was wel gezellig dus 
Leuke plannen allemaal weer Wen!
Ik ben weer in Rotterdam, had vanmorgen mn ramen opengezet en nu is het hier kouddddd

Hahah ja zijn oa. die foto's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
was wel gezellig dus 

xingridx schreef:oh mooi buikje Angelique!
Ik ben beroerdhalve nacht opgelopen met op hol geslagen darmen, nu nog misselijk en hoofdpijn erbij...fijnnnn
Vanmiddag hopelijk wat eerder weg, dan kan ik mn bed in

die heeft af en toe momenten dat ie alleen maar zwartwit geeft, dan stoort de kabel hier weer ofzo

Weer hard geklust! Je buik geeft idd al aan dat je te druk bent, denk goed aan jezelf he

). Ik wil mijn portier open doen om de auto alvast te starten.....Is mijn slot bevroren! Ik kan mijn auto dus niet openkrijgen. Dat heb ik nog nooit gehad, dus ik denk na over wat te doen. Ik probeer het slot aan de bijrijderskant....Ook bevroren. Dan maar de achterklep proberen en ja, die ging wel open! Daar ging ik dus, op zondagmorgen vroeg, het was ijskoud en ik was niet goed wakker geworden, al kruipend door mijn auto om het portier van binnenuit open te maken
. Achteraf kan ik er wel om lachen, maar ik was echt niet vrolijk toen!
.
hoe is het met jou Sanne? 
En ik was behoorlijk brak, dus dan moet ik altijd dit soort dingen hebben

Mogguh dames!
Zo maar eens de bende aan kant maken

Ga vrijdag naar een vriendin in Eindhoven, hebben 's avonds gala, zaterdagavond nog een gala en dan wss komende zondag lekker naar de sauna 
Zo heb ik eens gehad dat m'n deur zelf dichtgevroren was
Moest ik er ook via de andere kant in
(heb nu zo'n rollertje wat ik langs de rubbers kan halen zodat het niet meer dichtvriest)
Maar wel érrug lekker! haha
Of ik ook nog uit ging, maar neee was echt té moe
Het weekend van kerst is ie dus wss weer op Texel, benieuwd of ie dan nog wat wil afspreken
Ik ben zo'n kneus met die dingen he
haha. Nou is ie komende woensdag jarig. Zal ik dan gewoon een smsje doen of even bellen om te feliciteren?

leuk dat je weer even langs komt!
Als ik wel wat laat horen ben ik bang dattie daar niet echt op zit te wachten
Maar hij was ook wel wat onzeker en als ik niks laat horen denkt ie mss dat ik geen zin meer heb om wat te laten horen? 

) en vind het nu echt super lekker! 

En ik heb niet zulke goeie ervaringen met marinemannetjes
dus toen ie dat vertelde wen meteen "Ohjeeeee"
Hij heeft heel hard z'n best gedaan om mijn vooroordelen de wereld uit te helpen
En is geloof ik wel aardig gelukt 
En een kippensoepje of een rijstwafel met kipfilet? Dat soort dingen neem ik meestal als ik me niet goed voel 
Maar was vorig jaar een keer bij m'n nicht in Alphen ad Rijn en die gaat naar een heeele luxe sportschool en zit ook een sauna bij in.. Ik vantevoren nog héél hard geroepen dat ik niét de sauna in wilde, dus hadden we alleen gesport. Tóch ff een kijkje binnen genomen
En was wel heel mooi en rustig, dus uiteindelijk tóch geprobeerd
Voelde me eerst wel heel ongemakkelijk, maar was daar heel rustig dus wende wel redelijk snel en was wel fijn verder. En een poosje terug nog in geldrop geweest met een vriendin, echt de heeeele dag en avond daar gerelaxed
Het eerste moment is even ongemakkelijk, maar er lopen ook zoveel oude uitgezakte lijven rond dat je al snel zoiets hebt van 'mwa ik mag er toch nog best wezen'
En ik heb tot nu toe ook niet het gevoel gehad dat ik 'bekeken' werd ofzo
nu al zin in!