Lijstje vandaag: O: 490 gr griekse yoghurt 0%, 10 gr lijnzaad, 20 gr eiwitpoeder, 30 gr krokante muesli chocolade T: banaan, 17 gr eiwitpoeder L: 130 gr zwarte bonen, 100 gr garnalen, 190 gr augurk, 150 gr hollandse rauwkostmix, 250 gr gegrilde groentemix T: 47 gr tony chocolonely melk karamel zeezout A: basmatirijst, tomaat, sla, wortel, vegetarische burger, 2 el vanillevla met karamelsaus T: 60 gr kipfilet, appel D: water, thee, koffie, 2 desperados B: 1 uur wandelen, 2u training (crossfit/kracht) Met schatting avondeten (niet zelf gekookt) rond de 2560 kcal, 144 eiwit, 311 khd, 50 vet
Steenbok12
Geplaatst: 24-02-16 23:49
LisErm94 aan je nieuwe Tony chocolony uitdaging begonnen? Haha
Emily nog gefeliciteerd!
O: 250 gr magere kwark en Muesli met wat honing T: banaan L: havermout/melk/appel en half plakje kaas T: 1 rode paprika en 1 koekje A: Vriendlief heeft gekookt. Ik bof maar! Zelfgemaakte schnitzel(rundvlees, ei, paneermeel?) met gebakken zoete aardappel met olijfolie en kruiden en ongezouten cashewnoten met zon gedroogde tomaat olie en wat kruiden en wat komkommer/tomaat B: half uurtje fietsen en uurtje armen/buik training
Mijny
Geplaatst: 25-02-16 00:07
Gisteren:
T: havermout reep cranberry & framboos (pre-workout snack) O: twee sneetjes volkorenbrood met een plak oude kaas 48+, rucola en mosterd, smoothie van 100ml Coolbest Mango Dream, een halve sinaasappel en 62,5g zomerfruit L: omelet van twee eieren met een halve courgette (±150g), 50g geraspte 30+ kaas, een halve ui en een half teentje knoflook, 1el olijfolie A: 75g volkoren penne, 62,5g crème fraîche light, 45g groene pesto, 150g spinazie, 125g kastagnechampignons, 1el olijfolie
B: 35 minuten hardlopen op de loopband (5km) en 15 minuten wandelen
Nu lijkt dit een net lijstje, maar helaas had ik die avond borrel dus zijn er een aantal biertjes en wijntjes in gegaan en wat chips... Maar goed, soms moet dat kunnen . Vandaag wat brakjes dus vooral veel gedronken en een beetje onregelmatig gegeten:
O: wentelteefjes van 1,5 sneetje volkorenbrood, 3tl suiker, 1el kokosolie en een smoothie van 125ml kokoswater, 62,5g mango en een halve sinaasappel (toen een hele tijd gewacht met boodschappen doen) A: twee spelt pitabroodjes met een halve avocado, 250g cherrytomaatjes, wat komkommer, 2 champignonburgers gebakken in 1el kokosolie, en een saus van vetvrije Griekse yoghurt, knoflook en verse munt en een smoothie van 250ml kokoswater, 1 sinaasappel en 125g blauwe bessen (was niet zo'n succes) T: chai tea latte
O: 250 gr magere kwark met muesli en kaneel/appel T: banaan L: havermout met rozijntjes en melk, 250 gr cherrytomaatjes T: 1 rode paprika en 3 mini pinda koekjes T: ik ga zo bloedplasma doneren. Even kijken hoe ik me voel maar denk dat ik iets nog erbij pak. A: paprika tomaten soep met bruin stokbrood e.d. B: 45 minuten fietsen
O: volkoren boterham met pindakaas L: hamkaas croissant, pistolet met oude geitenkaas en een theelepel pesto, 3 blokjes Tony Chocolonely T: nog meer Tony A: Thaise rode curry met bloemkool, kabeljauw en zilvervliesrijst. B: 45 min spinning
420BlazeIt
Geplaatst: 25-02-16 19:21
08.00: 2bth margarine amerikaanse coleslaw 14.00: 2bth margarine 60gr mislukte camembert van de lidl 16.00: overige 180gr mislukte camembert 20.00: patatje joppie chips en freeway cola
O: restje Skyr met honing, lijnzaad, paar rozijnen/amandelen; speltcracker humus en geroosterde paprika T: appel, rijstwafel met pindakaas L: linzen met rode biet, rosé ui, feta en spinazie T: appelkoek, twixje, KitKat À: pizza (speltbodem van de Appie) met broccoli, ui, paprika en olijf
B: 8 km fietsen, 45 minuten wandelen
Eliana
Geplaatst: 25-02-16 19:48
O: muesli met melk T: rol mentos L: kleine smoothie bosvruchten- yoghurt T: 4 paaseitjes, stukje boterkoek & sandwich met kaas, pesto& mozzarella D; nasi met satésaus. T:?
Ik moet echt regelmatiger gaan eten in kleinere porties, denk dat dit ook een beetje te wijten is aan de onregelmatigheid in mijn dagelijks leven op dit moment...
