Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh_ schreef:Tayga schreef:Lag met knorrende maag in bed
Gewoon uit interesse... Is dit slecht als je wil afvallen? Ik lig ook regelmatig met honger in bed, maar dan denk ik vaak: wat er niet in gaat, hoeft er ook niet af...
Jezzi schreef:O- 2 vk filet americain, 250 ml vers sinaasappelsap
T- appel
L- 2 frikandellen, 20 ml fritessaus
T- pre work out, 20 gr dex, 20 gr whey, 250 ml magere melk, 150 ml sinaasappelsap
D- 60 gr zilvervliesrijst, linzen met salami en pittige tomatensaus
T- banaan
1860 kcal - 91 gr eiwit - 194 gr khd - 76 gr vet
Mocht ik inderdaad merken dat het plots terugkomt, zou ik wel braaf de yoghurt etc skippen. Nu neem ik nog elke dag mijn supplementen, en ik denk dat ik dat ga blijven doen want ik voel écht verschil. Bedankt voor het meedenken hoor! 
maar met pasen er heerlijk van genoten
Resultaat, 1,5 kg erbij en een buik alsof er een olifant in aan het kamperen was
en ook alweer een kg eraf.
door een paar dagen weer echt strak te eten (en dan bedoel ik zo min mogelijk/geen geraffineerde suikers/producten) en mn beweging voor zover dat mag van de fysio weer wat op te schroeven zit ik meteen weer een stuk strakker terug in mn vel

, verder weet nog niet Deau schreef:ik probeer om meer eiwitten te eten. Alleen volgens de eetmeter is dit maar 70 gram. Ik wil graag 90-100 gram per dag eten. Maar ik eet geen vlees of kip. Aangezien ik gister al 4 eieren op heb wil ik vandaag geen ei eten. Iemand tips voor voor eiwitten?
Zelf vind ik de vanille, chocolade, chocolade caramel en perzik wel lekker. Je kunt ook een probeerdoos bestellen, dan kun je alle smaken eens proberen.