Sonja_vR schreef:Ik silk een paar keer per week B12 en D vul ik aan Met een spray
Hoe werkt zo'n spray?
Ik slik dagelijks D3 voor vegans en B12 (als ik ze niet vergeet).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:ElineS schreef:Waarde was wel erg laag. Onder 29. En tussen 50 en 80 is redelijk normaalOeps dat is wel erg laag en daar zou ik zeker iets voor nemen. Vroeger moesten alle kindertjes in Nederland vitamine AD slikken dit om rachitis (https://nl.wikipedia.org/wiki/Rachitis) tegen te gaan. Dus dat advies zou ik zeker opvolgen en ik denk dat je jezelf dan weer gauw minder moe voelt. Je weerstand zal verhoogd worden en je botten komt het ten goede.
deksel schreef:Sonja_vR schreef:Ik silk een paar keer per week B12 en D vul ik aan Met een spray
Hoe werkt zo'n spray?
Ik slik dagelijks D3 voor vegans en B12 (als ik ze niet vergeet).
ElviraKelan schreef:Grappig deze want ik zat ook aan boekweit meel te denken en dan met amandel melk en bakken als een pannenkoek. Ik wist alleen niet of de boekweit smaak niet te aanwezig zou zijn. Ik ga dit zeker voor de volgende keer proberen.Overigens zelf wraps maken is zo simpel en lekkerderbeslag 100 gr boekweit op 200 nl water en een ei. Husselen en bakken als een pannenkoek.
8nnemiek schreef:Met een beetje boter/olie, beetje bakpoeder en een snufje zout worden ze nog lekkerder![]()
Bolletjes draaien, uitrollen met de deegroller en kort bakken.