Ik bedenk me zo net, dat ik makkelijk een thermos soep zou mee kunnen nemen voor achter de kassa. Ik krijg daar altijd zo'n honger maar heb niets gezonds voor handen. Karin, je brengt me wederom op ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisErm94 schreef:O: 75 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 7.5 gram zemelen, 150 ml ongezoete sojamelk, schaaltje met 75 gram bospeen, 50 gram blauwe bessen en 100 gram aardbeien
L: 28 gram volkoren roggebrood met 5 gram blue band, 2x zuurdesem cracker met 10 gram appelstroop en 14 gram hero Delight jam, schaaltje met 1 sinaasappel, stuk groene paprika en 90 gram kersen
T: raketje, schaaltje augurken
D: 1x groene thee, veel water, 1 flesje cola light, zo tijdens uit eten spa rood denk ik
Cheetahfan schreef:O: baked oatmeal van gister
L: magere yoghurt met 4 el bran flakes en rozijnen, appel
B: van half 2 tot 6 werken
A: Pangasiusfilet(vis) met salade van tomaat, komkommer, ijsbergsla en mozzarella
T: bakje ananas, waterijsje
D: water en cristalclear
danoesje schreef:Gast7391: Ik ben nog helemaal niet bekend met rechtrichten, maar ben het een beetje aan het uitproberen. Vorige week een les gehad van Jente Driessen in de Bilt, vanavond bij Korien Jurgens. Omdat ik de bibbers erin heb, wil ik gewoon zoveel mogelijk verschillende paarden rijden om t gevoel weer een beetje terug te krijgen. En zo kan ik mooi snuffelen aan wat bij mij past of niet.