oehoe! het elysium is echt geweldig! als je daar eenmaal geweest bent vallen alle andere saunacomplexen je tegen. ben echt fan van het elysium. Heerlijke sauna's, je kan je een dag vermaken zonder behandelingen bij te boeken en het restaurant heeft heerlijk eten.
het zal maar op je komen liggen... je kan ook al die mensen samenvoegen; dan krijg je een gedrocht van 450 kg met een flink behaard lijf en een kinderarmpje als penis.. IEUW!
dat kleine vrouwtje is wel heel erg klein, ze past zelfs in een papieren zak! ze wil kinderen, maar ik denk niet dat dat gaat passen op de natuurlijke manier. denk ook niet dat haar lijf de ruimte heeft om een zwangerschap te kunnen dragen.
Haha ja echt... snap sowieso niet dat je t zo ver laat komen joh... 260 kilo pff Die dwergenkindjes ook heel apart! Nu dat gezwel niet te geloven, hoe groot!
hahhhaahhahah ik lig me hier werkelijk stuk om wat jullie geschreven hebben!!! hihiiihhih echt grappig voor iemand die dat programma niet ziet Mijn planning is zo raar gegaan vandaag, had toch geen kans om te gaan eten, in de plaats daarvan kreeg ik een tractatie...
o: bruin broodje ei met salade t: 3 wortels en wat keelsnoepjes t2: appel l: wit broodje kroket met mosterd t: paar koekjes a:?? broodje met?