb net die manege gebeld waar ik misschien lid wilde worden van de rijvereniging. Ik doe het niet, kost 27 euro per jaar en dan mag ik niet de bak huren in de winter. De recreatiesportvereniging van de KNHS is 13 euro per jaar goedkoper.
Ze hebben de bakken nodig voor de lessen en anders rijden de pensionklanten en daar willen ze geen buitenstaanders bij in hebben. De enige manier om in de binnenbak te rijden is om in een les mee te doen. Dacht het niet. Gelukkig zit er iemand bij ons in de buurt die minder moeilijk doet, daar mag je voor 5 euro per keer de bak huren.