ja doe ik ook wel hoor ben iig al een stuk duidelijker in het aangeven van mijn grenzen...wat hij uiteraard niet zo leuk vind, maar daar moet hij dan ook maar aan wennen
Overslapen en dan me zo gehaast dat ik vergeten ben Maar normaal doe ik het wel altijd hoor, omdat ik dan goed kan eten. Daarom had ik nu ook zo een honger
Maar nu trekt ie wel weer beetje weg, Siz, is dat bij jou ook?
Mn dag nog even: O: 250 ml goedemorgen, krentenbol T: 2 bb chocopasta, 1 bb kaas (verspreid over een uurtje ongeveer) T: appel L: 2 bb kip grillw. 2 bb kaas T: 2 mandarijntjes T: eierkoek D: iets lekkers moet nog even een feestmaal verzinnen voor mij en mn zusje
Dat meisje deed vandaag weer heel vriendelijktegen mij (?) het leek wel of ze gister zichzelf niet was (?)
Nouja, ik heb in elkgeval even met mijn mentor gesproken, als ik dinsdag na de vakantie met alles nog 1x uitprint en geef, krijg ik waarschijndelijk wel een voldoende
Ik had ook verteld dat ik geopereerd moest worden, hij zegt gelijk: ach meissie blijf maar lekker dan weekje (of hoeveel ik ook nodig heb) thuis je mag je dan geen zorgen maken om school gezondheid is belangrijker. Lief he?
hallow... hier centjes ook weer verdiend, ga nu ff snel lunchen O: kellogs met magere yoghurt (8u) T: eierkoek(10u) T: mueslireep (12U) L: 3 vk boterhammen met kaas en komkommer, opkikker (14u) T: druiven, mandarijntje T: ? A: kip met ?
Ik probeerde er meer mee te zeggen dat ik daardoor zoveel gewicht heb verloren omdat ik minder vocht binnenkrijg, anders had ik wel wat zwaarder geweest.
Wen heb net een hartslagmeter gehaald Catharina (eigenaresse van de sportschool) had gezegd van dat k gewoon de goedkoopste moest doen dat die prima zijn.. maar die worden niet meer verkocht Was er 1 van 50 euro en 1 van 60 euro.. Wen vergelijken.. Scheelde niet zoveel, maar die goedkopere heeft geen stopwatch Dus wen naja doe dan maar die duurdere.. Die moest eerst besteld worden Dus wen nou maar die van 50 euro meegenomen Maar krijg nog 10% Korting omdat ik abbo heb Heb 'm meegekregen en bonnetje en zo bij de sportschool ff betalen Maar zat ook te kijken voor op internet te bestellen, zijn er ook van 25 euro ofzo.. Maar deze gebruiken ze bij de sportschool ook, dus mocht ik ruzie met dat ding krijgen oid dan kan ik daar altijd ff vragen hoe die werkt, en mocht ie stuk gaan kan ik dan ook zo terug enzo..
Lekker van die korting, Wendy Makkelijk dat je nu hartslagmeter hebt
Pfff ik ben er weer lekker bij met mn hoofd dacht net: loop vand e bus meteen ff naar de supermarkt, even wat lekkers halen voor vanavond en croissantjes alvast voor het ontbijt zaterdag...belt mn zusje of ik broodjes mee wil nemen ook, want die heeft trek in broodje kroket...kom ik terug met rose en croissantjes, maar vergeet straal die broodjes Nou ja, dan doet ze maar kroket op een gewone boterham
Suus, knuff Ik ben mezelf eruit aan het praten...heb niet tegen Niels gezegd dat ik al boodschappen heb gedaan (zouden we samen doen later op de avond) dus kan hem straks blij maken met dat we dat niet hoeven te doen en dat ik lekker rose'tje en borrelnootjes heb gehaald Hoop dat dat weer een beetje in goede aarde valt...en ga heeeel erg mn best doen om zeker tot 9 uur op te blijven weet zeker dat ik na een glas rose als een blok slaap vannacht