[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:07

hahahaha, Siz bijna nog dronken op Gadget? _O- was wel gezellig dus :+

Leuke plannen allemaal weer Wen!

Ik ben weer in Rotterdam, had vanmorgen mn ramen opengezet en nu is het hier kouddddd :=

Hahah ja zijn oa. die foto's :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:28

xingridx schreef:
oh mooi buikje Angelique!

Ik ben beroerd := halve nacht opgelopen met op hol geslagen darmen, nu nog misselijk en hoofdpijn erbij...fijnnnn :=
Vanmiddag hopelijk wat eerder weg, dan kan ik mn bed in :=

thanx ingrid!
hoe is het nu met je?

balen he dat ik niet mee kon? nou ja, volgende keer ben ik zeker van de partij!

gek om me zo te zien suus?
wel goed je pols in de gaten houden meis! hoe gaat het als je een of twee dagen niet hebt gewerkt?
goed man, L1! toppert!

wendy, ik moet nog 13 weken...
dat emo eten deed ik ook en soms doe ik dat nog. als ik echt een vreetbui op voel komen mag ik van mezelf 1 ding en ga als ik dan nog trek heb iets actiefs doen. huis schoonmaken, badderen, rondje lopen, konijnen verschonen etc. kortom: afleiding!
volgens mij heb jij een leuk weekend gehad!

klinkt goed margriet. houdt je knietje het allemaal?
let wel op met strenger zijn voor jezelf he; je bent immers snel geneigd te weinig te eten...

nou patricia, knollie heeft het goed naar z'n zin zo te lezen en jij daardoor ook! :D
het enthousiasme straalt van je mailtjes af...

zoooo nanka, waar had je al die verwennerij aan te danken? leuk hoor!

luffie, in jouw verhaal over druk herken ik mezelf heel erg. daarom lease ik noob ook en is hij niet van mij. zou ik ook niet kunnen. heb hem een poos fulltime gedaan, maar ging er idd bijna zelf aan onderdoor.

hier:
donderdagavond heeft hans de babykamer in elkaar gezet. is nog wel kaal want moet nog compleet worden aangekleed. maakt niet uit, de meubels staan en de kasten kan ik vast in gaan richten.
donderdagmiddag stond ook de leverancier van de badkamermeubels op de stoep. hij had ons verhaal gehoord via rechtsbijstand en vond het zo banketstaaf dat hij een servicemonteur had meegenomen om alles te herstellen. de badkamer is nu dus officieel af! eindelijk!
maandag komen ze ook de keuken herstellen; nieuwe lade, nieuwe glaskast, 2 lades stellen en eindelijk de quooker ophangen. dan is ie ook af. maar goed, juich nog niet; eerst zien, dan geloven.

gisteren: hans staat op de golfbaan voor de laatste keer tot ongeveer april. ik ga zo naar de vuilstort om alle afval weg te brengen die nog in de voortuin ligt. nou ja, ligt nu in een oud en gaar busje van mijn werk haha. hans kon niet mee wegbrengen helaas, want zijn rondje lopen begon om half 10 en de vuilstort gaat hier pas om 9 uur open....
bus is dus al volgeladen, nu moet ik het alleen nog uitladen. doe mijn buik wel naar voren en kijk die mannetjes lief aan die daar rondlopen haha.
gordijnen bestellen wacht ik nog even mee. wilde dat vandaag gaan regelen voor de babykamer, maar zitten na alle verbouwingsuitgaven even op zwart zaad dus moet ff wachten op het nieuwe salaris haha.
wel ga ik een stapel foto's ophalen, zodat die in 2 lijsten kunnen voor op het toilet en als ik daar dan toch ben haal ik bij de doe het zelf zaak gelijk de gordijnrails voor de babykamer, pluggen voor het plankje boven de commode, plankdragers voor in de kledingkast en afplakfolie voor het raam van de badkamer. allemaal van die kleine dingetjes die er samen voor gaan zorgen dat we weer wat dichter bij 'af' komen.
als hans terug is gaat hij alle elektronica installeren beneden en de bekabeling wegwerken. hij moet ook de buurjongen nog even lief aankijken of hij wat kabels kan trekken naar zolder voor de pc's, dat scheelt weer een hoop kabels die nu in het zicht zitten. en als hans dat mooi zit te doen ga ik zolder schoonmaken. die is nu leeg en in principe ingericht, dus die kan schoon. fijn! moet alleen ook nog raambekleding komen, maar daar moeten de luxaflex op maat gemaakt worden. katjing!
ook moeten we nog even boodschappen doen en hooi halen voor de konijnenen langs de rechtsbijstand voor het gedoe met de aannemer, druk dagje dus al met al!
vanavond gaan we bij vriendjes lekker spelletjes spelen. happies op tafel en bloedje fanatiek katannen ofzo. zin in!
geboortekaartje hebben we ook uitgezocht!