O: 1,5 spelt pitabroodje, 4el Griekse yoghurt, 100g falafel, 0,5 teentje knoflook, paar tomaatjes en komkommer en een smoothie van 200ml Coolbest, 62,5g mango, 1/4 avocado L: verse muntthee en een havermoutreep B: 1 uur bodypump A: 200g aardappelen, 100g tartaar, 1 1/3 courgette met 40g geitenkaas, 1el Belgische mayonaise, 2 biertjes
LisErm94
Geplaatst: 26-02-16 13:46
Nee Chantal dit was zo'n klein reepje 47 gram is een reepje. Maar gisteravond M&M's afgewogen en daarna netjes de rest aan een vriendinnetje gegeven
Gister: O: 490 gr magere kwark, 20 gr eiwitpoeder, 5 gr lijnzaad, 30 gr krokante muesli chocolade T: 20 gr eiwitpoeder, 1 appel L: 570 ml tomatensoep, 50 gr gerookte zalm, 1 rijstwafel T: 2 rijstwafels, 50 gr gerookte zalm, 200 gr snoeptomaatjes A: Ah salade kip ketjap T: 10 gr pure chocolade 85%, 15 gr eiwitpoeder, 1 mineola T: 120 gr M&M's in de bios D: water, thee, koffie, 2 cola zero B: half uur wandelen, 30 min mobiliteit, uur crossfit 2549 kcal, 158 eiwit, 286 khd, 82 vet
123321
Geplaatst: 26-02-16 13:57
Gisteren O- 225 gr optimel griekse stijl kers, 40 gr cruesli T- 50 gr hazelnootchocolade, 1 appel L- 3 crackers met magere filet americain D- oesterzwammensoep met truffelschuim, kalfstartaar met crab mayonaise & kwartelei, zuurkoolsoep met geconfijte eend, skreifilet met stamppotje van rode biet en bearnaisesaus, diamanthaas met laurierjus en aardappeltruffel creme, tarte tatin met appelsorbetijs en caramel, worteltaart met mascarponecreme. 2 witte wijn en een espresso B- 1.5 uur KT
O: muesli en melk T: stuk boterkoek & klein zakje chips L:100 gr sla, 1/2 paprika,1 plakje kipfilet met kruiden& wat olijfolie Vanaf hier planning: T: appel met yoghurt D: nasi met satésaus ( laatste restje dan is het op ) T:?
D; water& muntthee met honing B:12 km fietsen, uur wandelen
Venthe
Geplaatst: 26-02-16 14:42
Planning vandaag O: schaaltje magere yoghurt met cruesli + kopje koffie met Koffiemelk T: zwarte koffie L: 2 platbbrood pizza's met tomatenpuree, champignons, zoete punt paprika, kaas en rucola T: thee en minneola A: uiteten + 3 wijntjes
B: 3 paard gereden, 2 stallen gemest en 4,5 km hardgelopen
Steenbok12
Geplaatst: 26-02-16 19:04
Jezzi lekker hoor!
Gister mocht ik geen plasma doneren. Nog nooit gehad. 6 weken geleden was mijn ijzerwaarde 9.1 en nu was deze 6.9 naar meerdere malen prikken. Deze moet minimaal 7.8 zijn. Heel vreemd en ze konden het niet verklaren aangezien ik geen heftig bloedverlies heb gehad, niet ziek ben geweest en ik een gevarieerd voedingspatroon heb. Ze adviseerde toch even naar de dokter te gaan aangezien het verschil zo groot was in 6 weken. dus verwijzen voor bloed prikken komende week. Ik voel me wel moe deze week en met sporten van de week na weinig inspanning heel duizelig/trillerig dus ik vraag me af wat er uit komt.
Gister: 250 gr magere kwark met muesli en kaneel T: banaan L: havermout, melk,rozijntjes en 250 gr cherry tomaatjes T: rode paprika en 1 grote pindakoek T: gevulde koek genomen bij Sanquin nu ik er tioch was haha. A: tomaten/paprika soep met half stokbroodje T: Nog honger dus 1 snee brood met 1 gebakken eitje en 1 plakje spek B: uurtje fietsen
Vandaag vrij, uitgeslapen en behalve mijn beweging lui. 11.00 : 60 gr havermout/kokossnippers/lijnzaad/rozijntjes/melk T: banaan T: 2 vezelrijke crackers met pindapasta, paar ongez. nootjes en kommetje vissoep (paprika,prei,zalm,krab,witvis) A: lamskofte met pistace noten, honing en tijm in een pita broodje, couscous salade met rode peper en munt en salade met tomaat/komkommer/feta/olijfjes http://www.jannekeswereld.nl/2014/02/01 ... se-salade/ (jamie Oliver recept) T:? B: 35 minuten armen trainen en 40 minuten fietsen
Planning vandaag O: flinke bak magere kwark met 2 kiwi's en een banaan + 2 kopjes koffie met Koffiemelk L: 450 g skyr (framboos/granaatappel) en 2 mandarijntjes A: waarschijnlijk patatje met een snack T: ?
B: 8 uur staand werk en daarn nog helpen op concours
Gisteren O/L- 1 krentenbol met margerine, 3 beschuiten met cookie notti, 200 ml halfvolle melk, 2 handen witte druiven T- 30 gr fuet D- spaghetti met kipfilet, sausje van room, spinazie geroerbakt met tomaat en ui T- 1/2 tub cookies in love