Vanavond vroeg gegeten voor het sporten en wel een foto gemaakt maar hem vergeten te plaatsen. Bij deze nog even mn simpele maaltje van vandaag.Het is curry met rijst en sperziebonen
Hier ook curry gisteravond Waar is de sateschnitzel van lovemaylo? Dat was altijd m’n fav maar de vega variant had i k nog niet gevonden
Jilletje schreef:Afgelopen weekend een borrelplankje en curryworst in Berlijn[ [url=m/eHtNjf.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/M7tUrZ.jpg]Afbeelding[/url] ]Vandaag pasta burrata thuis [ [url=m/Yz7Hh7.jpg]Afbeelding[/url] ]De curryworsten in Berlijn zijn erg lekker.
Medewerkerbijeenkomst en wist dat ik daarna niet nog wilde koken.En dan kies je voor een patatje speciaal en bamischijf.En blijkbaar neemt niemand zijn eigen bakje mee.
Daar worden cafetaria's ook helemaal niet blij van. Iets met hygiëne enzo.https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... r-snackbar
Ik dacht juist dat het idee was dat je zelf je bakje mee moest nemen.Als ik over 5 jaar weer eens langs de snackbar ga zal ik hem thuis laten.Dacht ik eens wat slims te doen.