vandaag: gisteren druk gehad dus en vandaag weer. hans heeft alle elektronica beneden aangesloten (kunnen weer dingen opnemen en radio luisteren, leuk met al die kerstsongs), verfovergang plafond/paarse wand strak getrokken en ik heb de badkamer en 2 zolderkamers schoongemaakt. wilde de hele zolder doen, maar merk dat ik bij veel inspanning een strakke buik krijg. nog niet kogelhard, maar niet prettig en een teken rustig aan te doen.
morgen komen ze voor de keuken. ben benieuwd of ze nu wel hun afspraken nakomen...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:33

2 zolderkamers en dan nog niet de hele zolder gehad? woooow jullie huis moet echt huge zijn! := :+
Nog steeds druk dus, idd maar naar je lichaam luisteren, die geeft dus aan dat het te druk is :(:)

Met mij gaat het nu wel weer beter, vanavond ovor het eerst dit weekend weer soort van fatsoenlijk gegeten, dus zal nu wel weer helemaal opknappen :j

Mn tv doet stom ^) die heeft af en toe momenten dat ie alleen maar zwartwit geeft, dan stoort de kabel hier weer ofzo :=

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:23

wij hebben 3 zolderkamers ingrid. we hadden 6 slaapkamers, maar nu dus nog 5 omdat 1tje de badkamer is geworden.
klinkt groot, maar zijn geen enorme kamers hoor.
fijn dat je weer wat opgeknapt bent. misselijkheid is zo'n naar gevoel.
weet je zeker dat het aan de kabel ligt dat je tv het niet goed doet?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:22

ja volgens mij wel, want hebben er overal in het huis dan last van :j
zou natuurlijk wel mooi excuus zijn om nieuwe tv te kopen als het aan mn tv ligt, maar hij doet het maar af en toe..

brrr het was koud op de fiets vanmorgen!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:25

Goedemorgen!
Nou dames ben blij joh! Vorige week me dus helemaal rot geschrokken nadat ik op de weegschaal had gestaan....
Heb heel de week onwijs m'n best gedaan.
Netjes weer via de WeightWatchers-methode.
Resultaat na 1 week: - 3,3 kg!
Veel he, maar ik was ook ongesteld aan het worden vorige week...dan ben je sowieso al wat zwaarder.

Ingrid: Fijn dat je weer aan het opknappen ben!
Veel vitamientjes eten en veel met Ruby knuffelen gaat je vast helpen!!!

BA: Jeetje jouw huis klinkt echt groot!
Is het een vrijstaand huis?
Hoe is het met de beebs in de buik?
Die verwennerij van mij ..... tja....dat doet mn schoonmoeder elk jaar.
Elk jaar in december gaan we shoppen.
Het is eigenlijk echt TE gek voor woorden hoeveel geld ze over de balk smijt, maar ja....

Wendy> Nog lekker naar de sauna geweest?
(heb ik ook zoooooooo'n zin in!)

