Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandy358 schreef:Wat een rot week zeg Sonja![]()
nog even lekker genieten van de vakantie lijstje
O: veel watermeloen, volkoren beschuit met pindakaas
daarna gingen we varen dus niet echt geluncht, bij het varen: paar hapjes appeltaart met slagroom, 1 pakje lu time out granen (dus 2 koekjes), wat aardbeitjes, 1 appel, een ijsje bij de ijsalon (horentje 1 bolletje tiramisu ijs 1 bolletje citroen) 10 amandelen
En straks bbq bij vriendin(ik heb 1 vega burger mee 121 kcal, 2 balletjes 51 kcal per stuk. Er is brood met dip, eiersalade, champignons gevuld met kruidenkaas, verder nog geen idee
Anoniem schreef:O: 3 gekookte eieren op 4 amaranth/rogge-crackers
T: handje ongezouten noten (amandel, para, pecan)
L: 3 amaranth/rogge-crackers met pindakaas
T1: 2 peren en een banaan
T2: havermout met appel en havermelk
A: salade van veldsla, komkommer, paprika, tomaat, zwarte olijven, broccoli en feta
B: halfuur lopen, halfuur longeren. (Ik ben dus nu over naar een andere stal en mis daardoor een uur fietsen per dag. Benieuwd wat dat doet..)
Comments zijn welkom!
Anoniem schreef:KarinvdM schreef:De ene kcal is de andere niet Chantal. Zalm is kcal-rijk, maar bevat veel gezonde vetten. Als je daardoor een keer wat hoger zit dan is dat helemaal niet erg.
Ik vind die cup-a-soup heel wat slechter, dat is een ongezonde beker vol met zout.
En suiker.
Anoniem schreef:Anoniem schreef:O: 3 gekookte eieren op 4 amaranth/rogge-crackers
T: handje ongezouten noten (amandel, para, pecan)
L: 3 amaranth/rogge-crackers met pindakaas
T1: 2 peren en een banaan
T2: havermout met appel en havermelk
A: salade van veldsla, komkommer, paprika, tomaat, zwarte olijven, broccoli en feta
B: halfuur lopen, halfuur longeren. (Ik ben dus nu over naar een andere stal en mis daardoor een uur fietsen per dag. Benieuwd wat dat doet..)
Comments zijn welkom!
+ 10 paranoten en 4 blokjes 72% choc
danoesje schreef:Ik begonnen met een afval shake met wel een lekker smaakje: nutella! Ben eigenlijk helemaal niet van de maaltijdvervangers maar het geeft me even een duwtje in de goede richting, namelijk de 70 kg haha. 69,9 zou al goed zijn dus dat is 'maar' ruim drie kilo, moet te doen zijn toch! Maatje 36 ga ik niet halen en dat hoeft ook niet, past niet bij me denk ik.
Ben alleen mijn thuis in elkaar gedraaide bonen/gehaktprutje a la chili-van-Danusia vergeten mee te nemen naar werk. Ga meteen door voor een lesje rechtrichten dus dat wordt een latertje!