Had ik vrijdag nadat ik gezakt was voor mn rijbewijs, dan begin ik gelijk te eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
More schreef:O: 1brood hagelslag+dieetboter, mok thee+zoetjes
T: Banaan
L: 1 brood gebakken ei+kaas, 1 pindakaas+boter
1 knackebrot tonijnsalade, beschuit hagelslag en boter
T: appel, wat druifjes
A: boontjes, aardappelen, gehaktbal
T: druivjes
Spetterlover schreef:Dat is ook het eerste waar ze altijd naar kijken he
Maargoed, zeker leuk om te horen!
Ik krijg het ook wel eens te horen van vrienden op school.. 'eerst had je een grotere kont, hij is nu lekkerder'
Ilse schreef:O: Kom Fruit n Fiber met 0% vet melk
T: -
L: 2 bruine kloosterbolletjes waarvan 1 met Becel light en 20+ kaas, ½ met bananenstroop en ½ met Becel light en magere kipfilet. En een klein mandarijntje.
T: Appel
D: 2 bruine bolletjes waarvan 1 met Becel light en 20+ kaas en 1 met Becel light en magere kipfilet, bordje sla met 'vulling' (croutons, stukjes appel, olijfjes ed), stukje makreel en als toetje een bakje Optimel vla
LittleAnn schreef:mijn dagplanning:
o: twee volkoren boterhammen zonder korstje met pindakaas en pasta (ik heb pijn aan mijn tanden door de val, dus kan geen harde dingen eten)
l: stukje quiche met tomaten
t: groot glas vruchtensmoothie banaan en een paar druiven
a: weer een stukje quiche met tomaten enm wat komkommer
Jamy schreef:Flair, niet onaardig bedoeld maar jij was toch eerst best wel stevig?
Ik zat ff in je profiel te kijken, maar je ziet er heel slank uit!
VanillaQueen schreef:Mwehh gevaarlijke dag ! Hele dag in de trein/stations, dat is bij mij nog nooit goed gegaan. Nouja toch maar proberen.
O: Cappuccino / 2 boterhammen
T: Kwark?
L: Wat knäckebrot [misschien verstanding om maar eens wat mee te nemen ipv te kopen ja]
T: 2 appels
A: Geen idee of ik daar tijd voor heb.
Sizzy schreef:
Kennen jullie het gezegde; april doet wat 'ie wil....zo ging het zo'n beetje gisteren bij mij
Ilse schreef:Spetterlover schreef:Dat is ook het eerste waar ze altijd naar kijken he
Maargoed, zeker leuk om te horen!
Ik krijg het ook wel eens te horen van vrienden op school.. 'eerst had je een grotere kont, hij is nu lekkerder'
En het ergste is nog dat 'ie pas pappa geworden is![]()
suepergirl schreef:Sizzy schreef:
Kennen jullie het gezegde; april doet wat 'ie wil....zo ging het zo'n beetje gisteren bij mij
haha, was het zo erg???![]()
(k kreeg net alweer honger. Heb me boterhammetje alweer op)