Sizzy > Jij heb dus als een malloot door de wei heen staan rennen... hahahaha
Jammer dat daar geen fotos van zijn! hahaha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:30

Das jammer dat er van Siz idd geen foto's zijn _O-
Wel dat we met Ruby bezig waren...en ik dr hoefjes aan het optillen was *volle maan* :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:48

Mooornin'! (:)

BA: als ik paar dagen minder heb gedaan, wordt het ook wel wat minder. Vanmorgen wel met autorijden soms een pijnscheut. Hoop niet dat het erger wordt, heb voor m'n toetsenbord al wel zo'n ding voorje polsen aangevraagd.
Vind het idd gek om je zo met buik te zien :D Weer hard geklust! Je buik geeft idd al aan dat je te druk bent, denk goed aan jezelf he :)

Ingrid: thank god zijn daar geen foto's van :P

wow nanka, dat is nog eens leuk weegschaalnieuws op maandagochtend :P

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:21

@Nanka: Netjes! 3,3 kilo eraf, petje af!

@Ingrid: Wat een leuke foto's van je paardje in de kudde, en idd jammer dat er geen foto's van Sizzy zijn,al rennend..... :D

Ik had toch wat afgelopen weekend.
Ik wilde zondagochtend naar mijn werk gaan met de auto. Kom ik bij mijn auto zie ik dat ik mag gaan krabben(vind ik NIET leuk! :( ). Ik wil mijn portier open doen om de auto alvast te starten.....Is mijn slot bevroren! Ik kan mijn auto dus niet openkrijgen. Dat heb ik nog nooit gehad, dus ik denk na over wat te doen. Ik probeer het slot aan de bijrijderskant....Ook bevroren. Dan maar de achterklep proberen en ja, die ging wel open! Daar ging ik dus, op zondagmorgen vroeg, het was ijskoud en ik was niet goed wakker geworden, al kruipend door mijn auto om het portier van binnenuit open te maken :+ . Achteraf kan ik er wel om lachen, maar ik was echt niet vrolijk toen!

Kom ik 's middags thuis uit mijn werk en ik vertel dit aan mijn vriend, zegt hij: Maar we hebben antivries voor de sloten in de kast staan....... :P .
Dusssssss _O-

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:23

Hahahaha luffie dat had ik graag willen zien :D

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:37

Tja helaas, heb er geen foto's van...... ;)

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:39

Sizzy schreef:
Hahahaha luffie dat had ik graag willen zien :D

HAHAHAHAHA Ja ikke ook!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:54

Gisteren trouwens qua eten niet zo'n goede dag gehad :+ hihi

Gister:
O: 2 bb 30+ kaas/mosterd
t: blikje fanta, paar mentossnoepjes
L: tosti
t: teveel chocolade pepernoten :+
D: frietjes met bamihap & frikandel speciaal :D
t: stuk chocoladeletter :))

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:55

kom hier ook weer eens langswaaien.. hoe is het met iedereen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:55

Goed :j hoe is het met jou Sanne?

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:56

Sanne :wave:
gaat goed! met jou?

Sizzy geen goede dag misschien, maar je heb wel een LEKKERE dag gehad ;-)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:57

Heerlijk :D En ik was behoorlijk brak, dus dan moet ik altijd dit soort dingen hebben O:)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:58

gaat ook wel goed, alleen al die chocolade in deze periode he :n
merk het vooral aan mn huid, erg pukkeling door de chocolade.. m'n gewicht zit nu stabiel onder de 56 kg, vanochtend 55,7 :)

woog wel vaker onder de 56 kg, maar dat was dan 1 of 2 dagen en ging in weer ri. 57 kg..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:09

:O :wave: Mogguh dames!
Ik heb lekker bijgeslapen :) Zo maar eens de bende aan kant maken :=

Angelique: Oh 13 weken duurt nog even! :))
Heb zeker een leuk weekend gehad :j :D
Wat fijn dat de badkamer af is en dat de rest ook al zo opschiet! Moet ook wel een stukje rust geven of niet? :)

Nanka: Jeetje wat goed! :D
En nee ik ben nog niet naar de sauna geweest :)) Ga vrijdag naar een vriendin in Eindhoven, hebben 's avonds gala, zaterdagavond nog een gala en dan wss komende zondag lekker naar de sauna :D

Luffie: Mooie actie hee!! :)) Zo heb ik eens gehad dat m'n deur zelf dichtgevroren was := Moest ik er ook via de andere kant in :)) (heb nu zo'n rollertje wat ik langs de rubbers kan halen zodat het niet meer dichtvriest)

Sizzy: Klinkt idd niet bepaald als een gezonde dag := Maar wel érrug lekker! haha

Hoi Sanne :wave:

Ik heb gister nog wat zitten smsen met die jongen := Of ik ook nog uit ging, maar neee was echt té moe :o Het weekend van kerst is ie dus wss weer op Texel, benieuwd of ie dan nog wat wil afspreken := Ik ben zo'n kneus met die dingen he :o haha. Nou is ie komende woensdag jarig. Zal ik dan gewoon een smsje doen of even bellen om te feliciteren? :=

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:11

gewoon bellen Wen :j

ik wil ook naar de sauna :))

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:13

ik zou dus smsen Wen :+
Wel lastig als ie niet op Texel woont! :=

Haai Sanne! :wave: leuk dat je weer even langs komt!

Heeeerlijk dagje Siz _O-

Ik heb nog totaal geen trek in eten, maar dat gevoel probeer ik even beetje vast te houden, dan kom ik misschien weer beetje uit mijn asociale vreetbuiengedrag van de laatste tijd en gaat er weer even wat gewicht af (al kan ik dat toch niet checken, heb geen weegschaal) :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:18

Ik ben echt een kneus met die dingen :o Als ik wel wat laat horen ben ik bang dattie daar niet echt op zit te wachten :+ Maar hij was ook wel wat onzeker en als ik niks laat horen denkt ie mss dat ik geen zin meer heb om wat te laten horen? :=
Ja is ook lastig ingrid, maar hij woont wel in noord holland en hij zit bij de marine dus is daarvoor ook regelmatig hier. Hij komt wel veel op 't eiland :j

Ik ging nooit naar de sauna, nu 2 keer geweest (nadat ik me éindelijk over m'n schaamte om in m'n blote kont gezien te worden heen heb gezet :o ) en vind het nu echt super lekker! :))
Maar wat houdt je tegen om niet gewoon te gaan? :))

Voel je je verder al wel weer wat beter ingrid? :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:20

Oeh een marinier :9 :D
Ik zou met zn verjaardag gewoon leuk smsje sturen :j

voel me verder redelijk ok hoor, alleen kan nog niet al teveel eten want dan ben ik weer een uur tot 1,5 misselijk :=

Die barriere van de blote kont is precies waarom ik niet naar de sauna ga/durf :o

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:24

Hahahah tis niet zo'n opgepompt type hoor :)) En ik heb niet zulke goeie ervaringen met marinemannetjes :+ dus toen ie dat vertelde wen meteen "Ohjeeeee" :)) Hij heeft heel hard z'n best gedaan om mijn vooroordelen de wereld uit te helpen :)) En is geloof ik wel aardig gelukt :=

Ah nee dat is niet fijn als je meteen misselijk wordt :n En een kippensoepje of een rijstwafel met kipfilet? Dat soort dingen neem ik meestal als ik me niet goed voel :=

Ja dat had ik dus idd ook :j Maar was vorig jaar een keer bij m'n nicht in Alphen ad Rijn en die gaat naar een heeele luxe sportschool en zit ook een sauna bij in.. Ik vantevoren nog héél hard geroepen dat ik niét de sauna in wilde, dus hadden we alleen gesport. Tóch ff een kijkje binnen genomen := En was wel heel mooi en rustig, dus uiteindelijk tóch geprobeerd := Voelde me eerst wel heel ongemakkelijk, maar was daar heel rustig dus wende wel redelijk snel en was wel fijn verder. En een poosje terug nog in geldrop geweest met een vriendin, echt de heeeele dag en avond daar gerelaxed :)) Het eerste moment is even ongemakkelijk, maar er lopen ook zoveel oude uitgezakte lijven rond dat je al snel zoiets hebt van 'mwa ik mag er toch nog best wezen' :o En ik heb tot nu toe ook niet het gevoel gehad dat ik 'bekeken' werd ofzo :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:27

Ik ga 9 januari met vriendin heerlijk naar Elysium :D nu al zin in!